Dat was ook de bedoeling in eerste instantie. Maar daar werd steeds een beetje meer van afgeweken en nu hebben ze nog even van alles mogen halen thuis en hebben ze een beltegoed en de firma Hornbach is sponsor van de bedden. Tjaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me leuker als 't echt helemaal from scratch was. Gewoon in je kleren, hier heb je een schep een zaag en wat gereedschap en een bos waar je hout uit kunt halen.
Dat zou niet best zijn na een huwelijk van 40 jaar, maar wie weet.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Die Maarten van Rossum is geloof ik nog maagd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn na een huwelijk van 40 jaar, maar wie weet.
Hij is getrouwd???? Tha fuck.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maarten wordt rustig gebracht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat de iPad extreem kut is.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zie ik geen enkele UI op mijn mooie nieuwe iPad air?
Bedden ook echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling in eerste instantie. Maar daar werd steeds een beetje meer van afgeweken en nu hebben ze nog even van alles mogen halen thuis en hebben ze een beltegoed en de firma Hornbach is sponsor van de bedden. Tja
Nee joh.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die man heeft met iedereen fittie
Hij wast zich maar 1x in de week. Volgens mij heeft hij psoriasis achter z'n voorhuid.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Kots.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je niet in zijn sexy borsthaar willen krioelen
Hij heeft wel van die bazenfilmpjes op youtube.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij ouwehoert wat af die man![]()
Ook zijn twitteraccount
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij wast zich maar 1x in de week. Volgens mij heeft hij psoriasis achter z'n voorhuid.
Hij heeft last van blauwe wafelsquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.
Bedoel jij zijn show dat hij live televisie gaat kijken voor Geenstijl?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel van die bazenfilmpjes op youtube.
Niks mis mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Over twee weken krijg ik er een
De slimste is echt een zaad programma gewordenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien? Wat gebeurt er met mij?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Kijk gewoon omroep maxim. Als je dat niet leuk vindt dan zou je eigenlijk niet mogen leven.
Voor wat heb je het nodig?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja wie moet ik nu geloven? Jou dan maar als collega
Ik wou het eigenlijk gewoon bij die post houden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.
Jij vindt dat toch niet leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien? Wat gebeurt er met mij?
Dat is maar eens in de zoveel tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Kijk gewoon omroep maxim. Als je dat niet leuk vindt dan zou je eigenlijk niet mogen leven.
Daarvoor moet je bij je moeder zijn. Die schijnt ze aaneen te rijgen en er bepaalde handelingen mee te verrichten.quote:
Dat geldt voor elk programma.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is maar eens in de zoveel tijd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
Maxim steelt mijn gimick.
Maar stiekem vind ik hem wel een baas.
Ik wist het wel, jij vlegel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was wel jaloers op Maxim welke zijn Twitter grapje in het groot uitvoerde.
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik twijfel. Moet ik voor de Jeep Cherokee gaan of voor de Range Rover Evoque
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doublepain, wat zeg jij?
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.quote:
En de ene is een redelijk stijlvolle vrouwen auto en de andere een lompe Amerikaanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?
Klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?
Ik ben bijna jarig.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.
Vond de Cherokee altijd wel mooi in 't donkerblauw en dan met gouden velgjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de ene is een redelijk stijlvolle vrouwen auto en de andere een lompe Amerikaan
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het wel, jij vlegel.
Als je het gebruikt om af en toe een beetje een appje te spelen en internet dan kan het niet tegenvallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.
Welke versie vind je mooier, 2013 of de nieuwe '14?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond de Cherokee altijd wel mooi in 't donkerblauw en dan met gouden velgjes.
Ok, nou dan doe ik dat. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het gebruikt om af en toe een beetje een appje te spelen en internet dan kan het niet tegenvallen.
2013. 2014 heeft een vreselijk lelijke neus vind ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke versie vind je mooier, 2013 of de nieuwe '14?
Een aantal users zijn naar GC gegaan om daar over ons te roddelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is het trouwens rustig geworden in deze SC.
Tjacka mag van mij daar lekker blijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een aantal users zijn naar GC gegaan om daar over ons te roddelen.
Het wordt nu alweer wat drukker. Laatste weken was het veel rustiger volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is het trouwens rustig geworden in deze SC.
Kan jij daar niet heen en eeuwig wegblijven?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tjacka mag van mij daar lekker blijven.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij daar niet heen en eeuwig wegblijven?
Oh geloof mij maar dat het moment dat ik hier nooit meer post jij mij gaat missen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij daar niet heen en eeuwig wegblijven?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geloof mij maar dat het moment dat ik hier nooit meer post jij mij gaat missen.
waarom dan. En wanneer. Ik snap het niet echtquote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou een HMF meer missen, maar dat wende vanzelf.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geloof mij maar dat het moment dat ik hier nooit meer post jij mij gaat missen.
BBRRRAAA POWPOW DIE ZIT! 1-0quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij hebben ze daar als twintigers redelijk wat aanzien bij de jongere users.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
waarom dan. En wanneer. Ik snap het niet echt
Apart.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij hebben ze daar als twintigers redelijk wat aanzien bij de jongere users.Er is zelfs al onderling geneukt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door wie?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij hebben ze daar als twintigers redelijk wat aanzien bij de jongere users.Er is zelfs al onderling geneukt.
Heerlijke meid.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1 Geraldine credit voor jou:
[ afbeelding ]
Goede postquote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1 Geraldine credit voor jou:
[ afbeelding ]
Ouwe snoepert dat het is, in zijn apenpak.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat moet je zelf maar aan Tjacka en xcachet vragen.
Ik mag ze niet meer, uitschot dat het is.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |