Niks mis mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Over twee weken krijg ik er een
De slimste is echt een zaad programma gewordenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Die Maarten van Rossum is geloof ik nog maagd.
Ik heb het nog nooit gezien? Wat gebeurt er met mij?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Kijk gewoon omroep maxim. Als je dat niet leuk vindt dan zou je eigenlijk niet mogen leven.
Voor wat heb je het nodig?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja wie moet ik nu geloven? Jou dan maar als collega
Ik wou het eigenlijk gewoon bij die post houden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.
Jij vindt dat toch niet leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien? Wat gebeurt er met mij?
Dat is maar eens in de zoveel tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Kijk gewoon omroep maxim. Als je dat niet leuk vindt dan zou je eigenlijk niet mogen leven.
Daarvoor moet je bij je moeder zijn. Die schijnt ze aaneen te rijgen en er bepaalde handelingen mee te verrichten.quote:
Dat geldt voor elk programma.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is maar eens in de zoveel tijd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
Maxim steelt mijn gimick.
Maar stiekem vind ik hem wel een baas.
Ik wist het wel, jij vlegel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was wel jaloers op Maxim welke zijn Twitter grapje in het groot uitvoerde.
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik twijfel. Moet ik voor de Jeep Cherokee gaan of voor de Range Rover Evoque
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doublepain, wat zeg jij?
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.quote:
En de ene is een redelijk stijlvolle vrouwen auto en de andere een lompe Amerikaanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?
Klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?
Ik ben bijna jarig.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.
Vond de Cherokee altijd wel mooi in 't donkerblauw en dan met gouden velgjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de ene is een redelijk stijlvolle vrouwen auto en de andere een lompe Amerikaan
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het wel, jij vlegel.
Als je het gebruikt om af en toe een beetje een appje te spelen en internet dan kan het niet tegenvallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |