quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hoort het, vrouw.
#IKMISHAPPELENCALANDOOKWELEENBEETJE
Ah geen cent wijzer nu maar cheersquote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een appellation Saint-Emilion Grand Cru Controlée uit 2011
een bordeaux, zozoquote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een appellation Saint-Emilion Grand Cru Controlée uit 2011
Voor de SC op slot gaat, wiens kloon ben je?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
Ik mis de goudvis van GGMM, ook al heeft ie hem nog niet
Merlot/Cabernet Franc/Cabernet Sauvignon combinatie.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
een bourdeaux, zozo
welke druif?
toch wel cabernet sauvignon he?
alles erop en eraanquote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Merlot/Cabernet Franc/Cabernet Sauvignon combinatie.
Tientje per fles, was nog te doen. Is wel eentje die je kunt laten liggen. Lagen er ook nog uit 2007, die waren 20 euro.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
alles erop en eraan
geen goedkope denk ik?
ah valt nog meequote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tientje per fles, was nog te doen. Is wel eentje die je kunt laten liggen. Lagen er ook nog uit 2007, die waren 20 euro.
Alsof de SC op slot gaat. Omdat een paar mensen beetje lopen te trollen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de SC op slot gaat, wiens kloon ben je?
Dat is mijn vraag niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alsof de SC op slot gaat. Omdat een paar mensen beetje lopen te trollen?
Komen van de Lidl. Heeft een zilveren medaille op het Concours Mondial de Bruxelles gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ah valt nog mee
je ziet in ieder geval nooit franse in de supermarkt
Ja, over 10 posts.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alsof de SC op slot gaat. Omdat een paar mensen beetje lopen te trollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |