SPOILER: *ATTENTIE*ATTENTIE*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2014 11:32:17 ( Dactylus toegevoegd) ]Fuck the EBU.
Ik ben het ermee eens, mag het dan alsnog?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij was dit 't zo wel.
Mensen die het er niet mee eens zijn verzoek ik vriendelijk mijn schone aars te kussen.
Als dat je ding isquote:Op maandag 6 januari 2014 17:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens, mag het dan alsnog?
Mag de tong er in stoppen ook ?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Moira. het volgende:
Mensen die het er niet mee eens zijn verzoek ik vriendelijk mijn schone aars te kussen.
Misschien nog erin zetten dat bondage een goede BBQ meeneemt (en dat van mijn camera mag er op zich wel weer uitquote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Moira. het volgende:
Alleen als je ook de tarrels likt.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mag de tong er in stoppen ook ?
Aightquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien nog erin zetten dat bondage een goede BBQ meeneemt (en dat van mijn camera mag er op zich wel weer uitnemen meer mensen misschien mee hoorde ik)
Als je een beetje chille matties hebt die niet de boel gaan zitten verstieren, en mensen blij maakt met eten/drinken/bier/wiet/andere shitjes, waarom nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:30 schreef GeheimAgentBert het volgende:
Faka g rustig mogen mij matties ook mee komen
Helaas, niet heel ONZ bestaat uit stoners (toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wow dit moet wel een krankiekankiekrankzinng chille meet worden!!
Fucking dikke kudde aan stelletje ongeregeld.
Zullen we zoveel smoken en kijken of ze op buienradar te zien zijn ?!XD
Valt aardig tegen volgens mijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Helaas, niet heel ONZ bestaat uit stoners (toch?)
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:23 schreef Dalando het volgende:
Zoals eerder gezegd, als er iemand vanuit de regio bollenstreek komt zou ik graag meeliften. Anders evt. vanuit Utrecht. Kan ook zonder maar die paar euro extra zijn toch weer 2 pilsjes.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:19 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Moira, stuur ff een fb bericht van tevoren om me te herinneren,
Mensen uit rotterdam of de route naar zwolle (Rotterdam/gouda/woerden/utrecht/amersfoort) kunnen meerijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertelquote:Op maandag 13 januari 2014 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie nu al verschillende groepen vormen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel
- Stoners
- Grevo's
- Niet-Smokers
- Trollen
Volgens mij gaan er wel een aantal mensen met de autoquote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Lejenk het volgende:
Is er wellicht ook vervoer vanaf het station Zwolle? Mensen die wellicht even een ommetje willen maken?![]()
Moet daar dan nog even de inkopen doen, krijg die meuk niet mee in de trein
Lijn 28 vanuit station Zwolle komt er langs dacht ik, of 29quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Lejenk het volgende:
Is er wellicht ook vervoer vanaf het station Zwolle? Mensen die wellicht even een ommetje willen maken?![]()
Moet daar dan nog even de inkopen doen, krijg die meuk niet mee in de trein
Wilde 2 trays en 50 braadworsten meenemen. Zie je het voor je op de bus?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijn 28 vanuit station Zwolle komt er langs dacht ik, of 29
Ach ander skomt t wel goed
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis het groepje 'Alcoholisten'
Ohw shitquote:Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Wilde 2 trays en 50 braadworsten meenemen. Zie je het voor je op de bus?
Haha mini weekendtas haha hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem een grote tas mee denk ik waar ik alles in prop. Op de terugweg is die een stuk leger dus boeit me niet. Is een soort mini weekendtas haha
bier natuurlijk xD lekker bier drinken jatog yolo xDquote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk tzt wel wat ik mee zal nemen.
Het is iig een goede kanshebberquote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
bier natuurlijk xD lekker bier drinken jatog yolo xD
Jupilerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar ik ga geen Euroshopper nierkensjur drinken.
Tripje balance doen vooraf?quote:
Ik rijd met Bondage mee, weet niet of dat helemaal in het schema valt.quote:
Als ik met het OV moet is dat een lastig verhaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik rijd met Bondage mee, weet niet of dat helemaal in het schema valt.
Anders fix je effe Balance dope en chillen we op de meet. Of we moeten
achteraf effe gaan.
Jep. Wij willen tetten zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Chai het volgende:
Op wel strandje dan bij die plas? Het naakstrand?
Dan chillen op de meet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik met het OV moet is dat een lastig verhaal.
Hier dusquote:Op maandag 13 januari 2014 16:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep. Wij willen tetten zien.
- niet toegankelijk voor mindervalidenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier dus
http://www.naaktstrandje.(...)/Wijthmenerplas.html ?
En welk strandje anders? Beetje lullig als je eerste die hele plas rond moet lopen om het juiste strandje te vinden.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Chai het volgende:
Op wel strandje dan bij die plas? Het naakstrand?
Waar Mono het over heeft is geen naaktstrand iig (misschien dat een klein deel van het hele strand dat wel is). Hij zal vast nog wel uitgebreidere route-informatie gevenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier dus
http://www.naaktstrandje.(...)/Wijthmenerplas.html ?
En welk strandje anders? Beetje lullig als je eerste die hele plas rond moet lopen om het juiste strandje te vinden.
Gewoon in je agenda schrijven. En elke maand blijf ik je herinnerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:11 schreef yvonne het volgende:
Ja om me er nu al aan te herinneren is te vroeg
Alsof ik een agenda hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon in je agenda schrijven. En elke maand blijf ik je herinneren
Alsof er een dag voorbij gaat dat je niet aan mijn mooie man denktquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsof ik een agenda heb
Doe maar herinneren.
Oké, datquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof er een dag voorbij gaat dat je niet aan mijn mooie man denkt
Nee johquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:11 schreef yvonne het volgende:
Ja om me er nu al aan te herinneren is te vroeg
Hahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb mezelf al in de lijst gegooid, ik neem dingen mee.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lokpost omdat LompeHork van appelvangen doet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef BlueJeans het volgende:
Lijkt me wel gezellig. Zet mij maar bij misschien.
zullen we gaanquote:
Laat maarquote:
Haha, kasthomo.quote:
Misschien komt rockiejj wel mee danquote:Op zondag 19 januari 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, kasthomo.
Weet niet, ligt eraan hoe druk ik het dan heb. Zal kijken.
Nee man, die is te druk bezig met onder de plak zitten.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Misschien komt rockiejj wel mee dan
Goed punt welquote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, die is te druk bezig met onder de plak zitten.
Sowieso:quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Aangepast.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso:
Moira. & Monokonkogeil trio zou dat zijn
Hehe dit is zo waarquote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso:
Moira. & Monokonkogeil trio zou dat zijn
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw wat een opkomst, zet mij maar op misschien
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat een idioot hoge opkomst. Verplaats mij maar van misschien naar aanwezig.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
Maar zet mij dus maar op de misschien-lijst.
Ik kan de OP niet meer edittenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Dimens het volgende:
Wellicht dat ik ook kom. Ik ben wel in voor een gezellige meet.
Ook wel logisch, denk ikquote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens wel grappig dat veel mensen afwachten tot andere mensen zeggen dat ze komen.
Oh, Roburtt moet ook op de misschien lijst.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan de OP niet meer editten
Moeten mods 'm weer ff open gooien.
Ok ok dus aanpassingen:quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, Roburtt moet ook op de misschien lijst.
Ik kan mijn camera incl. telelens wel meenemen. Valt ook niet zo opquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Dalando het volgende:
Wat leuk, gaan we wandeling maken langs het tettenstrand. Wie neemt verrekijker oid mee?
Allemaal verrimpelde oudjes bedoel je.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan mijn camera incl. telelens wel meenemen. Valt ook niet zo op
Lekker man. Probeer er sowieso één te scoren. Verrimpelde schaamlippen schuren zo lekker langs de kop.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Allemaal verrimpelde oudjes bedoel je.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Richolio
DrNick
Dven
Misschien:
Rezania
Idemquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
Even kijken of ik m'n ticket naar NL kan omboeken, dan ben ik er wel bijMisschien aanwezig, dus. Vanzelfsprekend gaan er dan liters zelfgestookte drank mee.
Gezelligquote:
Het zou echt baas zijn als je erbij bent. Zoveel toffe en lieve mensenquote:
Ben vaak zat in NL hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zou echt baas zijn als je erbij bent. Zoveel toffe en lieve mensenEn Dven jou moet ik sowieso nog meeten!
Vooral of het goed weer is wat mij betreftquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Nou is het uiteraard wel de vraag wel allemaal opkomt dagen
Dat dan weer iets minder regelmatigquote:
Dan adopteren wij je welquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Rezania het volgende:
Laat maar, mijn begeleider wil niet niet meer.
Waarschijnlijk een paar die op 'aanwezig' staan die niet komen, maar ook een hoop die op 'misschien' staan die wel komenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom sowieso. Heb nog nooit een FOK!meet afgezegd.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan adopteren wij je wel
[..]
Waarschijnlijk een paar die op 'aanwezig' staan die niet komen, maar ook een hoop die op 'misschien' staan die wel komen
Je hebt nog helemaal niks gepland dat weekend en dat kun je ook zo houden vanaf nu want je wist dit al veel eerder dus kun je het makkelijk vrij houdenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar hou hem wel op misschien, weet niet hoe ik dat weekend zit.
Sorry hoor, maar als ik het dan druk heb met mijn studie gaat hij voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal niks gepland dat weekend en dat kun je ook zo houden vanaf nu want je wist dit al veel eerder dus kun je het makkelijk vrij houden
Alsof je geen chillmiddagje kunt hebben tussen het leren/werken doorquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik het dan druk heb met mijn studie gaat hij voor.
Laat maar, die maandag daarna hebben we een symposium, wat niet meer is dan een feestje met een informatief karakter. Dus ik kan wel. Maar toch, misschien.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof je geen chillmiddagje kunt hebben tussen het leren/werken door
eend112 komt sowieso nietquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar, die maandag daarna hebben we een symposium, wat niet meer is dan een feestje met een informatief karakter. Dus ik kan wel. Maar toch, misschien.
Dat zijn natuurlijk onvoorziene omstandigheden. Mensen die op de aanweziglijst staan kunnen natuurlijk altijd op bijv. zulke manieren verhinderd rakenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
Misschien valt er wel een grote dikke negerin op me waardoor ik al mijn botten breek en ik niet meer kan komen, wil geen valse beloftes maken.
Die zal wel een paar weken van te voren een nieuwe kloon maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet hij gvd niet zeggen dat hij komt
Van wie is hij een kloon dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die zal wel een paar weken van te voren een nieuwe kloon maken.
Ff door de barbecuesaus roeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is er ook eten voor mijn pen0r ?
Nou, het is heel vriendelijk maar ik ben niet zo van de meets.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Misschien wilt Frenk ook wel komen. Lokquote gemacht.
Maar dit is natuurlijk niet zomaar een meet.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het is heel vriendelijk maar ik ben niet zo van de meets.
Zal er nog over nadenken dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar dit is natuurlijk niet zomaar een meet.
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal er nog over nadenken dan.
Ik zorg voor bier en vertierquote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja zit daar eten en drinken bij in want bij die plas is niks te koop.
Wiet neem ik zelf mee maar bier en burgers wie zorgt daarvoor?
Ik ben Nederlands staatsburger.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja zit daar eten en drinken bij in want bij die plas is niks te koop.
Wiet neem ik zelf mee maar bier en burgers wie zorgt daarvoor?
Iedereen neemt als het goed is wel wat mee..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
maar bier en burgers wie zorgt daarvoor
Ok bij een vreemde om eten schooien goed plan.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen neemt als het goed is wel wat mee..
Neem je niks mee dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok bij een vreemde om eten schooien goed plan.
Vast wel, Verzin wel iets tegen die tijd.quote:
2 burgers al geregeld danquote:Op maandag 27 januari 2014 16:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands staatsburger.
De koelste users vallen het hardst tegen..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zitten koele users tussen, ik denk er over na
Oh, really?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
De koelste users vallen het hardst tegen..
..de grond als je ze maar goed raakt?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
De koelste users vallen het hardst tegen..
hihihihihihiquote:Op maandag 27 januari 2014 16:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
..de grond als je ze maar goed raakt?
Met een beetje geluk kun je met iemand mee in de auto?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:20 schreef Murdera het volgende:
fucking ver maar ik las verkrachting dus ik ben erbij.
na de vorige meet wil dientje me vast niet meer in de auto hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je met iemand mee in de auto?
What did you doquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
na de vorige meet wil dientje me vast niet meer in de auto hebben.
met dientje en ollie, die is hier ook niet echt meer he?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Haahah. Ach je vind vast wel een lift.
Dientje zie ik nooit meer, Ollie sporadisch nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
met dientje en ollie, die is hier ook niet echt meer he?
FOK! geeft en FOK! neemt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dientje zie ik nooit meer, Ollie sporadisch nog.
Zijn nog wel meer uit voorgaande delen. ( Alleen ben de namen kwijt)
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Richolio
DrNick
Dven
Misschien:
Rezania
Dit klinkt vies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ondertussen mocht ik allang naar de komers lijst.
Zal ik ff in je kontje komen?!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ewa zet mij in de komers lijst. Heb ik op pagina 7 al aangegeven goffedomme.
Dat heb ik toch allang gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ewa zet mij in de komers lijst. Heb ik op pagina 7 al aangegeven goffedomme.
Had TR gezet of modje weer de OP open wou gooien voor wijzigingen en toen was daar HeaN die dat deed zodat ik het zelf weer kon doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoe doe jij dat zonder mod rechten swa
zo lief. hean moet ook komen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had TR gezet of modje weer de OP open wou gooien voor wijzigingen en toen was daar HeaN die dat deed zodat ik het zelf weer kon doen
Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!quote:
gewoon komen goffedomme!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!
Het gaat mij veel uur kosten, en ik moet ook nog op vakantie....![]()
Maar ik kijk tegen die tijd wel
Gewoon de uren van die dag omruilen met een andere dag van die week, heb je hetzelfde aantal uur voor die weekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!
Het gaat mij veel uur kosten, en ik moet ook nog op vakantie....![]()
Maar ik kijk tegen die tijd wel
Kopen we gewoon dit soort stickersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen we geen naamborden dragen die dag? HahaIk ga nooit 34 mensen onthouden
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
Kopen we gewoon dit soort stickers
[ afbeelding ]
En dan username en echte naam erop schrijven en opplakken
Het zou des Foks zijn als daar echt iemand mee aan komt zetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het zou des Foks zijn als daar echt iemand mee aan komt zetten.
Mijn username is daar te lang voor, plus mijn sticker is waarschijnlijk toch al bezetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon de uren van die dag omruilen met een andere dag van die week, heb je hetzelfde aantal uur voor die week
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:11 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Mijn username is daar te lang voor, plus mijn sticker is waarschijnlijk toch al bezet
Geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 03:26 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Kunnen we ergens pitten trouwens? Ik zou graag de volgende dag terug rijden
Is ie nog wakker?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideeMoet je Mono ff vragen, wellicht was hij van plan wat te regelen
We kunnen ook gewoon kamperen met z'n allen.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:30 schreef Moira. het volgende:
Hehe nu denkt 'ie dat ik helderziend ben
Omdattie aan het appen was en toen zei ik jouw naam vanuit het niets en toen was het "hoe weet je dat?"quote:Op zondag 2 februari 2014 03:31 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon kamperen met z'n allen.
En hoezo helderziend?
In wat voor smerige context werd mijn naam misbruikt?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdattie aan het appen was en toen zei ik jouw naam vanuit het niets en toen was het "hoe weet je dat?"
En denk niet dat je mag kamperen bij de Wythmenerplas, jammer wel
We hadden het over paarden en vuisten.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:33 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
In wat voor smerige context werd mijn naam misbruikt?
Dudequote:Op zondag 2 februari 2014 03:35 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Paarden misbruiken en misbruikt worden door vuisten. totaal in balans, helemaal zen
Peuken bietsen en het kost je nietsquote:Op zondag 2 februari 2014 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Tevens is voor de mensen die met het OV gaan waarschijnlijk wel een handig idee om 's avonds (er gaat geen lijnbus meer daarlangs dan) een taxibusje te delen naar het station.
Ik meen dat een ritje Plas - Station niet boven de 30 uit komt.
Deel dat door 8 mensen in een busje en je bent minder dan ¤4,50 kwijt. Dat is echt fantastisch.
Ik ken behalve Mono en Moira ook niemand hoor, maar je moet toch ergens beginnenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef Dactylus het volgende:
Misschien. (Ik ben hier nog vrij onbekend, dat zal tot nog toe de hoofdrede zijn.)
Geen openbaar vervoer 's avonds terug? Dat is wel matig..quote:Op zondag 2 februari 2014 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Tevens is voor de mensen die met het OV gaan waarschijnlijk wel een handig idee om 's avonds (er gaat geen lijnbus meer daarlangs dan) een taxibusje te delen naar het station.
Ik meen dat een ritje Plas - Station niet boven de 30 uit komt.
Deel dat door 8 mensen in een busje en je bent minder dan ¤4,50 kwijt. Dat is echt fantastisch.
De 161 Die van Deventer af komt stopt om half 8 's avonds iigquote:Op zondag 2 februari 2014 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen openbaar vervoer 's avonds terug? Dat is wel matig..
Zaterdagquote:
Half uurtje lopen met mooi weer en een joint erbij.. zie het probleem nietquote:Op zondag 2 februari 2014 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De 161 Die van Deventer af komt stopt om half 8 's avonds iigLopen vanaf de plas naar de andere bushalte is op zich niet zo heel erg ver (half uurtje lopen op het gemak). Maar daar heeft niemand vast zin in wanneer er gedronken is
![]()
Daarom zo'n taxi. Als je slim bent bel je regiotaxi. Die moet je een half uur vantevoren bellen en die neemt je ook voor een prikkie mee naar het station.
Dat is denk ik wel het bestequote:Op zondag 2 februari 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind een taxi delen met mensen ook geen probleem. Boeit me allemaal weinig
Sma hosselen in Zwolle man. Gewoon daar crashenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn laatste trein gaat om 22:49. Valt mee.
Zal mijn chick niet zo tof vinden denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sma hosselen in Zwolle man. Gewoon daar crashen
Wellicht is ze wel in voor extra partner erbijquote:Op zondag 2 februari 2014 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal mijn chick niet zo tof vinden denk ik.
Dan regel je een dude.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal mijn chick niet zo tof vinden denk ik.
Neuh dan heeft ze wel wat en ze heeft geen rijbewijs.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht is ze wel in voor extra partner erbij
Neem je d'r mee? Misschien wil ze wel de bob zijn, kan jij mooi bier drinken en rijdt zij terug
Dat laatste zeker. Ik ga het nog even open laten staan, als ik kom kom ik met de auto. Ik neem ten minste aan dat er voldoende parkeergelegenheid is...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Ik ken behalve Mono en Moira ook niemand hoor, maar je moet toch ergens beginnen
Ruim voldoendequote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Ik ga het nog even open laten staan, als ik kom kom ik met de auto. Ik neem ten minste aan dat er voldoende parkeergelegenheid is...
Er zijn ook gratis hoerenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:15 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Toppeh. Kans weer wat groter dat ik kom..
Alleen als ik er T_T op mag zetten ipv 'bondage'.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon de uren van die dag omruilen met een andere dag van die week, heb je hetzelfde aantal uur voor die week
[..]
[ afbeelding ]
Probeer je me over te halen oder so? Ik zie wel wanneer ik bepaal of ik kom..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Er zijn ook gratis hoeren
Ze komen altijd eerst ff een rondje rijden voor ze hem dicht doen, dus je wordt niet zomaar opgeslotenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Slagboom gaat wel om 22.00 uur op slot, dus daarna kun je de parkeerplaats niet meer af.
Gewoon T_T, bondage en je echte naamquote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen als ik er T_T op mag zetten ipv 'bondage'.
Dan moet monitor er ook nog bijquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon T_T, bondage en je echte naam
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef Roburtt het volgende:
haha wat ik reageerde in het verkeerde topic
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat ben jij ook al?
Ja, die moet er dan ook bij
Monitor heeft mij al best een aantal keren op #1 gezet in de dagcijfersquote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor is mijn stats-kloontje. Soms wil hij echter wel eens lief zijn en kusjes geven.
Dat heb je natuurlijk ook deels aan jezelf te danken. Als jij niet genoeg post zet Monitor je niet op nr. 1quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Monitor heeft mij al best een aantal keren op #1 gezet in de dagcijfers
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk ook deels aan jezelf te danken. Als jij niet genoeg post zet Monitor je niet op nr. 1Maar de plaats maakt verder niet uit, voor monitor ben jij altijd een nr. 1
quote:
Gewoon die aanwezigheidslijst oppompenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
In dit geval komen dus T_T, bondage en Monitor naar de meet. Dat het om een enkel persoon met 2 kloons gaat boeit natuurlijk niet zoveel
Zou wel een goeie zijn als we alle kloonaccounts er ook in op gaan nemen. Lijkt het een enorme opkomst te worden en staan er uiteindelijk maar 5 personenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon die aanwezigheidslijst oppompen
Ik heb geen kloon. Zelfs met dit account weet ik vaak al niet eens iets te posten, omdat ik saai ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou wel een goeie zijn als we alle kloonaccounts er ook in op gaan nemen. Lijkt het een enorme opkomst te worden en staan er uiteindelijk maar 5 personen
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef Dactylus het volgende:
Misschien. (Ik ben hier nog vrij onbekend, dat zal tot nog toe de hoofdrede zijn.)
Weet je wat, ik kom gewoon. Ik ga bobben, dus neem (voldoende!) niet-alcoholische drank mee. Evt. vuilniszakken voor het geval prullenbakken daar te vol raken op de helft van de dag?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Probeer je me over te halen oder so? Ik zie wel wanneer ik bepaal of ik kom..
Niet-alcoholische drank hoop ik ook op jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Dactylus het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat, ik kom gewoon. Ik ga bobben, dus neem (voldoende!) niet-alcoholische drank mee. Evt. vuilniszakken voor het geval prullenbakken daar te vol raken op de helft van de dag?
Sowieso maar Gibson nam ook vuilniszakken mee dacht ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:36 schreef Dactylus het volgende:
We zien vanzelf dat het gebeurd. Er is nog tijd zat. Maarem, vuilniszakken, doen of niet?
En nu?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef Moira. het volgende:
Kan de OP niet meer editten dus moet een modje ff doen om bij te werken
Thanks bradaquote:
Aanpassen die hapquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks bradaNu wachten we even tot ik niet meer stoned ben en zin heb om de OP aan te passen
Moiraquote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
- Murdera (zijn libido en horse-sized pener)
Waardeloze mods enzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan de OP ook nog steeds niet editten
Wel joh!quote:
Is aangepastquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan de OP ook nog steeds niet editten
Pas op hé?!quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel joh!
[..]
Is aangepast
[..]
Pas op hé?!
Anders krijg je klappen met een natte prei!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
HEEHEE!quote:
Jeujjj nu zie ik idd weer het edit icoontjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel joh!
[..]
Is aangepast
[..]
Pas op hé?!
Anders krijg je klappen met een natte prei!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |