Ff door de barbecuesaus roeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is er ook eten voor mijn pen0r ?
Nou, het is heel vriendelijk maar ik ben niet zo van de meets.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Misschien wilt Frenk ook wel komen. Lokquote gemacht.
Maar dit is natuurlijk niet zomaar een meet.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het is heel vriendelijk maar ik ben niet zo van de meets.
Zal er nog over nadenken dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar dit is natuurlijk niet zomaar een meet.
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zal er nog over nadenken dan.
Ik zorg voor bier en vertierquote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja zit daar eten en drinken bij in want bij die plas is niks te koop.
Wiet neem ik zelf mee maar bier en burgers wie zorgt daarvoor?
Ik ben Nederlands staatsburger.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja zit daar eten en drinken bij in want bij die plas is niks te koop.
Wiet neem ik zelf mee maar bier en burgers wie zorgt daarvoor?
Iedereen neemt als het goed is wel wat mee..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
maar bier en burgers wie zorgt daarvoor
Ok bij een vreemde om eten schooien goed plan.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen neemt als het goed is wel wat mee..
Neem je niks mee dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok bij een vreemde om eten schooien goed plan.
Vast wel, Verzin wel iets tegen die tijd.quote:
2 burgers al geregeld danquote:Op maandag 27 januari 2014 16:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands staatsburger.
De koelste users vallen het hardst tegen..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zitten koele users tussen, ik denk er over na
Oh, really?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
De koelste users vallen het hardst tegen..
..de grond als je ze maar goed raakt?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
De koelste users vallen het hardst tegen..
hihihihihihiquote:Op maandag 27 januari 2014 16:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
..de grond als je ze maar goed raakt?
Met een beetje geluk kun je met iemand mee in de auto?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:20 schreef Murdera het volgende:
fucking ver maar ik las verkrachting dus ik ben erbij.
na de vorige meet wil dientje me vast niet meer in de auto hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je met iemand mee in de auto?
What did you doquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
na de vorige meet wil dientje me vast niet meer in de auto hebben.
met dientje en ollie, die is hier ook niet echt meer he?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Haahah. Ach je vind vast wel een lift.
Dientje zie ik nooit meer, Ollie sporadisch nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
met dientje en ollie, die is hier ook niet echt meer he?
FOK! geeft en FOK! neemt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dientje zie ik nooit meer, Ollie sporadisch nog.
Zijn nog wel meer uit voorgaande delen. ( Alleen ben de namen kwijt)
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Richolio
DrNick
Dven
Misschien:
Rezania
Dit klinkt vies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ondertussen mocht ik allang naar de komers lijst.
Zal ik ff in je kontje komen?!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ewa zet mij in de komers lijst. Heb ik op pagina 7 al aangegeven goffedomme.
Dat heb ik toch allang gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ewa zet mij in de komers lijst. Heb ik op pagina 7 al aangegeven goffedomme.
Had TR gezet of modje weer de OP open wou gooien voor wijzigingen en toen was daar HeaN die dat deed zodat ik het zelf weer kon doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoe doe jij dat zonder mod rechten swa
zo lief. hean moet ook komen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had TR gezet of modje weer de OP open wou gooien voor wijzigingen en toen was daar HeaN die dat deed zodat ik het zelf weer kon doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |