Met een beetje geluk kun je met iemand mee in de auto?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:20 schreef Murdera het volgende:
fucking ver maar ik las verkrachting dus ik ben erbij.
na de vorige meet wil dientje me vast niet meer in de auto hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je met iemand mee in de auto?
What did you doquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
na de vorige meet wil dientje me vast niet meer in de auto hebben.
met dientje en ollie, die is hier ook niet echt meer he?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Haahah. Ach je vind vast wel een lift.
Dientje zie ik nooit meer, Ollie sporadisch nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
met dientje en ollie, die is hier ook niet echt meer he?
FOK! geeft en FOK! neemt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dientje zie ik nooit meer, Ollie sporadisch nog.
Zijn nog wel meer uit voorgaande delen. ( Alleen ben de namen kwijt)
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Richolio
DrNick
Dven
Misschien:
Rezania
Dit klinkt vies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ondertussen mocht ik allang naar de komers lijst.
Zal ik ff in je kontje komen?!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ewa zet mij in de komers lijst. Heb ik op pagina 7 al aangegeven goffedomme.
Dat heb ik toch allang gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ewa zet mij in de komers lijst. Heb ik op pagina 7 al aangegeven goffedomme.
Had TR gezet of modje weer de OP open wou gooien voor wijzigingen en toen was daar HeaN die dat deed zodat ik het zelf weer kon doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoe doe jij dat zonder mod rechten swa
zo lief. hean moet ook komen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had TR gezet of modje weer de OP open wou gooien voor wijzigingen en toen was daar HeaN die dat deed zodat ik het zelf weer kon doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |