ts denkt is fissaquote:
doodsverwensingquote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Denzel980 het volgende:
Soort van wannabe grappig. Maar eigenlijk totaal niet. Ga gewoon dood kanker homofiel.
Dit soort taalgebruik tolereer ik niet. Sukkel.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Denzel980 het volgende:
Soort van wannabe grappig. Maar eigenlijk totaal niet. Ga gewoon dood kanker homofiel.
nu terugkrabbelen is een teken van zwakte, dat wordt hier niet getolereerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef Denzel980 het volgende:
[..]
Ik ben een sarcastische neger, tis maar een grap
Houd je gore tyfus bek tegen mij tering hond niet fucking kloterig gaan lopen doenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik tolereer ik niet. Sukkel.
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef Denzel980 het volgende:
[..]
Houd je gore tyfus bek tegen mij tering hond niet fucking kloterig gaan lopen doen
Ik ben een jongen die nooit begrepen is en daarom heb ik meerdere jaren in detentie gezeten maar ben sinds niet al te lang weer op vrije voeten.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, hierna zal ik echt niet meer kloterig gaan doen.
Maar waarom ben je zo verdrietig?
Ze hadden je nooit vrij moeten laten.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Denzel980 het volgende:
[..]
Ik ben een jongen die nooit begrepen is en daarom heb ik meerdere jaren in detentie gezeten maar ben sinds niet al te lang weer op vrije voeten.
Waarom zeg jij dat tegen mijquote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze hadden je nooit vrij moeten laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |