Ze komen altijd eerst ff een rondje rijden voor ze hem dicht doen, dus je wordt niet zomaar opgeslotenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Slagboom gaat wel om 22.00 uur op slot, dus daarna kun je de parkeerplaats niet meer af.
Gewoon T_T, bondage en je echte naamquote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen als ik er T_T op mag zetten ipv 'bondage'.
Dan moet monitor er ook nog bijquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon T_T, bondage en je echte naam
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef Roburtt het volgende:
haha wat ik reageerde in het verkeerde topic
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat ben jij ook al?
Ja, die moet er dan ook bij
Monitor heeft mij al best een aantal keren op #1 gezet in de dagcijfersquote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor is mijn stats-kloontje. Soms wil hij echter wel eens lief zijn en kusjes geven.
Dat heb je natuurlijk ook deels aan jezelf te danken. Als jij niet genoeg post zet Monitor je niet op nr. 1quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Monitor heeft mij al best een aantal keren op #1 gezet in de dagcijfers
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk ook deels aan jezelf te danken. Als jij niet genoeg post zet Monitor je niet op nr. 1Maar de plaats maakt verder niet uit, voor monitor ben jij altijd een nr. 1
quote:
Gewoon die aanwezigheidslijst oppompenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
In dit geval komen dus T_T, bondage en Monitor naar de meet. Dat het om een enkel persoon met 2 kloons gaat boeit natuurlijk niet zoveel
Zou wel een goeie zijn als we alle kloonaccounts er ook in op gaan nemen. Lijkt het een enorme opkomst te worden en staan er uiteindelijk maar 5 personenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon die aanwezigheidslijst oppompen
Ik heb geen kloon. Zelfs met dit account weet ik vaak al niet eens iets te posten, omdat ik saai ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou wel een goeie zijn als we alle kloonaccounts er ook in op gaan nemen. Lijkt het een enorme opkomst te worden en staan er uiteindelijk maar 5 personen
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef Dactylus het volgende:
Misschien. (Ik ben hier nog vrij onbekend, dat zal tot nog toe de hoofdrede zijn.)
Weet je wat, ik kom gewoon. Ik ga bobben, dus neem (voldoende!) niet-alcoholische drank mee. Evt. vuilniszakken voor het geval prullenbakken daar te vol raken op de helft van de dag?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Probeer je me over te halen oder so? Ik zie wel wanneer ik bepaal of ik kom..
Niet-alcoholische drank hoop ik ook op jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Dactylus het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat, ik kom gewoon. Ik ga bobben, dus neem (voldoende!) niet-alcoholische drank mee. Evt. vuilniszakken voor het geval prullenbakken daar te vol raken op de helft van de dag?
Sowieso maar Gibson nam ook vuilniszakken mee dacht ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:36 schreef Dactylus het volgende:
We zien vanzelf dat het gebeurd. Er is nog tijd zat. Maarem, vuilniszakken, doen of niet?
En nu?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef Moira. het volgende:
Kan de OP niet meer editten dus moet een modje ff doen om bij te werken
Thanks bradaquote:
Aanpassen die hapquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks bradaNu wachten we even tot ik niet meer stoned ben en zin heb om de OP aan te passen
Moiraquote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
- Murdera (zijn libido en horse-sized pener)
Waardeloze mods enzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan de OP ook nog steeds niet editten
Wel joh!quote:
Is aangepastquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan de OP ook nog steeds niet editten
Pas op hé?!quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel joh!
[..]
Is aangepast
[..]
Pas op hé?!
Anders krijg je klappen met een natte prei!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
HEEHEE!quote:
Jeujjj nu zie ik idd weer het edit icoontjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel joh!
[..]
Is aangepast
[..]
Pas op hé?!
Anders krijg je klappen met een natte prei!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |