Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!quote:
gewoon komen goffedomme!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!
Het gaat mij veel uur kosten, en ik moet ook nog op vakantie....![]()
Maar ik kijk tegen die tijd wel
Gewoon de uren van die dag omruilen met een andere dag van die week, heb je hetzelfde aantal uur voor die weekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!
Het gaat mij veel uur kosten, en ik moet ook nog op vakantie....![]()
Maar ik kijk tegen die tijd wel
Kopen we gewoon dit soort stickersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen we geen naamborden dragen die dag? HahaIk ga nooit 34 mensen onthouden
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
Kopen we gewoon dit soort stickers
[ afbeelding ]
En dan username en echte naam erop schrijven en opplakken
Het zou des Foks zijn als daar echt iemand mee aan komt zetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het zou des Foks zijn als daar echt iemand mee aan komt zetten.
Mijn username is daar te lang voor, plus mijn sticker is waarschijnlijk toch al bezetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon de uren van die dag omruilen met een andere dag van die week, heb je hetzelfde aantal uur voor die week
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:11 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Mijn username is daar te lang voor, plus mijn sticker is waarschijnlijk toch al bezet
Geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 03:26 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Kunnen we ergens pitten trouwens? Ik zou graag de volgende dag terug rijden
Is ie nog wakker?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideeMoet je Mono ff vragen, wellicht was hij van plan wat te regelen
We kunnen ook gewoon kamperen met z'n allen.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:30 schreef Moira. het volgende:
Hehe nu denkt 'ie dat ik helderziend ben
Omdattie aan het appen was en toen zei ik jouw naam vanuit het niets en toen was het "hoe weet je dat?"quote:Op zondag 2 februari 2014 03:31 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon kamperen met z'n allen.
En hoezo helderziend?
In wat voor smerige context werd mijn naam misbruikt?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdattie aan het appen was en toen zei ik jouw naam vanuit het niets en toen was het "hoe weet je dat?"
En denk niet dat je mag kamperen bij de Wythmenerplas, jammer wel
We hadden het over paarden en vuisten.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:33 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
In wat voor smerige context werd mijn naam misbruikt?
Dudequote:Op zondag 2 februari 2014 03:35 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Paarden misbruiken en misbruikt worden door vuisten. totaal in balans, helemaal zen
Peuken bietsen en het kost je nietsquote:Op zondag 2 februari 2014 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Tevens is voor de mensen die met het OV gaan waarschijnlijk wel een handig idee om 's avonds (er gaat geen lijnbus meer daarlangs dan) een taxibusje te delen naar het station.
Ik meen dat een ritje Plas - Station niet boven de 30 uit komt.
Deel dat door 8 mensen in een busje en je bent minder dan ¤4,50 kwijt. Dat is echt fantastisch.
Ik ken behalve Mono en Moira ook niemand hoor, maar je moet toch ergens beginnenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef Dactylus het volgende:
Misschien. (Ik ben hier nog vrij onbekend, dat zal tot nog toe de hoofdrede zijn.)
Geen openbaar vervoer 's avonds terug? Dat is wel matig..quote:Op zondag 2 februari 2014 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Tevens is voor de mensen die met het OV gaan waarschijnlijk wel een handig idee om 's avonds (er gaat geen lijnbus meer daarlangs dan) een taxibusje te delen naar het station.
Ik meen dat een ritje Plas - Station niet boven de 30 uit komt.
Deel dat door 8 mensen in een busje en je bent minder dan ¤4,50 kwijt. Dat is echt fantastisch.
De 161 Die van Deventer af komt stopt om half 8 's avonds iigquote:Op zondag 2 februari 2014 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen openbaar vervoer 's avonds terug? Dat is wel matig..
Zaterdagquote:
Half uurtje lopen met mooi weer en een joint erbij.. zie het probleem nietquote:Op zondag 2 februari 2014 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De 161 Die van Deventer af komt stopt om half 8 's avonds iigLopen vanaf de plas naar de andere bushalte is op zich niet zo heel erg ver (half uurtje lopen op het gemak). Maar daar heeft niemand vast zin in wanneer er gedronken is
![]()
Daarom zo'n taxi. Als je slim bent bel je regiotaxi. Die moet je een half uur vantevoren bellen en die neemt je ook voor een prikkie mee naar het station.
Dat is denk ik wel het bestequote:Op zondag 2 februari 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind een taxi delen met mensen ook geen probleem. Boeit me allemaal weinig
Sma hosselen in Zwolle man. Gewoon daar crashenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn laatste trein gaat om 22:49. Valt mee.
Zal mijn chick niet zo tof vinden denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sma hosselen in Zwolle man. Gewoon daar crashen
Wellicht is ze wel in voor extra partner erbijquote:Op zondag 2 februari 2014 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal mijn chick niet zo tof vinden denk ik.
Dan regel je een dude.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal mijn chick niet zo tof vinden denk ik.
Neuh dan heeft ze wel wat en ze heeft geen rijbewijs.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht is ze wel in voor extra partner erbij
Neem je d'r mee? Misschien wil ze wel de bob zijn, kan jij mooi bier drinken en rijdt zij terug
Dat laatste zeker. Ik ga het nog even open laten staan, als ik kom kom ik met de auto. Ik neem ten minste aan dat er voldoende parkeergelegenheid is...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Ik ken behalve Mono en Moira ook niemand hoor, maar je moet toch ergens beginnen
Ruim voldoendequote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Ik ga het nog even open laten staan, als ik kom kom ik met de auto. Ik neem ten minste aan dat er voldoende parkeergelegenheid is...
Er zijn ook gratis hoerenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:15 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Toppeh. Kans weer wat groter dat ik kom..
Alleen als ik er T_T op mag zetten ipv 'bondage'.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon de uren van die dag omruilen met een andere dag van die week, heb je hetzelfde aantal uur voor die week
[..]
[ afbeelding ]
Probeer je me over te halen oder so? Ik zie wel wanneer ik bepaal of ik kom..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Er zijn ook gratis hoeren
Ze komen altijd eerst ff een rondje rijden voor ze hem dicht doen, dus je wordt niet zomaar opgeslotenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Slagboom gaat wel om 22.00 uur op slot, dus daarna kun je de parkeerplaats niet meer af.
Gewoon T_T, bondage en je echte naamquote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen als ik er T_T op mag zetten ipv 'bondage'.
Dan moet monitor er ook nog bijquote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon T_T, bondage en je echte naam
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef Roburtt het volgende:
haha wat ik reageerde in het verkeerde topic
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat ben jij ook al?
Ja, die moet er dan ook bij
Monitor heeft mij al best een aantal keren op #1 gezet in de dagcijfersquote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor is mijn stats-kloontje. Soms wil hij echter wel eens lief zijn en kusjes geven.
Dat heb je natuurlijk ook deels aan jezelf te danken. Als jij niet genoeg post zet Monitor je niet op nr. 1quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Monitor heeft mij al best een aantal keren op #1 gezet in de dagcijfers
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk ook deels aan jezelf te danken. Als jij niet genoeg post zet Monitor je niet op nr. 1Maar de plaats maakt verder niet uit, voor monitor ben jij altijd een nr. 1
quote:
Gewoon die aanwezigheidslijst oppompenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
In dit geval komen dus T_T, bondage en Monitor naar de meet. Dat het om een enkel persoon met 2 kloons gaat boeit natuurlijk niet zoveel
Zou wel een goeie zijn als we alle kloonaccounts er ook in op gaan nemen. Lijkt het een enorme opkomst te worden en staan er uiteindelijk maar 5 personenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon die aanwezigheidslijst oppompen
Ik heb geen kloon. Zelfs met dit account weet ik vaak al niet eens iets te posten, omdat ik saai ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou wel een goeie zijn als we alle kloonaccounts er ook in op gaan nemen. Lijkt het een enorme opkomst te worden en staan er uiteindelijk maar 5 personen
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef Dactylus het volgende:
Misschien. (Ik ben hier nog vrij onbekend, dat zal tot nog toe de hoofdrede zijn.)
Weet je wat, ik kom gewoon. Ik ga bobben, dus neem (voldoende!) niet-alcoholische drank mee. Evt. vuilniszakken voor het geval prullenbakken daar te vol raken op de helft van de dag?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Probeer je me over te halen oder so? Ik zie wel wanneer ik bepaal of ik kom..
Niet-alcoholische drank hoop ik ook op jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Dactylus het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat, ik kom gewoon. Ik ga bobben, dus neem (voldoende!) niet-alcoholische drank mee. Evt. vuilniszakken voor het geval prullenbakken daar te vol raken op de helft van de dag?
Sowieso maar Gibson nam ook vuilniszakken mee dacht ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:36 schreef Dactylus het volgende:
We zien vanzelf dat het gebeurd. Er is nog tijd zat. Maarem, vuilniszakken, doen of niet?
En nu?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef Moira. het volgende:
Kan de OP niet meer editten dus moet een modje ff doen om bij te werken
Thanks bradaquote:
Aanpassen die hapquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks bradaNu wachten we even tot ik niet meer stoned ben en zin heb om de OP aan te passen
Moiraquote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
- Murdera (zijn libido en horse-sized pener)
Waardeloze mods enzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan de OP ook nog steeds niet editten
Wel joh!quote:
Is aangepastquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan de OP ook nog steeds niet editten
Pas op hé?!quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel joh!
[..]
Is aangepast
[..]
Pas op hé?!
Anders krijg je klappen met een natte prei!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
HEEHEE!quote:
Jeujjj nu zie ik idd weer het edit icoontjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel joh!
[..]
Is aangepast
[..]
Pas op hé?!
Anders krijg je klappen met een natte prei!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |