Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!quote:
gewoon komen goffedomme!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!
Het gaat mij veel uur kosten, en ik moet ook nog op vakantie....![]()
Maar ik kijk tegen die tijd wel
Gewoon de uren van die dag omruilen met een andere dag van die week, heb je hetzelfde aantal uur voor die weekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik werk in ploegendienst, en dus ook in het weekend!
Het gaat mij veel uur kosten, en ik moet ook nog op vakantie....![]()
Maar ik kijk tegen die tijd wel
Kopen we gewoon dit soort stickersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen we geen naamborden dragen die dag? HahaIk ga nooit 34 mensen onthouden
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
Kopen we gewoon dit soort stickers
[ afbeelding ]
En dan username en echte naam erop schrijven en opplakken
Het zou des Foks zijn als daar echt iemand mee aan komt zetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het zou des Foks zijn als daar echt iemand mee aan komt zetten.
Mijn username is daar te lang voor, plus mijn sticker is waarschijnlijk toch al bezetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon de uren van die dag omruilen met een andere dag van die week, heb je hetzelfde aantal uur voor die week
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 03:11 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Mijn username is daar te lang voor, plus mijn sticker is waarschijnlijk toch al bezet
Geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 03:26 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Kunnen we ergens pitten trouwens? Ik zou graag de volgende dag terug rijden
Is ie nog wakker?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideeMoet je Mono ff vragen, wellicht was hij van plan wat te regelen
We kunnen ook gewoon kamperen met z'n allen.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:30 schreef Moira. het volgende:
Hehe nu denkt 'ie dat ik helderziend ben
Omdattie aan het appen was en toen zei ik jouw naam vanuit het niets en toen was het "hoe weet je dat?"quote:Op zondag 2 februari 2014 03:31 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon kamperen met z'n allen.
En hoezo helderziend?
In wat voor smerige context werd mijn naam misbruikt?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdattie aan het appen was en toen zei ik jouw naam vanuit het niets en toen was het "hoe weet je dat?"
En denk niet dat je mag kamperen bij de Wythmenerplas, jammer wel
We hadden het over paarden en vuisten.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:33 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
In wat voor smerige context werd mijn naam misbruikt?
Dudequote:Op zondag 2 februari 2014 03:35 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Paarden misbruiken en misbruikt worden door vuisten. totaal in balans, helemaal zen
Peuken bietsen en het kost je nietsquote:Op zondag 2 februari 2014 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Tevens is voor de mensen die met het OV gaan waarschijnlijk wel een handig idee om 's avonds (er gaat geen lijnbus meer daarlangs dan) een taxibusje te delen naar het station.
Ik meen dat een ritje Plas - Station niet boven de 30 uit komt.
Deel dat door 8 mensen in een busje en je bent minder dan ¤4,50 kwijt. Dat is echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |