Gezelligquote:
Het zou echt baas zijn als je erbij bent. Zoveel toffe en lieve mensenquote:
Ben vaak zat in NL hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zou echt baas zijn als je erbij bent. Zoveel toffe en lieve mensenEn Dven jou moet ik sowieso nog meeten!
Vooral of het goed weer is wat mij betreftquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Nou is het uiteraard wel de vraag wel allemaal opkomt dagen
Dat dan weer iets minder regelmatigquote:
Dan adopteren wij je welquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Rezania het volgende:
Laat maar, mijn begeleider wil niet niet meer.
Waarschijnlijk een paar die op 'aanwezig' staan die niet komen, maar ook een hoop die op 'misschien' staan die wel komenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom sowieso. Heb nog nooit een FOK!meet afgezegd.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan adopteren wij je wel
[..]
Waarschijnlijk een paar die op 'aanwezig' staan die niet komen, maar ook een hoop die op 'misschien' staan die wel komen
Je hebt nog helemaal niks gepland dat weekend en dat kun je ook zo houden vanaf nu want je wist dit al veel eerder dus kun je het makkelijk vrij houdenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar hou hem wel op misschien, weet niet hoe ik dat weekend zit.
Sorry hoor, maar als ik het dan druk heb met mijn studie gaat hij voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal niks gepland dat weekend en dat kun je ook zo houden vanaf nu want je wist dit al veel eerder dus kun je het makkelijk vrij houden
Alsof je geen chillmiddagje kunt hebben tussen het leren/werken doorquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik het dan druk heb met mijn studie gaat hij voor.
Laat maar, die maandag daarna hebben we een symposium, wat niet meer is dan een feestje met een informatief karakter. Dus ik kan wel. Maar toch, misschien.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof je geen chillmiddagje kunt hebben tussen het leren/werken door
eend112 komt sowieso nietquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar, die maandag daarna hebben we een symposium, wat niet meer is dan een feestje met een informatief karakter. Dus ik kan wel. Maar toch, misschien.
Dat zijn natuurlijk onvoorziene omstandigheden. Mensen die op de aanweziglijst staan kunnen natuurlijk altijd op bijv. zulke manieren verhinderd rakenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
Misschien valt er wel een grote dikke negerin op me waardoor ik al mijn botten breek en ik niet meer kan komen, wil geen valse beloftes maken.
Die zal wel een paar weken van te voren een nieuwe kloon maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet hij gvd niet zeggen dat hij komt
Van wie is hij een kloon dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die zal wel een paar weken van te voren een nieuwe kloon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |