Sowieso:quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Aangepast.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso:
Moira. & Monokonkogeil trio zou dat zijn
Hehe dit is zo waarquote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso:
Moira. & Monokonkogeil trio zou dat zijn
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw wat een opkomst, zet mij maar op misschien
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat een idioot hoge opkomst. Verplaats mij maar van misschien naar aanwezig.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
Maar zet mij dus maar op de misschien-lijst.
Ik kan de OP niet meer edittenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Dimens het volgende:
Wellicht dat ik ook kom. Ik ben wel in voor een gezellige meet.
Ook wel logisch, denk ikquote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens wel grappig dat veel mensen afwachten tot andere mensen zeggen dat ze komen.
Oh, Roburtt moet ook op de misschien lijst.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan de OP niet meer editten
Moeten mods 'm weer ff open gooien.
Ok ok dus aanpassingen:quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, Roburtt moet ook op de misschien lijst.
Ik kan mijn camera incl. telelens wel meenemen. Valt ook niet zo opquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Dalando het volgende:
Wat leuk, gaan we wandeling maken langs het tettenstrand. Wie neemt verrekijker oid mee?
Allemaal verrimpelde oudjes bedoel je.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan mijn camera incl. telelens wel meenemen. Valt ook niet zo op
Lekker man. Probeer er sowieso één te scoren. Verrimpelde schaamlippen schuren zo lekker langs de kop.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Allemaal verrimpelde oudjes bedoel je.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Richolio
DrNick
Dven
Misschien:
Rezania
Idemquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
Even kijken of ik m'n ticket naar NL kan omboeken, dan ben ik er wel bijMisschien aanwezig, dus. Vanzelfsprekend gaan er dan liters zelfgestookte drank mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |