Sowieso:quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Aangepast.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso:
Moira. & Monokonkogeil trio zou dat zijn
Hehe dit is zo waarquote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Sowieso:
Moira. & Monokonkogeil trio zou dat zijn
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw wat een opkomst, zet mij maar op misschien
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat een idioot hoge opkomst. Verplaats mij maar van misschien naar aanwezig.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
Maar zet mij dus maar op de misschien-lijst.
Ik kan de OP niet meer edittenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Dimens het volgende:
Wellicht dat ik ook kom. Ik ben wel in voor een gezellige meet.
Ook wel logisch, denk ikquote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens wel grappig dat veel mensen afwachten tot andere mensen zeggen dat ze komen.
Oh, Roburtt moet ook op de misschien lijst.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan de OP niet meer editten
Moeten mods 'm weer ff open gooien.
Ok ok dus aanpassingen:quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, Roburtt moet ook op de misschien lijst.
Ik kan mijn camera incl. telelens wel meenemen. Valt ook niet zo opquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Dalando het volgende:
Wat leuk, gaan we wandeling maken langs het tettenstrand. Wie neemt verrekijker oid mee?
Allemaal verrimpelde oudjes bedoel je.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan mijn camera incl. telelens wel meenemen. Valt ook niet zo op
Lekker man. Probeer er sowieso één te scoren. Verrimpelde schaamlippen schuren zo lekker langs de kop.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Allemaal verrimpelde oudjes bedoel je.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Users die ik zou doen
Richolio
DrNick
Dven
Misschien:
Rezania
Idemquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
Even kijken of ik m'n ticket naar NL kan omboeken, dan ben ik er wel bijMisschien aanwezig, dus. Vanzelfsprekend gaan er dan liters zelfgestookte drank mee.
Gezelligquote:
Het zou echt baas zijn als je erbij bent. Zoveel toffe en lieve mensenquote:
Ben vaak zat in NL hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het zou echt baas zijn als je erbij bent. Zoveel toffe en lieve mensenEn Dven jou moet ik sowieso nog meeten!
Vooral of het goed weer is wat mij betreftquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Nou is het uiteraard wel de vraag wel allemaal opkomt dagen
Dat dan weer iets minder regelmatigquote:
Dan adopteren wij je welquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef Rezania het volgende:
Laat maar, mijn begeleider wil niet niet meer.
Waarschijnlijk een paar die op 'aanwezig' staan die niet komen, maar ook een hoop die op 'misschien' staan die wel komenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom sowieso. Heb nog nooit een FOK!meet afgezegd.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan adopteren wij je wel
[..]
Waarschijnlijk een paar die op 'aanwezig' staan die niet komen, maar ook een hoop die op 'misschien' staan die wel komen
Je hebt nog helemaal niks gepland dat weekend en dat kun je ook zo houden vanaf nu want je wist dit al veel eerder dus kun je het makkelijk vrij houdenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar hou hem wel op misschien, weet niet hoe ik dat weekend zit.
Sorry hoor, maar als ik het dan druk heb met mijn studie gaat hij voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal niks gepland dat weekend en dat kun je ook zo houden vanaf nu want je wist dit al veel eerder dus kun je het makkelijk vrij houden
Alsof je geen chillmiddagje kunt hebben tussen het leren/werken doorquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik het dan druk heb met mijn studie gaat hij voor.
Laat maar, die maandag daarna hebben we een symposium, wat niet meer is dan een feestje met een informatief karakter. Dus ik kan wel. Maar toch, misschien.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof je geen chillmiddagje kunt hebben tussen het leren/werken door
eend112 komt sowieso nietquote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar, die maandag daarna hebben we een symposium, wat niet meer is dan een feestje met een informatief karakter. Dus ik kan wel. Maar toch, misschien.
Dat zijn natuurlijk onvoorziene omstandigheden. Mensen die op de aanweziglijst staan kunnen natuurlijk altijd op bijv. zulke manieren verhinderd rakenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
Misschien valt er wel een grote dikke negerin op me waardoor ik al mijn botten breek en ik niet meer kan komen, wil geen valse beloftes maken.
Die zal wel een paar weken van te voren een nieuwe kloon maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet hij gvd niet zeggen dat hij komt
Van wie is hij een kloon dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die zal wel een paar weken van te voren een nieuwe kloon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |