Haha mini weekendtas haha hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem een grote tas mee denk ik waar ik alles in prop. Op de terugweg is die een stuk leger dus boeit me niet. Is een soort mini weekendtas haha
bier natuurlijk xD lekker bier drinken jatog yolo xDquote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk tzt wel wat ik mee zal nemen.
Het is iig een goede kanshebberquote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
bier natuurlijk xD lekker bier drinken jatog yolo xD
Jupilerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar ik ga geen Euroshopper nierkensjur drinken.
Tripje balance doen vooraf?quote:
Ik rijd met Bondage mee, weet niet of dat helemaal in het schema valt.quote:
Als ik met het OV moet is dat een lastig verhaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik rijd met Bondage mee, weet niet of dat helemaal in het schema valt.
Anders fix je effe Balance dope en chillen we op de meet. Of we moeten
achteraf effe gaan.
Jep. Wij willen tetten zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Chai het volgende:
Op wel strandje dan bij die plas? Het naakstrand?
Dan chillen op de meet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik met het OV moet is dat een lastig verhaal.
Hier dusquote:Op maandag 13 januari 2014 16:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep. Wij willen tetten zien.
- niet toegankelijk voor mindervalidenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier dus
http://www.naaktstrandje.(...)/Wijthmenerplas.html ?
En welk strandje anders? Beetje lullig als je eerste die hele plas rond moet lopen om het juiste strandje te vinden.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Chai het volgende:
Op wel strandje dan bij die plas? Het naakstrand?
Waar Mono het over heeft is geen naaktstrand iig (misschien dat een klein deel van het hele strand dat wel is). Hij zal vast nog wel uitgebreidere route-informatie gevenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier dus
http://www.naaktstrandje.(...)/Wijthmenerplas.html ?
En welk strandje anders? Beetje lullig als je eerste die hele plas rond moet lopen om het juiste strandje te vinden.
Gewoon in je agenda schrijven. En elke maand blijf ik je herinnerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:11 schreef yvonne het volgende:
Ja om me er nu al aan te herinneren is te vroeg
Alsof ik een agenda hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon in je agenda schrijven. En elke maand blijf ik je herinneren
Alsof er een dag voorbij gaat dat je niet aan mijn mooie man denktquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsof ik een agenda heb
Doe maar herinneren.
Oké, datquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof er een dag voorbij gaat dat je niet aan mijn mooie man denkt
Nee johquote:Op woensdag 15 januari 2014 03:11 schreef yvonne het volgende:
Ja om me er nu al aan te herinneren is te vroeg
Hahahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb mezelf al in de lijst gegooid, ik neem dingen mee.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lokpost omdat LompeHork van appelvangen doet.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:34 schreef BlueJeans het volgende:
Lijkt me wel gezellig. Zet mij maar bij misschien.
zullen we gaanquote:
Laat maarquote:
Haha, kasthomo.quote:
Misschien komt rockiejj wel mee danquote:Op zondag 19 januari 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, kasthomo.
Weet niet, ligt eraan hoe druk ik het dan heb. Zal kijken.
Nee man, die is te druk bezig met onder de plak zitten.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Misschien komt rockiejj wel mee dan
Goed punt welquote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, die is te druk bezig met onder de plak zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |