Helaas, niet heel ONZ bestaat uit stoners (toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wow dit moet wel een krankiekankiekrankzinng chille meet worden!!
Fucking dikke kudde aan stelletje ongeregeld.
Zullen we zoveel smoken en kijken of ze op buienradar te zien zijn ?!XD
Valt aardig tegen volgens mijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Helaas, niet heel ONZ bestaat uit stoners (toch?)
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:23 schreef Dalando het volgende:
Zoals eerder gezegd, als er iemand vanuit de regio bollenstreek komt zou ik graag meeliften. Anders evt. vanuit Utrecht. Kan ook zonder maar die paar euro extra zijn toch weer 2 pilsjes.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:19 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Moira, stuur ff een fb bericht van tevoren om me te herinneren,
Mensen uit rotterdam of de route naar zwolle (Rotterdam/gouda/woerden/utrecht/amersfoort) kunnen meerijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertelquote:Op maandag 13 januari 2014 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie nu al verschillende groepen vormen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel
- Stoners
- Grevo's
- Niet-Smokers
- Trollen
Volgens mij gaan er wel een aantal mensen met de autoquote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Lejenk het volgende:
Is er wellicht ook vervoer vanaf het station Zwolle? Mensen die wellicht even een ommetje willen maken?![]()
Moet daar dan nog even de inkopen doen, krijg die meuk niet mee in de trein
Lijn 28 vanuit station Zwolle komt er langs dacht ik, of 29quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Lejenk het volgende:
Is er wellicht ook vervoer vanaf het station Zwolle? Mensen die wellicht even een ommetje willen maken?![]()
Moet daar dan nog even de inkopen doen, krijg die meuk niet mee in de trein
Wilde 2 trays en 50 braadworsten meenemen. Zie je het voor je op de bus?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijn 28 vanuit station Zwolle komt er langs dacht ik, of 29
Ach ander skomt t wel goed
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis het groepje 'Alcoholisten'
Ohw shitquote:Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Wilde 2 trays en 50 braadworsten meenemen. Zie je het voor je op de bus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |