abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135146826
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 15:24:01 #2
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146841
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

jij zal er vast wel de ruimte voor hebben denk ik? :)
was maar iets van 350 ofzo. :D
Heb nog wel kamertje over, ja.
Zoiets ging ik ook van uit btw.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146847
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef krioro het volgende:
Shuttle run was my jam yo. _O_


"Shuttle run was my jam yo. _O_"
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
Ghehe :').
pi_135146887
Gadverdamme man, dat is toch niets in de OP.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135146909
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij. :') ik was altijd de fuckup van het gezin. :')
Mijn ouders zijn ook heel sportief en netjes en classy enzo. _O-

Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden. ;(
dat verklaart een hoop
pi_135146929
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Shuttle run was my jam yo. _O_"

B-)
full stops and exclamation marks
pi_135146930
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef krioro het volgende:

[..]

HAHAHAHA.
Ik geloofde het. :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahaha nee :') Maar meer omdat ik zelf meer dan 5 meisjes toch wel best mooi vind. :D
haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor. :@
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb nog wel kamertje over, ja.
Zoiets ging ik ook van uit btw.
http://gorillasports.nl/ :7
pi_135146937
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme man, dat is toch niets in de OP.
Krio is oud en slechtziend.

pi_135146958
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio is oud en slechtziend.

[ afbeelding ]
:9
pi_135146979
Ah, dit is het juiste topic. :)
pi_135147018
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio is oud en slechtziend.

[ afbeelding ]
Ouderdom komt met gebreken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135147021
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:

haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor. :@
Dikke Vas-dis.
pi_135147041


Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde. :') _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 15:29:46 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147056
Dat wijf uit de OP :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147064
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Modus het volgende:

[..]

Dikke Vas-dis.
juist niet. :)
pi_135147065
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Modus het volgende:

[..]

Dikke Vas-dis.
Wow.
full stops and exclamation marks
pi_135147068
"Standards" is gewoon dreadlockjargon voor manieren om je haar op te steken.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:31:32 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147133
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik geloofde het. :')

[..]

haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor. :@

[..]

http://gorillasports.nl/ :7
_O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147145
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Standards" is gewoon dreadlockjargon voor manieren om je haar op te steken.
_O-

Hoef tenminste geen sjaal te kopen. :)

pi_135147178
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde. :') _O-
wat is de bedoeling?
pi_135147203
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-

Hoef tenminste geen sjaal te kopen. :)

[ afbeelding ]
Sjaal kan je nog een keer in de was gooien als ie muf ruikt :'(
pi_135147221
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat is de bedoeling?
een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
pi_135147237
als je Mur in de was gooit zit je afvoerputje verstopt
pi_135147249
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
Lekker normaal iemand met een stompje.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135147256
Tia Dalma ertussen bij google images.
Gelijk hard. :)

pi_135147282
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Sjaal kan je nog een keer in de was gooien als ie muf ruikt :'(
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Salatrel het volgende:
als je Mur in de was gooit zit je afvoerputje verstopt
Jullie fatties kunnen me sowieso niet gooien.
pi_135147295
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
pi_135147339
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
Die is wel het lekkerste ja :9
pi_135147392
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een held _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135147428
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
Teringlijer :').
pi_135147433
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een held _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misserlijke grap
pi_135147459
Niet echt stompvriendelijk jurkje wat ze draagt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 6 januari 2014 @ 15:37:34 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147477
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een held _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Ga denk ik voor deze:
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-kunststof
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147510
quote:
kunststof lijkt me echt kut. :o
Maar wel vriendelijker voor je grond enzo misschien?

Had achteraf ook beter voor zoiets kunnen gaan (qua inklapfunctie)
pi_135147529
quote:
ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is :')
pi_135147574
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is :')
die bezorger bij mij was echt heeeeelemaal naar de kenker, ook fucking saggo enzo. _O-
pi_135147588
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
Kom modderworstelen.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:39:42 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147590
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is :')
Hehe :') vast niet.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

kunststof lijkt me echt kut. :o
Maar wel vriendelijker voor je grond enzo misschien?

Had achteraf ook beter voor zoiets kunnen gaan (qua inklapfunctie)
Kunststof is prima voor thuis. En idd, hij gaat boven staan dus beter voor mijn vloer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147599
quote:
Naar een gym is echt 1000x zo effectief.
pi_135147622
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Kom modderworstelen.
met haar? :9
pi_135147639
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]

met haar? :9
met mur :9
  maandag 6 januari 2014 @ 15:40:58 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147652
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Modus het volgende:

[..]

Naar een gym is echt 1000x zo effectief.
Nee, man. Ligt helemaal aan je workout. Ik vind 50eu minimaal voor een sportschool te veel.
Dus ik fitnessde altijd bij die ketens... maar daar ben ik zo zat van, al die mongooltjes die daar komen :') alles altijd bezet door pratende huisvrouwen en jeugd :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:42:03 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147705
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde. :') _O-
Wie is die gezette vrouw? :o :9
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147774
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

met mur :9
nee, dat is te makkelijk, die sleur je gewoon aan zn dreads door de modder
pi_135147934
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nee, dat is te makkelijk, die sleur je gewoon aan zn dreads door de modder
Als een wolvenjong met 50 zwepen :(
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wie is die gezette vrouw? :o :9
Goede vraag. :9
  maandag 6 januari 2014 @ 15:46:47 #46
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147968
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als een wolvenjong met 50 zwepen :(

[..]

Goede vraag. :9
Gooi haar foto door googleimage search ding
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148019
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als een wolvenjong met 50 zwepen :(

[..]

Goede vraag. :9
Over wolven gesproken, waar is WD?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135148033
Squatrack en losse bench is trouwens ook wel handig.
pi_135148036
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, man. Ligt helemaal aan je workout. Ik vind 50eu minimaal voor een sportschool te veel.
Dus ik fitnessde altijd bij die ketens... maar daar ben ik zo zat van, al die mongooltjes die daar komen :') alles altijd bezet door pratende huisvrouwen en jeugd :r
Afwisseling is the key en met alleen zo'n bankje ben je nogal beperkt in je mogelijkheden. Rug trainen? Benen?
  maandag 6 januari 2014 @ 15:49:38 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148101
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Afwisseling is the key en met alleen zo'n bankje ben je nogal beperkt in je mogelijkheden. Rug trainen? Benen?
Tuurlijk, een heel rek is beter dan 1 zo'n ding maar je kan heel wat oefeningen. Voor mijn rug kan ik ook wel wat verzinnen met losse halters.
Benen is gewoon die hele halterbank op de rug en dan squatten :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148194
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Tuurlijk, een heel rek is beter dan 1 zo'n ding maar je kan heel wat oefeningen. Voor mijn rug kan ik ook wel wat verzinnen met losse halters.
Benen is gewoon die hele halterbank op de rug en dan squatten :)
Squatten boven een bepaald gewicht lukt bij mijn bench niet omdat ik niet goed onder de stang kan komen, als ik hem in mn nek leg en omhoog kom ligt het gewicht even op mijn rug, daarom kan ik niet meer dan 35/40 kilo squatten. :') dat is echt fucked up,.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:52:56 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148255
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Squatten boven een bepaald gewicht lukt bij mijn bench niet omdat ik niet goed onder de stang kan komen, als ik hem in mn nek leg en omhoog kom ligt het gewicht even op mijn rug, daarom kan ik niet meer dan 35/40 kilo squatten. :') dat is echt fucked up,.
Heb je wel wat tussen de stang en je rug?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148292
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb je wel wat tussen de stang en je rug?
Mijn dreads, maar het gaat om de manier van oppakken. Ik moet ver voorover buigen om onder de stang te komen.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:54:27 #54
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148319
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mijn dreads, maar het gaat om de manier van oppakken. Ik moet ver voorover buigen om onder de stang te komen.
Hehe :') :D
Maar ligt misschien ook aan je houding/bouw?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148400
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hehe :') :D
Maar ligt misschien ook aan je houding/bouw?
nee. :') ik kan het niet goed uitleggen.
door dat bankje en de maximaal verstelbare hoogte en dat die houders vast zitten aan het bankje kan je er niet onder komen, dus je staat halverwege het bankje, dan moet je voorover buigen onder de stang om hem op je schouders te krijgen.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:58:34 #56
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148518
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

nee. :') ik kan het niet goed uitleggen.
door dat bankje en de maximaal verstelbare hoogte en dat die houders vast zitten aan het bankje kan je er niet onder komen, dus je staat halverwege het bankje, dan moet je voorover buigen onder de stang om hem op je schouders te krijgen.
Ik snap niet :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148585
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

die bezorger bij mij was echt heeeeelemaal naar de kenker, ook fucking saggo enzo. _O-
Hardop vanwege MI :D.
pi_135148669
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik snap niet :')
Ik kan er niet onder bukken door die pilaren en dat bankje, dus moet dat in een rugbelastende houding doen, dus kan niet hoger in gewicht omdat ik dan bang ben mijn rug te verneuken. :P
  maandag 6 januari 2014 @ 16:03:08 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148734
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik kan er niet onder bukken door die pilaren en dat bankje, dus moet dat in een rugbelastende houding doen, dus kan niet hoger in gewicht omdat ik dan bang ben mijn rug te verneuken. :P
Heb er totaal geen beeld bij. Ook niet via de achterkant? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148785
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
pi_135148825
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Modus het volgende:
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
moest lachen. :D
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb er totaal geen beeld bij. Ook niet via de achterkant? :')
neh, en niet alleen omdat hij daarmee tegen de muur staat. :')
pi_135148838
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Vond wel relaxt juist, vond 'm bij DWDD altijd net te kort :@.
Ik vond hem hier ook leuker dan bij DWDD, hier was er samenhang. Bij DWDD kan dat natuurlijk ook bijna niet, want dan moet hij de week doornemen.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:05:54 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148879
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

moest lachen. :D

[..]

neh, en niet alleen omdat hij daarmee tegen de muur staat. :')
Naja ik vind vast een manier :7

quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Modus het volgende:
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
Ik heb seks :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148910
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb seks :)
lachendedrinkneger.gif
pi_135148953
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik vond hem hier ook leuker dan bij DWDD, hier was er samenhang. Bij DWDD kan dat natuurlijk ook bijna niet, want dan moet hij de week doornemen.
Bij DWDD vond ik hem altijd echt genant slecht.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:08:14 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148979
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

lachendedrinkneger.gif
dwc.gif? :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148995
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

dwc.gif? :D
juist
pi_135149030
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

lachendedrinkneger.gif
U vraagt, wij draaien.

  maandag 6 januari 2014 @ 16:14:04 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135149272
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.

[ afbeelding ]
Lief van je ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135149320
pi_135149420
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik 10 was ofzo gingen we ieder jaar in Frankrijk op vakantie, kan me nog herinneren dat we in zo'n fancy restaurant zat waar je zelf je kreeft kon kiezen, alleen wel levend meegenomen en later op het resort uitgezet :') Vind schaaldieren kk boeiend.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:28:56 #72
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135149988
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Toen ik 10 was ofzo gingen we ieder jaar in Frankrijk op vakantie, kan me nog herinneren dat we in zo'n fancy restaurant zat waar je zelf je kreeft kon kiezen, alleen wel levend meegenomen en later op het resort uitgezet :') Vind schaaldieren kk boeiend.
Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150064
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
pi_135150066
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
pi_135150107
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
Beter als levend gekookt worden :')
  maandag 6 januari 2014 @ 16:31:48 #76
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150129
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150170
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Centerparks telt niet al resort xoxo
pi_135150172
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Wel schattig hoor. O+
pi_135150185
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Lief O+
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Beter als levend gekookt worden :')
Dit ja. :D dan kunnen ze mijn laatste wens niet meer vervullen.
Ik wil opgezet worden. :)
  maandag 6 januari 2014 @ 16:32:55 #80
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150194
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:33:41 #81
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150234
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Centerparks telt niet al resort xoxo
Boeiend, als hij maar doodgaat.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150307
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
pi_135150325
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:33 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Boeiend, als hij maar doodgaat.
je kan mijn kelder gebruiken.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:35:50 #84
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150329
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
Haha shiit. :') Zandkasteeltje gebouwd alles?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150365
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
O+
pi_135150368
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha shiit. :') Zandkasteeltje gebouwd alles?
Ja :') met stokjes " dam " gebouwd zodat er toch nog nieuw water binnen kwam, stuk stokbrood erbij, dierenvrind dit dat.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:37:20 #88
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150385
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
Hahaha :')
doet mij denken aan de vakantie in Spanje... krabben vangen en in een emmertje doen en dan de volgende dag s'ochtends ruikt het naar rotte vis in de tent omdat ze mee mochten naar bed :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:37:24 #89
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150388
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ja :') met stokjes " dam " gebouwd zodat er toch nog nieuw water binnen kwam, stuk stokbrood erbij, dierenvrind dit dat.
Haha gvd cute dit.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150483
Zin in kerriekrab gekregen :9.

pi_135150542
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahaha :')
doet mij denken aan de vakantie in Spanje... krabben vangen en in een emmertje doen en dan de volgende dag s'ochtends ruikt het naar rotte vis in de tent omdat ze mee mochten naar bed :')
Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd. :')
pi_135150560
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha gvd cute dit.
Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:42:19 #93
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135150626
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
RT.
pi_135150660
Mensenschuw SC.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:43:06 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150667
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd. :')
Hahaha :')
Maar wel herkenbaar, vroeger ook altijd met dieren bezig ( :@ ).
In Frankrijk vissen met de hand door bij Eb onder rotsen met je handen te zoeken _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:43:18 #96
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150679
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
Not even surprised.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150699
White people be like

  maandag 6 januari 2014 @ 16:44:07 #98
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135150715
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensenschuw SC.
Dieren klagen tenminste niet.
pi_135150764
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dieren klagen tenminste niet.
wow
  maandag 6 januari 2014 @ 16:45:39 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150785
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
White people be like

[ afbeelding ]
Black people be like:

Saw a nigga runnin outta the shop, lookin shellshocked.. could see straight away that he aired somebody out.
Ran over to the nigga and aksed what he got, so he showed me the 50K.
Shot him and laughed while steppin in my white lar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135150806


Know that feel
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135150822
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
White people be like

[ afbeelding ]
Heb je al die mocro's be like pagina gezien :+
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135150830
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]

Know that feel
ALTIJD :D
pi_135150868
Stel racisten. :r
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 6 januari 2014 @ 16:48:06 #105
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135150887
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]

Know that feel
Hahahaha, so so herkenbaar :')
pi_135150890
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

ALTIJD :D
Echt he :')
'Mag ik even voelen'
'OMG ZO ZACHT HAHAHA'
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 16:48:14 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150892
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Stel racisten. :r
homofiele homo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135150924
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

homofiele homo
shit just got real
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135150928
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Echt he :')
'Mag ik even voelen'
'OMG ZO ZACHT HAHAHA'
voelen en dan niet meer eraf willen blijven, mn gezicht erin willen begraven en shit. :@
  maandag 6 januari 2014 @ 16:49:18 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150951
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Robophatt het volgende:

[..]

shit just got real
pun intended? hahaha
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135150978
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Black people be like:

Saw a nigga runnin outta the shop, lookin shellshocked.. could see straight away that he aired somebody out.
Ran over to the nigga and aksed what he got, so he showed me the 50K.
Shot him and laughed while steppin in my white lar.
Snap 'm niet ;(.
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef ntm het volgende:

[..]

Heb je al die mocro's be like pagina gezien :+
Nee, link :P?
  maandag 6 januari 2014 @ 16:50:10 #112
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150988
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

pun intended? hahaha
Moest lachen. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150989
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

voelen en dan niet meer eraf willen blijven, mn gezicht erin willen begraven en shit. :@
Zou echt wegrennen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151000
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 16:51:07 #115
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135151014
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Snap 'm niet ;(.

[..]

Nee, link :P?
Moest dat dan?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135151045
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Snap 'm niet ;(.

[..]

Nee, link :P?
https://m.facebook.com/?r(...)41&__user=1026814449

_O-
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:52:58 #117
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135151085
quote:
Dit is 2 straten verder bij mij, herken de foto van jaren geleden (en de jongens):')
pi_135151094
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensenschuw SC.
Meetschuw SC.
pi_135151106
Was eens, terwijl ik aan het werk was, zo'n bejaard vrouwtje (80+) dat naar me toe kwam, vroeg of ze even aan m'n haar mocht voelen (toen ik ik nog Drake-achtige curls had), ik van ' :{ sure, why not' zonder erbij na te denken, voelde me achteraf net de eerste brotha in Nederland in de jaren '20 :').
pi_135151108
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dit is 2 straten verder bij mij, herken de foto van jaren geleden (en de jongens):')
Helpen ze jou ook altijd ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151116
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]

Know that feel
Jij bent toch blank?
pi_135151131
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Jij bent toch blank?
Maar moeders ging stiekem vreemd met een kroesbol.
pi_135151133
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Jij bent toch blank?
Ja maar mijn haar niet
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151138
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Jij bent toch blank?
Aan wie vraag je dit morgen? Gister Mur, nu zij, morgen Nestalgie?
  maandag 6 januari 2014 @ 16:54:52 #125
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135151162
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Helpen ze jou ook altijd ;(
Nee ben geen blanke mij laten ze wel met rust jwz.
pi_135151165
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dit is 2 straten verder bij mij, herken de foto van jaren geleden (en de jongens):')
gesnitched? _O_
pi_135151182
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee ben geen blanke mij laten ze wel met rust jwz.
holy shit
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151183
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was eens, terwijl ik aan het werk was, zo'n bejaard vrouwtje (80+) dat naar me toe kwam, vroeg of ze even aan m'n haar mocht voelen (toen ik ik nog Drake-achtige curls had), ik van ' :{ sure, why not' zonder erbij na te denken, voelde me achteraf net de eerste brotha in Nederland in de jaren '20 :').
Bij mij vragen ook bijzonder veel mensen EERST of ik het wel kan wassen, en dan gaan ze voelen en ruiken enzo, en dan neuken
  maandag 6 januari 2014 @ 16:56:01 #129
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135151203
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

gesnitched? _O_
Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid. _O-
pi_135151207
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Aan wie vraag je dit morgen? Gister Mur, nu zij, morgen Nestalgie?
Was ook niet echt een vraag, meer een mededeling ;_;
pi_135151213
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was eens, terwijl ik aan het werk was, zo'n bejaard vrouwtje (80+) dat naar me toe kwam, vroeg of ze even aan m'n haar mocht voelen (toen ik ik nog Drake-achtige curls had), ik van ' :{ sure, why not' zonder erbij na te denken, voelde me achteraf net de eerste brotha in Nederland in de jaren '20 :').
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135151223
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid. _O-
Ik zag serieus pas na járen die neger erbij staan :')_!
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, precies :').
pi_135151238
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid. _O-
ik dacht zon opsporing verzocht ding omdat hij een handtas had gejat. _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 16:58:04 #134
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135151280
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik dacht zon opsporing verzocht ding omdat hij een handtas had gejat. _O-
Oh nee ik reageerde op die foto met dat groepje jochies om die politieman :')
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik zag serieus pas na járen die neger erbij staan :')_!

landverrader :{w
pi_135151284
quote:
Die link doet het niet btw :o? Vind deze wel de minste van allemaal eigenlijk :').
pi_135151309
Ik moet wat bekennen. Ik ben blank.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135151316


_O-
pi_135151344
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet wat bekennen. Ik ben blank.
Ja? Hoe voelt dat nou?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151370
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja? Hoe voelt dat nou?
Blij dat ik er eindelijk voor uit gekomen ben. Denk dat het net zo voelt als uit de kast komen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135151398
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151423
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Blij dat ik er eindelijk voor uit gekomen ben. Denk dat het net zo voelt als uit de kast komen.
Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151460
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.
BRADDIE HOOR JE DIT
pi_135151469
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

BRADDIE HOOR JE DIT
Nee Braddie komt niet meer op FOK! toch
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151472
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.
Hebben mijn jaren strijd dat toch nog opgeleverd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135151490
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee Braddie komt niet meer op FOK! toch
In zijn maandelijkse periode niet nee.
pi_135151527
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151562
Hoewel deze :')
KLB / Homosensuelen

Het is moeilijk te geloven allemaal.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 17:07:12 #148
395284 tetouaribo
expectations
pi_135151594
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 17:07:26 #149
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135151600
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
:')?
pi_135151612
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Ben benieuwd naar je verklaring.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151617
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Mwah, vereist wel iedere dag douchen om zo'n stralend blanke huid te behouden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135151619
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam _O_!
pi_135151656
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam _O_!
Jan-Dirk Brugman.
pi_135151680
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
life is fucking amazing
pi_135151692
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

life is fucking amazing
Niemand die ooit mijn tas wil controleren bij het winkelen.
pi_135151693
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Jan-Dirk Brugman.
Jan-Dirk Karel Sjaak Brugman*
pi_135151699
Ik hoorde vandaag dat ze mij een stralende persoonlijkheid vinden.

Misschien zijn ze wel visueel gehandicapt :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:10:41 #158
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135151712
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam _O_!
RT, vooral 2e naam is echt ziek Hollands :')
pi_135151719
Ik kom niet eens op plaatsen waar ze mijn tas willen controleren :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135151723
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Jan-Dirk Karel Sjaak Brugman*
Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette :')
pi_135151732
Hm, ik heb eigenlijk nooit een tas bij me.

Koekoek.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135151741
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde vandaag dat ze mij een stralende persoonlijkheid vinden.

Misschien zijn ze wel visueel gehandicapt :')
Heb nog nooit foto's van jou gezien dus kan niet oordelen, DM.
pi_135151755
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette :')
Ik ken wel een Giovanni.. man man man :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135151768
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette :')
:') Haha, wtf. Deze poeier van Giovanni tho _O_.



pi_135151781
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ken wel een Giovanni.. man man man :')
Jordy / Wesley / Johnny
  maandag 6 januari 2014 @ 17:12:24 #166
395284 tetouaribo
expectations
pi_135151789
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135151803
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Haha ok.
pi_135151819
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

:') Haha, wtf. Deze poeier van Giovanni tho _O_.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je wel een dubbele naam, of doopnamen?
pi_135151826
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Jordy / Wesley / Johnny
Samantha, Tamara, Priscilla.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135151840
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zin in kerriekrab gekregen :9.

[ afbeelding ]
Krab in kokos, krab in kerrie, krab in krab. _O_
full stops and exclamation marks
pi_135151855
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Samantha, Tamara, Priscilla.
een ex collega van me heeft gebigt en dat mormel de naam Amberly gegeven :') alsof ze niet kon kiezen :')
pi_135151866
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Waar jagen jullie op?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151884
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Heb je wel een dubbele naam, of doopnamen?
Nee en nee, gewoon 3 voornamen + achternaam :'). M'n 1e naam is een aartsengel, 2e en 3e naam wel ziek Hollands :'). Ben vernoemd naar m'n beide opa's 2e namen though, in Suriname komen Nederlandse namen natuurlijk vaker voor :').
pi_135151896
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

een ex collega van me heeft gebigt en dat mormel de naam Amberly gegeven :') alsof ze niet kon kiezen :')
:') Wat lelijk.

Of mensen die hun kind Beautifull Hope noemen..
Jawel.. dubbel L
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135151900
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

RT, vooral 2e naam is echt ziek Hollands :')
Jouw voornaam is toch niet oud-Hollandsch. :')
full stops and exclamation marks
pi_135151908
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Samantha, Tamara, Priscilla.
Die laatste, nachtmerries.
pi_135151915
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Waar jagen jullie op?
Uitkering Jagers.
pi_135151920
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Waar jagen jullie op?
Wit vlees. :9
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 17:16:00 #179
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135151922
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]
wel ziek Hollands :').
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:

ziek Hollands :')
:')
pi_135151924
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Kleine fout, wij hoeven gewoon niet te jagen, we hebben geld, mooie woning, goede buurt, zijn intelligent, hebben aardige vrienden, goede jeugd, goede scholing, goede opvoeding, warm gezin, trots zonder dat te hoeven bewijzen.
Noem ons sulletjes maar wij zijn highrollaz zonder als junkies op straat te moeten zwerven.

UberMensch. Out.
pi_135151925
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:15 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Die laatste, nachtmerries.
:') Kan ik me voorstellen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135151929
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:15 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Uitkering Jagers.
met pek ende veren
pi_135151932
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef krioro het volgende:

[..]

Krab in kokos, krab in kerrie, krab in krab. _O_
Ik herken deze nog _O_.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]


[..]

:')
Haha! Boks G.
pi_135151945
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Nee en nee, gewoon 3 voornamen + achternaam :'). M'n 1e naam is een aartsengel, 2e en 3e naam wel ziek Hollands :'). Ben vernoemd naar m'n beide opa's 2e namen though, in Suriname komen Nederlandse namen natuurlijk vaker voor :').
Mr. Jordan, nu de rest nog even ontcijferen.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:16:42 #185
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135151949
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:15 schreef krioro het volgende:

[..]

Jouw voornaam is toch niet oud-Hollandsch. :')
Niet oud hollands nee, wel hollands.
pi_135151961
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:15 schreef krioro het volgende:

[..]

Wit vlees. :9
Lekker
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135151988
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Mr. Jordan, nu de rest nog even ontcijferen.
Real sick, raw nights, I perform like Mike
Anyone -- Tyson, Jordan, Jackson
Action, pack guns
pi_135152032
Wat eten we vanavond?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152044
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat eten we vanavond?
Home made roti.
pi_135152067
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Die link doet het niet btw :o? Vind deze wel de minste van allemaal eigenlijk :').
Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vinden :D
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135152091
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Real sick, raw nights, I perform like Mike
Anyone -- Tyson, Jordan, Jackson
Action, pack guns
Gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135152092
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef ntm het volgende:

[..]

Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vinden :D
Ey faka, ik kies jou niet meer a Pikachu :6.
pi_135152100
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Home made roti.
Ik heb dat nog nooit op.
Mis ik wat?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152101
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik herken deze nog _O_.

Blijft goed. :D :'( :D _O_ _O-

quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Niet oud hollands nee, wel hollands.
Ben nog nooit een Nederlandse tegengekomen met die naam, en volgens google komt het van Hebreeuws. :{w
full stops and exclamation marks
pi_135152113
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat eten we vanavond?
lekker simpel ome ben :')
pi_135152144
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

lekker simpel ome ben :')
Moet kunnen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152148
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Home made roti.
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef ntm het volgende:

[..]

Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vinden :D
full stops and exclamation marks
pi_135152162
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit op.
Mis ik wat?
15.gif
quote:
Hahaha ohja _O-!
pi_135152165
Ik eet krieltjes met knoflookolie uit de oven (hallo wise), een karbonaadje en bloemkool. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152168
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Moet kunnen.
het is trouwens wat aten we vandaag :')
pi_135152180
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Hahaha ohja _O-!
Uhm sorry hoor :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152181
karbonade :9
pi_135152192
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het is trouwens wat aten we vandaag :')
Niemand heeft nog gegeten.. tenzij boereneettijdstip
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:22:36 #204
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135152202
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef krioro het volgende:

Ben nog nooit een Nederlandse tegengekomen met die naam, en volgens google komt het van Hebreeuws. :{w
Hebreeuws kan ik niet vinden, wel dat het een bijbelse naam is oid :') Maarja zal wel :P
pi_135152212
quote:
16s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Niemand heeft nog gegeten.. tenzij boereneettijdstip
ik heb het net op
quote:
16s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

boereneettijdstip
pi_135152213
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef Salatrel het volgende:
karbonade :9
Schouder :9~
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152223
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb het net op

[..]

Dan zou ik rond 11 uur weer honger hebben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152229
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ey faka, ik kies jou niet meer a Pikachu :6.
Haha waarom nou weer Pikachu :N
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135152232
full stops and exclamation marks
pi_135152234
d
pi_135152236
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's darkskin krio man.
pi_135152246
Maakt niet uit hoe laat ik eet ik heb 's avonds altijd weer honger.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135152252
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef ntm het volgende:

[..]

Haha waarom nou weer Pikachu :N
Waarom nou weer koelies-page leuk vinden :(.
pi_135152256
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dan zou ik rond 11 uur weer honger hebben.
wat is probleem?
pi_135152278
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef Robophatt het volgende:
Maakt niet uit hoe laat ik eet ik heb 's avonds altijd weer honger.
Nachtsnacken ftw _O_
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152283
quote:
Shit :') Misschien wel lekker.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135152290
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat is probleem?
Ja nou niks.. maar ik eet liever wat later :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152303
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nachtsnacken ftw _O_
Eet altijd voor ik ga slapen anders lig ik de hele nacht wakker :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135152356
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Eet altijd voor ik ga slapen anders lig ik de hele nacht wakker :')
Zalig om met een volle maag te slapen idd :9
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135152410
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zalig om met een volle maag te slapen idd :9
Ja met een lege is echt geen optie
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 17:32:57 #221
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135152613
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135152754
quote:
Moest 20 seconden nadenken voor ik hem snapte. Omdat ik geen junk ben. :)
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 17:38:07 #223
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135152810
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef krioro het volgende:

[..]

Moest 20 seconden nadenken voor ik hem snapte. Omdat ik geen junk ben. :)
jy bn verslaafdt aan kreatiene en anabowlen is egt slegt voor je howr
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135153009
quote:
Dat mensen dit ook gewoon maken :') _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135153020
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat mensen dit ook gewoon maken :') _O_
http://playbarbies.wordpress.com/
pi_135153045
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135153137


Random good read. Die een-na-laatste post, precies dat deed ik ook, en ik was nog jonger dan 12-13 ook _O_.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:52:50 #228
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135153388
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]

Random good read. Die een-na-laatste post, precies dat deed ik ook, en ik was nog jonger dan 12-13 ook _O_.
Raising a generation of pussies
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:53:36 #229
395284 tetouaribo
expectations
pi_135153415
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kleine fout, wij hoeven gewoon niet te jagen, we hebben geld, mooie woning, goede buurt, zijn intelligent, hebben aardige vrienden, goede jeugd, goede scholing, goede opvoeding, warm gezin, trots zonder dat te hoeven bewijzen.
Noem ons sulletjes maar wij zijn highrollaz zonder als junkies op straat te moeten zwerven.

UberMensch. Out.
Zegt de junk.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 18:02:17 #230
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135153726
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135153927
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]

Random good read. Die een-na-laatste post, precies dat deed ik ook, en ik was nog jonger dan 12-13 ook _O_.
Kamperen :').
pi_135154343
CB zoon, Earl Sweatshirt @ melkweg?
pi_135154381
quote:
:')14.gif
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 18:20:39 #234
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135154383
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef Gridlok het volgende:
CB zoon, Earl Sweatshirt @ melkweg?
jup
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135154499
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

jup
Dat is met Tyler The Creator echt de grootste goofy corny retarded douchelord ooit gewoon :').
pi_135154527
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dat is met Tyler The Creator echt de grootste goofy corny retarded douchelord ooit gewoon :').
Kom je ook? Mag je een meet & greet met je boi gridlawk.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:24:30 #237
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135154542
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dat is met Tyler The Creator echt de grootste goofy corny retarded douchelord ooit gewoon :').
haten op tyler :')
haten op earl :')
haten op frank :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135154609
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Kom je ook? Mag je een meet & greet met je boi gridlawk.
Zou alleen met je blazen op de afterparty, ain't nobody got time fo' dat.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

haten op tyler :')
haten op earl :')
haten op frank :')
Frank wie? Zeg niet Ocean plz :').
  maandag 6 januari 2014 @ 18:26:55 #239
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135154657
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Zou alleen met je blazen op de afterparty, ain't nobody got time fo' dat.

[..]

Frank wie? Zeg niet Ocean plz :').
Frank Ocean _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135154674
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Frank Ocean _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 6 januari 2014 @ 18:28:52 #241
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135154739
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135154774
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') Gvd

Haha nootjes :')
US / Userfoto's #316

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrok :r
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 18:30:29 #243
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135154799
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135154809
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna net zo'n rare movement als de Insane Clown Posse hun, I 1800% can't :').
  maandag 6 januari 2014 @ 18:31:12 #245
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135154819
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik schrok :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135154823
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geklikt :)
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 18:31:54 #247
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135154841
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Niet geklikt :)
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135154868
quote:
Komt van al dat gezuip van hem
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135154884
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:53 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Zegt de junk.
Coke gebruiker, die 50 eur per gram is niets voor mij. Hoe lang moet jij daar voor op straat "hosselen"? :7
pi_135154915
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') wauw
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135154922
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Coke gebruiker, die 50 eur per gram is niets voor mij. Hoe lang moet jij daar voor op straat "hosselen"? :7
Je wealthy voelen door cokegebruik :'). Not sure if srs.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:34:33 #252
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135154932
ik was 31 december op tv :@
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135154951
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik was 31 december op tv :@
Artis TV?
pi_135154955
Wisten jullie dat Tila Tequila binnenkort een pornovideo uitbrengt?
pi_135154957
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
ik was 31 december op tv :@
Opsporing verzocht?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135154966
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Germano het volgende:
Wisten jullie dat Tila Tequila binnenkort een pornovideo uitbrengt?
Zij was afgelopen zomer in Weert jwz
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135154972
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Je wealthy voelen door cokegebruik :'). Not sure if srs.
Laced dreads, tjokvol crystalletjes.
pi_135154974
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Artis TV?
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Opsporing verzocht?
2 FOK!coins voor jullie :') _O-.
pi_135154981
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Not sure if srs.
je hebt mn eerder rant ook niet gelezen als je denkt dat ik missch wel serieus ben _O-
pi_135154985
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Germano het volgende:
Wisten jullie dat Tila Tequila binnenkort een pornovideo uitbrengt?
Die zijn er toch al?
pi_135155004
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zij was afgelopen zomer in Weert jwz
Vertel er anders direct even bij wat zo'n realyster daar moet.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:36:24 #262
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155012
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Artis TV?
gvd :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Opsporing verzocht?
gvd honkey :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155024
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Die zijn er toch al?
Ja, maar een nieuwe. Check Vkmag maar even, weet niet of ik die link hier mag plaatsen.
pi_135155027
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Laced dreads, tjokvol crystalletjes.
_O-
Een half jaar terug op een feest met best veel beveiliging waren we binnen, haalt een maat van me een dikke zak pep, een packje sos en een zakje met 3 pillen uit zijn haar. :') echt hard gelachen. _O_
pi_135155029
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Germano het volgende:

[..]

Vertel er anders direct even bij wat zo'n realyster daar moet.
Optreden geloof ik, in Club 11. Mijn zusje stond nog met d'r op de foto :') Ik was op vakantie ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135155045
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Een half jaar terug op een feest met best veel beveiliging waren we binnen, haalt een maat van me een dikke zak pep, een packje sos en een zakje met 3 pillen uit zijn haar. :') echt hard gelachen. _O_
Ook wel eens aan gedacht om mijn haar daarvoor te gebruiken ja _O_ Maar ben altijd bang dat het eruit valt ofzo.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 18:38:36 #267
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155074
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Een half jaar terug op een feest met best veel beveiliging waren we binnen, haalt een maat van me een dikke zak pep, een packje sos en een zakje met 3 pillen uit zijn haar. :') echt hard gelachen. _O_
niet gewoon je druks tussen je ballen proppen :') krijgt t een extra muf geurtje van
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155075
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Optreden geloof ik, in Club 11. Mijn zusje stond nog met d'r op de foto :') Ik was op vakantie ;(
Wat is ze eigenlijk? Ik dacht dat ze beroemd was geworden met niks nuttigs, net zoals Paris Hilton en Kim Kardashian.

Wel raar dat deze dames ook allebei een of meerdere filmpjes hebben :9.
pi_135155078
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

je hebt mn eerder rant ook niet gelezen als je denkt dat ik missch wel serieus ben _O-
Haha van uurtje terug? Jawel, maar je weet maar nooit met jou B-).

Jij lijkt me wel iemand met wie ik een biertje zou kunnen tappen terwijl je de beste niggajokes ever vertelt _O-.
pi_135155102
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ook wel eens aan gedacht om mijn haar daarvoor te gebruiken ja _O_ Maar ben altijd bang dat het eruit valt ofzo.
ik ben bang dat er met mijn geluk net zo'n puntje uitsteekt ofzo :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

niet gewoon je druks tussen je ballen proppen :') krijgt t een extra muf geurtje van
dacht dat jij meer van het anaal inbrengen was :)
pi_135155110
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Germano het volgende:

[..]

Wat is ze eigenlijk? Ik dacht dat ze beroemd was geworden met niks nuttigs, net zoals Paris Hilton en Kim Kardashian.

Wel raar dat deze dames ook allebei een of meerdere filmpjes hebben :9.
Ja is volgens mij ook zo. Ken haar van MTV dat programma toen :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135155113
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

niet gewoon je druks tussen je ballen proppen :') krijgt t een extra muf geurtje van
Getver, pirkies met poep in jouw geval :').
pi_135155117
Heb ik ook graag, negers die voor mij tappen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135155137
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Haha van uurtje terug? Jawel, maar je weet maar nooit met jou B-).

Jij lijkt me wel iemand met wie ik een biertje zou kunnen tappen terwijl je de beste niggajokes ever vertelt _O-.
:D Dat compliment _O_
Quoted for future reference :7
pi_135155144
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik ben bang dat er met mijn geluk net zo'n puntje uitsteekt ofzo :')

Ja of dat inderdaad :') Of dat ze INEENS besluiten dat ze ook mensen met veel haar in hun haar gaan voelen ofzo. Ik neem aan dat hij niet de enige is die z'n zooi zo meeneemt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135155163
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik ook graag, negers die voor mij tappen.
En de lift open houden zeker
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 18:41:08 #277
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155171
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

dacht dat jij meer van het anaal inbrengen was :)
leg het eerst onder mijn voorhuid, dan rol ik mn voorhuid over mn eikel en neuk ik mn wijf kk hard in dr reet en dan hoop ik dat het zakje in dr reet is blijven hangen. vervolgens hindaclub gaat zij poepen en geeft ze de druks aan mij
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155175
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik ook graag, negers die voor mij tappen.
Ludo doet aan tapdance :').
  maandag 6 januari 2014 @ 18:41:27 #279
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155186
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ludo doet aan tapdance :').
die shit is bijna even gay als salsa :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155193
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja of dat inderdaad :') Of dat ze INEENS besluiten dat ze ook mensen met veel haar in hun haar gaan voelen ofzo. Ik neem aan dat hij niet de enige is die z'n zooi zo meeneemt.
hehe, nou hij heeft echt super dun haar, en dan een klein knotje, en dan lijkt het een normaal formaat ofzo :P
Maar ik ben ook nog nooit in mijn haar gevoeld, en kan er kilos in kwijt. :P
pi_135155203
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ludo doet aan tapdance :').
Is zo vet he
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 18:42:02 #282
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155211
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155220
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

leg het eerst onder mijn voorhuid, dan rol ik mn voorhuid over mn eikel en neuk ik mn wijf kk hard in dr reet en dan hoop ik dat het zakje in dr reet is blijven hangen. vervolgens hindaclub gaat zij poepen en geeft ze de druks aan mij
dit soort stappenplannen _O_ _O-
pi_135155242
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
pi_135155255
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef Robophatt het volgende:

[..]

En de lift open houden zeker
Jij begrijpt het. Lieft in zo'n rood pakje met zo'n koddig hoedje.
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ludo doet aan tapdance :').
Er staat niet voor niets 'voor' in die zin. Dus doe ff een dansje.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135155267
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
Misschien is het aids. Je hebt er de genen voor :).
pi_135155273
quote:
Sowieso dat daar spreuken voor zijn.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 18:43:34 #288
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135155280
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
dat feel wanneer je ballen silky smooth zijn
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135155289
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
ga je niet altijd helemaal kapot als die shit teruggroeit?
pi_135155296
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef LudoSanders het volgende:

Er staat niet voor niets 'voor' in die zin. Dus doe ff een dansje.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Germano het volgende:

[..]

Misschien is het aids. Je hebt er de genen voor :).
pi_135155319
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

ga je niet altijd helemaal kapot als die shit teruggroeit?
Ja, nu dus.
pi_135155343
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Jij begrijpt het. Lieft in zo'n rood pakje met zo'n koddig hoedje.

Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135155372
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.
Cotton eye Joe.
pi_135155380
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Doe niet zo aangebrand joh.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135155394
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Cotton eye Joe.
Was goed bedoeld
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135155406
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Doe niet zo aangebrand joh.
Lekker makkelijk weer, de Zwarte Piet naar mij doorspelen :').
pi_135155419
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.
In de hele grote/chique hotels nog wel toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135155477
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

In de hele grote/chique hotels nog wel toch?
Tegenwoordig ook blanken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135155500
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Germano het volgende:

[..]

Ja, maar een nieuwe. Check Vkmag maar even, weet niet of ik die link hier mag plaatsen.
Die foto's :')
  maandag 6 januari 2014 @ 18:49:07 #300
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135155504
Doet me denken aan Abeltje, ook een zieke crush op die sma van hem



Later bekend als Jumi op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')