Heb nog wel kamertje over, ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij zal er vast wel de ruimte voor hebben denk ik?
was maar iets van 350 ofzo.
quote:
Ghehequote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
dat verklaart een hoopquote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij.ik was altijd de fuckup van het gezin.
Mijn ouders zijn ook heel sportief en netjes en classy enzo.![]()
Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Shuttle run was my jam yo."
Ik geloofde het.quote:
haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha neeMaar meer omdat ik zelf meer dan 5 meisjes toch wel best mooi vind.
http://gorillasports.nl/quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog wel kamertje over, ja.
Zoiets ging ik ook van uit btw.
Krio is oud en slechtziend.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme man, dat is toch niets in de OP.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio is oud en slechtziend.
[ afbeelding ]
Ouderdom komt met gebreken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio is oud en slechtziend.
[ afbeelding ]
Dikke Vas-dis.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloofde het.
[..]
haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor.
[..]
http://gorillasports.nl/
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Standards" is gewoon dreadlockjargon voor manieren om je haar op te steken.
wat is de bedoeling?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde.![]()
Sjaal kan je nog een keer in de was gooien als ie muf ruiktquote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoef tenminste geen sjaal te kopen.
[ afbeelding ]
Lekker normaal iemand met een stompje.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sjaal kan je nog een keer in de was gooien als ie muf ruikt
Jullie fatties kunnen me sowieso niet gooien.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Salatrel het volgende:
als je Mur in de was gooit zit je afvoerputje verstopt
is die onderste die dikke uit de eerste?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
Die is wel het lekkerste jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teringlijerquote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een heldmisserlijke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga denk ik voor deze:
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-kunststof* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
kunststof lijkt me echt kut.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga denk ik voor deze:
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-kunststof
ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar isquote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga denk ik voor deze:
die bezorger bij mij was echt heeeeelemaal naar de kenker, ook fucking saggo enzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is
Kom modderworstelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
Hehequote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is
Kunststof is prima voor thuis. En idd, hij gaat boven staan dus beter voor mijn vloer.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
kunststof lijkt me echt kut.
Maar wel vriendelijker voor je grond enzo misschien?
Had achteraf ook beter voor zoiets kunnen gaan (qua inklapfunctie)
Naar een gym is echt 1000x zo effectief.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga denk ik voor deze:
Nee, man. Ligt helemaal aan je workout. Ik vind 50eu minimaal voor een sportschool te veel.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Naar een gym is echt 1000x zo effectief.
Wie is die gezette vrouw?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde.![]()
Als een wolvenjong met 50 zwepenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is te makkelijk, die sleur je gewoon aan zn dreads door de modder
Goede vraag.quote:
Gooi haar foto door googleimage search dingquote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een wolvenjong met 50 zwepen
[..]
Goede vraag.
Over wolven gesproken, waar is WD?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een wolvenjong met 50 zwepen
[..]
Goede vraag.
Afwisseling is the key en met alleen zo'n bankje ben je nogal beperkt in je mogelijkheden. Rug trainen? Benen?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man. Ligt helemaal aan je workout. Ik vind 50eu minimaal voor een sportschool te veel.
Dus ik fitnessde altijd bij die ketens... maar daar ben ik zo zat van, al die mongooltjes die daar komenalles altijd bezet door pratende huisvrouwen en jeugd
Tuurlijk, een heel rek is beter dan 1 zo'n ding maar je kan heel wat oefeningen. Voor mijn rug kan ik ook wel wat verzinnen met losse halters.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Afwisseling is the key en met alleen zo'n bankje ben je nogal beperkt in je mogelijkheden. Rug trainen? Benen?
Squatten boven een bepaald gewicht lukt bij mijn bench niet omdat ik niet goed onder de stang kan komen, als ik hem in mn nek leg en omhoog kom ligt het gewicht even op mijn rug, daarom kan ik niet meer dan 35/40 kilo squatten.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, een heel rek is beter dan 1 zo'n ding maar je kan heel wat oefeningen. Voor mijn rug kan ik ook wel wat verzinnen met losse halters.
Benen is gewoon die hele halterbank op de rug en dan squatten
Heb je wel wat tussen de stang en je rug?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Squatten boven een bepaald gewicht lukt bij mijn bench niet omdat ik niet goed onder de stang kan komen, als ik hem in mn nek leg en omhoog kom ligt het gewicht even op mijn rug, daarom kan ik niet meer dan 35/40 kilo squatten.dat is echt fucked up,.
Mijn dreads, maar het gaat om de manier van oppakken. Ik moet ver voorover buigen om onder de stang te komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je wel wat tussen de stang en je rug?
Hehequote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn dreads, maar het gaat om de manier van oppakken. Ik moet ver voorover buigen om onder de stang te komen.
nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar ligt misschien ook aan je houding/bouw?
Ik snap nietquote:Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee.ik kan het niet goed uitleggen.
door dat bankje en de maximaal verstelbare hoogte en dat die houders vast zitten aan het bankje kan je er niet onder komen, dus je staat halverwege het bankje, dan moet je voorover buigen onder de stang om hem op je schouders te krijgen.
Hardop vanwege MIquote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
die bezorger bij mij was echt heeeeelemaal naar de kenker, ook fucking saggo enzo.
Ik kan er niet onder bukken door die pilaren en dat bankje, dus moet dat in een rugbelastende houding doen, dus kan niet hoger in gewicht omdat ik dan bang ben mijn rug te verneuken.quote:
Heb er totaal geen beeld bij. Ook niet via de achterkant?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan er niet onder bukken door die pilaren en dat bankje, dus moet dat in een rugbelastende houding doen, dus kan niet hoger in gewicht omdat ik dan bang ben mijn rug te verneuken.
moest lachen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Modus het volgende:
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
neh, en niet alleen omdat hij daarmee tegen de muur staat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb er totaal geen beeld bij. Ook niet via de achterkant?
Ik vond hem hier ook leuker dan bij DWDD, hier was er samenhang. Bij DWDD kan dat natuurlijk ook bijna niet, want dan moet hij de week doornemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond wel relaxt juist, vond 'm bij DWDD altijd net te kort.
Naja ik vind vast een manierquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen.
[..]
neh, en niet alleen omdat hij daarmee tegen de muur staat.
Ik heb seksquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Modus het volgende:
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
Bij DWDD vond ik hem altijd echt genant slecht.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vond hem hier ook leuker dan bij DWDD, hier was er samenhang. Bij DWDD kan dat natuurlijk ook bijna niet, want dan moet hij de week doornemen.
dwc.gif?quote:
Lief van jequote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Toen ik 10 was ofzo gingen we ieder jaar in Frankrijk op vakantie, kan me nog herinneren dat we in zo'n fancy restaurant zat waar je zelf je kreeft kon kiezen, alleen wel levend meegenomen en later op het resort uitgezetquote:
Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toen ik 10 was ofzo gingen we ieder jaar in Frankrijk op vakantie, kan me nog herinneren dat we in zo'n fancy restaurant zat waar je zelf je kreeft kon kiezen, alleen wel levend meegenomen en later op het resort uitgezetVind schaaldieren kk boeiend.
Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
zou best een mooie dood willen sterven in een resort.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
Beter als levend gekookt wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
Centerparks telt niet al resort xoxoquote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend.
Wel schattig hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Liefquote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend.
Dit ja.quote:
Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Boeiend, als hij maar doodgaat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Centerparks telt niet al resort xoxo
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijkquote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.
Haha shiit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit
dag erna was ie pleite.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit
dag erna was ie pleite.
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiit.Zandkasteeltje gebouwd alles?
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dag erna was ie pleite.
Haha gvd cute dit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jamet stokjes " dam " gebouwd zodat er toch nog nieuw water binnen kwam, stuk stokbrood erbij, dierenvrind dit dat.
Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
doet mij denken aan de vakantie in Spanje... krabben vangen en in een emmertje doen en dan de volgende dag s'ochtends ruikt het naar rotte vis in de tent omdat ze mee mochten naar bed
RT.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd.
Not even surprised.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
Black people be like:quote:
Echt hequote:
homofiele homoquote:
shit just got realquote:
voelen en dan niet meer eraf willen blijven, mn gezicht erin willen begraven en shit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he![]()
'Mag ik even voelen'
'OMG ZO ZACHT HAHAHA'
pun intended? hahahaquote:
Snap 'm nietquote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Black people be like:
Saw a nigga runnin outta the shop, lookin shellshocked.. could see straight away that he aired somebody out.
Ran over to the nigga and aksed what he got, so he showed me the 50K.
Shot him and laughed while steppin in my white lar.
Nee, linkquote:Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je al die mocro's be like pagina gezien
Moest lachen.quote:
Zou echt wegrennen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
voelen en dan niet meer eraf willen blijven, mn gezicht erin willen begraven en shit.
Moest dat dan?quote:
Helpen ze jou ook altijdquote:Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is 2 straten verder bij mij, herken de foto van jaren geleden (en de jongens):')
Ja maar mijn haar nietquote:
gesnitched?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is 2 straten verder bij mij, herken de foto van jaren geleden (en de jongens):')
holy shitquote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ben geen blanke mij laten ze wel met rust jwz.
Bij mij vragen ook bijzonder veel mensen EERST of ik het wel kan wassen, en dan gaan ze voelen en ruiken enzo, en dan neukenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was eens, terwijl ik aan het werk was, zo'n bejaard vrouwtje (80+) dat naar me toe kwam, vroeg of ze even aan m'n haar mocht voelen (toen ik ik nog Drake-achtige curls had), ik van 'sure, why not' zonder erbij na te denken, voelde me achteraf net de eerste brotha in Nederland in de jaren '20
.
Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid.quote:
Was ook niet echt een vraag, meer een mededeling ;_;quote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dit morgen? Gister Mur, nu zij, morgen Nestalgie?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was eens, terwijl ik aan het werk was, zo'n bejaard vrouwtje (80+) dat naar me toe kwam, vroeg of ze even aan m'n haar mocht voelen (toen ik ik nog Drake-achtige curls had), ik van 'sure, why not' zonder erbij na te denken, voelde me achteraf net de eerste brotha in Nederland in de jaren '20
.
Ik zag serieus pas na járen die neger erbij staanquote:Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid.
Ja, preciesquote:
ik dacht zon opsporing verzocht ding omdat hij een handtas had gejat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid.
Oh nee ik reageerde op die foto met dat groepje jochies om die politiemanquote:Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht zon opsporing verzocht ding omdat hij een handtas had gejat.
landverraderquote:Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag serieus pas na járen die neger erbij staan_!
Die link doet het niet btwquote:Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef ntm het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/?r(...)41&__user=1026814449
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja? Hoe voelt dat nou?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet wat bekennen. Ik ben blank.
Blij dat ik er eindelijk voor uit gekomen ben. Denk dat het net zo voelt als uit de kast komen.quote:
Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blij dat ik er eindelijk voor uit gekomen ben. Denk dat het net zo voelt als uit de kast komen.
BRADDIE HOOR JE DITquote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.
Nee Braddie komt niet meer op FOK! tochquote:
Hebben mijn jaren strijd dat toch nog opgeleverd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.
In zijn maandelijkse periode niet nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee Braddie komt niet meer op FOK! toch
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Ben benieuwd naar je verklaring.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Mwah, vereist wel iedere dag douchen om zo'n stralend blanke huid te behouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaamquote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Jan-Dirk Brugman.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam!
life is fucking amazingquote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
RT, vooral 2e naam is echt ziek Hollandsquote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam!
Heb nog nooit foto's van jou gezien dus kan niet oordelen, DM.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde vandaag dat ze mij een stralende persoonlijkheid vinden.
Misschien zijn ze wel visueel gehandicapt
Ik ken wel een Giovanni.. man man manquote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette
Jordy / Wesley / Johnnyquote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken wel een Giovanni.. man man man
Haha ok.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Heb je wel een dubbele naam, of doopnamen?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Haha, wtf. Deze poeier van Giovanni tho
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samantha, Tamara, Priscilla.quote:
Krab in kokos, krab in kerrie, krab in krab.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zin in kerriekrab gekregen.
[ afbeelding ]
een ex collega van me heeft gebigt en dat mormel de naam Amberly gegevenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samantha, Tamara, Priscilla.
Waar jagen jullie op?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Nee en nee, gewoon 3 voornamen + achternaamquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je wel een dubbele naam, of doopnamen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ex collega van me heeft gebigt en dat mormel de naam Amberly gegevenalsof ze niet kon kiezen
Jouw voornaam is toch niet oud-Hollandsch.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
RT, vooral 2e naam is echt ziek Hollands
Die laatste, nachtmerries.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samantha, Tamara, Priscilla.
Kleine fout, wij hoeven gewoon niet te jagen, we hebben geld, mooie woning, goede buurt, zijn intelligent, hebben aardige vrienden, goede jeugd, goede scholing, goede opvoeding, warm gezin, trots zonder dat te hoeven bewijzen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
quote:
Ik herken deze nogquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Krab in kokos, krab in kerrie, krab in krab.
Haha! Boks G.quote:
Mr. Jordan, nu de rest nog even ontcijferen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee en nee, gewoon 3 voornamen + achternaam. M'n 1e naam is een aartsengel, 2e en 3e naam wel ziek Hollands
. Ben vernoemd naar m'n beide opa's 2e namen though, in Suriname komen Nederlandse namen natuurlijk vaker voor
.
Niet oud hollands nee, wel hollands.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw voornaam is toch niet oud-Hollandsch.
Lekkerquote:
Real sick, raw nights, I perform like Mikequote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mr. Jordan, nu de rest nog even ontcijferen.
Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die link doet het niet btw? Vind deze wel de minste van allemaal eigenlijk
.
Gevonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Real sick, raw nights, I perform like Mike
Anyone -- Tyson, Jordan, Jackson
Action, pack guns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ey faka, ik kies jou niet meer a Pikachuquote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vinden
Ik heb dat nog nooit op.quote:
quote:
Ben nog nooit een Nederlandse tegengekomen met die naam, en volgens google komt het van Hebreeuws.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet oud hollands nee, wel hollands.
Moet kunnen.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vinden
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op.
Mis ik wat?

Hahaha ohjaquote:
Uhm sorry hoorquote:
Niemand heeft nog gegeten.. tenzij boereneettijdstipquote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is trouwens wat aten we vandaag
Hebreeuws kan ik niet vinden, wel dat het een bijbelse naam is oidquote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef krioro het volgende:
Ben nog nooit een Nederlandse tegengekomen met die naam, en volgens google komt het van Hebreeuws.
ik heb het net opquote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand heeft nog gegeten.. tenzij boereneettijdstip
quote:
Schouderquote:
Dan zou ik rond 11 uur weer honger hebben.quote:
Haha waarom nou weer Pikachuquote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey faka, ik kies jou niet meer a Pikachu.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gevonden.Da's darkskin krio man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is probleem?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik rond 11 uur weer honger hebben.
Nachtsnacken ftwquote:Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef Robophatt het volgende:
Maakt niet uit hoe laat ik eet ik heb 's avonds altijd weer honger.
Shitquote:Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
Tatas be like:
http://www.ah.nl/allerhan(...)orst-en-sambalomelet
Ja nou niks.. maar ik eet liever wat laterquote:
Eet altijd voor ik ga slapen anders lig ik de hele nacht wakkerquote:
Zalig om met een volle maag te slapen iddquote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eet altijd voor ik ga slapen anders lig ik de hele nacht wakker
Ja met een lege is echt geen optiequote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zalig om met een volle maag te slapen idd
Moest 20 seconden nadenken voor ik hem snapte. Omdat ik geen junk ben.quote:
jy bn verslaafdt aan kreatiene en anabowlen is egt slegt voor je howrquote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Moest 20 seconden nadenken voor ik hem snapte. Omdat ik geen junk ben.
Dat mensen dit ook gewoon makenquote:
Shitquote:
Raising a generation of pussiesquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Random good read. Die een-na-laatste post, precies dat deed ik ook, en ik was nog jonger dan 12-13 ook.
Zegt de junk.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kleine fout, wij hoeven gewoon niet te jagen, we hebben geld, mooie woning, goede buurt, zijn intelligent, hebben aardige vrienden, goede jeugd, goede scholing, goede opvoeding, warm gezin, trots zonder dat te hoeven bewijzen.
Noem ons sulletjes maar wij zijn highrollaz zonder als junkies op straat te moeten zwerven.
UberMensch. Out.
Kamperenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Random good read. Die een-na-laatste post, precies dat deed ik ook, en ik was nog jonger dan 12-13 ook.
jupquote:
Kom je ook? Mag je een meet & greet met je boi gridlawk.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is met Tyler The Creator echt de grootste goofy corny retarded douchelord ooit gewoon.
haten op tylerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is met Tyler The Creator echt de grootste goofy corny retarded douchelord ooit gewoon.
Zou alleen met je blazen op de afterparty, ain't nobody got time fo' dat.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom je ook? Mag je een meet & greet met je boi gridlawk.
Frank wie? Zeg niet Ocean plzquote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haten op tyler
haten op earl
haten op frank
Frank Oceanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou alleen met je blazen op de afterparty, ain't nobody got time fo' dat.
[..]
Frank wie? Zeg niet Ocean plz.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Bijna net zo'n rare movement als de Insane Clown Posse hun, I 1800% can'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Komt van al dat gezuip van hemquote:
Coke gebruiker, die 50 eur per gram is niets voor mij. Hoe lang moet jij daar voor op straat "hosselen"?quote:
quote:
Je wealthy voelen door cokegebruikquote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Coke gebruiker, die 50 eur per gram is niets voor mij. Hoe lang moet jij daar voor op straat "hosselen"?
Opsporing verzocht?quote:
Zij was afgelopen zomer in Weert jwzquote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Germano het volgende:
Wisten jullie dat Tila Tequila binnenkort een pornovideo uitbrengt?
Laced dreads, tjokvol crystalletjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je wealthy voelen door cokegebruik. Not sure if srs.
Die zijn er toch al?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Germano het volgende:
Wisten jullie dat Tila Tequila binnenkort een pornovideo uitbrengt?
Vertel er anders direct even bij wat zo'n realyster daar moet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zij was afgelopen zomer in Weert jwz
gvdquote:
gvd honkeyquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laced dreads, tjokvol crystalletjes.
Optreden geloof ik, in Club 11. Mijn zusje stond nog met d'r op de fotoquote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Vertel er anders direct even bij wat zo'n realyster daar moet.
Ook wel eens aan gedacht om mijn haar daarvoor te gebruiken jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een half jaar terug op een feest met best veel beveiliging waren we binnen, haalt een maat van me een dikke zak pep, een packje sos en een zakje met 3 pillen uit zijn haar.echt hard gelachen.
niet gewoon je druks tussen je ballen proppenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een half jaar terug op een feest met best veel beveiliging waren we binnen, haalt een maat van me een dikke zak pep, een packje sos en een zakje met 3 pillen uit zijn haar.echt hard gelachen.
Wat is ze eigenlijk? Ik dacht dat ze beroemd was geworden met niks nuttigs, net zoals Paris Hilton en Kim Kardashian.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Optreden geloof ik, in Club 11. Mijn zusje stond nog met d'r op de fotoIk was op vakantie
Haha van uurtje terug? Jawel, maar je weet maar nooit met jouquote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt mn eerder rant ook niet gelezen als je denkt dat ik missch wel serieus ben
ik ben bang dat er met mijn geluk net zo'n puntje uitsteekt ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 18:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook wel eens aan gedacht om mijn haar daarvoor te gebruiken jaMaar ben altijd bang dat het eruit valt ofzo.
dacht dat jij meer van het anaal inbrengen wasquote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet gewoon je druks tussen je ballen proppenkrijgt t een extra muf geurtje van
Ja is volgens mij ook zo. Ken haar van MTV dat programma toenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat is ze eigenlijk? Ik dacht dat ze beroemd was geworden met niks nuttigs, net zoals Paris Hilton en Kim Kardashian.
Wel raar dat deze dames ook allebei een of meerdere filmpjes hebben.
Getver, pirkies met poep in jouw gevalquote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet gewoon je druks tussen je ballen proppenkrijgt t een extra muf geurtje van
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha van uurtje terug? Jawel, maar je weet maar nooit met jou.
Jij lijkt me wel iemand met wie ik een biertje zou kunnen tappen terwijl je de beste niggajokes ever vertelt.
Ja of dat inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben bang dat er met mijn geluk net zo'n puntje uitsteekt ofzo
En de lift open houden zekerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik ook graag, negers die voor mij tappen.
leg het eerst onder mijn voorhuid, dan rol ik mn voorhuid over mn eikel en neuk ik mn wijf kk hard in dr reet en dan hoop ik dat het zakje in dr reet is blijven hangen. vervolgens hindaclub gaat zij poepen en geeft ze de druks aan mijquote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
dacht dat jij meer van het anaal inbrengen was
Ludo doet aan tapdancequote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik ook graag, negers die voor mij tappen.
die shit is bijna even gay als salsaquote:
hehe, nou hij heeft echt super dun haar, en dan een klein knotje, en dan lijkt het een normaal formaat ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 18:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of dat inderdaadOf dat ze INEENS besluiten dat ze ook mensen met veel haar in hun haar gaan voelen ofzo. Ik neem aan dat hij niet de enige is die z'n zooi zo meeneemt.
Is zo vet hequote:
dit soort stappenplannenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
leg het eerst onder mijn voorhuid, dan rol ik mn voorhuid over mn eikel en neuk ik mn wijf kk hard in dr reet en dan hoop ik dat het zakje in dr reet is blijven hangen. vervolgens hindaclub gaat zij poepen en geeft ze de druks aan mij
Jij begrijpt het. Lieft in zo'n rood pakje met zo'n koddig hoedje.quote:
Er staat niet voor niets 'voor' in die zin. Dus doe ff een dansje.quote:
Misschien is het aids. Je hebt er de genen voorquote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
Sowieso dat daar spreuken voor zijn.quote:
dat feel wanneer je ballen silky smooth zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
ga je niet altijd helemaal kapot als die shit teruggroeit?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
Er staat niet voor niets 'voor' in die zin. Dus doe ff een dansje.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien is het aids. Je hebt er de genen voor.
Ja, nu dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga je niet altijd helemaal kapot als die shit teruggroeit?
Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Lieft in zo'n rood pakje met zo'n koddig hoedje.
Cotton eye Joe.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.
Doe niet zo aangebrand joh.quote:
Was goed bedoeldquote:
In de hele grote/chique hotels nog wel toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.
Tegenwoordig ook blanken.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In de hele grote/chique hotels nog wel toch?
Die foto'squote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, maar een nieuwe. Check Vkmag maar even, weet niet of ik die link hier mag plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |