Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk vind je het gewoon lastig om je ogen af te houden van deze mannen omdat je je aangetrokken tot ze voelt. Ze doen je twijfelen aan je geaardheid.
Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offencequote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Zeker een eigen topic waard. Verschrikkelijk dat mensen anno 2014 nog geslachtsgemeenschap hebben!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Het is op zich een eigen topic waard, maar toen zag ik hier het woord feminisme al voorbij komen.
Dat is pure discriminatie... Ik val niet op mannen als op vrouwen. Ik ben toch geen bifiel?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
Jouw UI is best wel tof eigenlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
Gelukkig niet. Tussen de kleurlingen wonen zeker.quote:
En homo's. Wees maar blij.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Tussen de kleurlingen wonen zeker.
Nou komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:04 schreef hoas het volgende:
Er is meer kleding dan spijkerbroek t-shirt en nikes besteed er eens aandacht aan en de vrouwen liggen aan je voeten.
Mijn god, verder alles goed?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Niet je vrouw laten werken zodat jij uitkering kan gaan trekkenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Juist?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet je vrouw laten werken zodat jij uitkering kan gaan trekken
Een verwende westerse vrouw zou gelijke rechten willen hebben en zodoende aan het werk willenquote:
Gristus te paardquote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/
Lachen? Verkrachter gespot.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |