abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135141346
Feminisme == Frigide lesbiennes...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135141358
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk vind je het gewoon lastig om je ogen af te houden van deze mannen omdat je je aangetrokken tot ze voelt. Ze doen je twijfelen aan je geaardheid.
Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:01:42 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135141371
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
  maandag 6 januari 2014 @ 13:02:15 #29
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135141388
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[..]

Het is op zich een eigen topic waard, maar toen zag ik hier het woord feminisme al voorbij komen. :')
Zeker een eigen topic waard. Verschrikkelijk dat mensen anno 2014 nog geslachtsgemeenschap hebben! ;(
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_135141395
TS woont in A'dam. ~O>
pi_135141413
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
Dat is pure discriminatie... Ik val niet op mannen als op vrouwen. Ik ben toch geen bifiel?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:03:08 #32
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135141421
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als je bi bent twijfel je aan je geaardheid, no offence
Jouw UI is best wel tof eigenlijk. :7

Groet.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_135141425
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef niels0 het volgende:
TS woont in A'dam. ~O>
Gelukkig niet. Tussen de kleurlingen wonen zeker.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135141448
Er is meer kleding dan spijkerbroek t-shirt en nikes besteed er eens aandacht aan en de vrouwen liggen aan je voeten.
pi_135141449
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:03 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Gelukkig niet. Tussen de kleurlingen wonen zeker.
En homo's. Wees maar blij.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:04:03 #36
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_135141467
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik weet verdomd goed dat ik biseksueel ben.
Nou komt de aap uit de mouw.
pi_135141498
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:04 schreef hoas het volgende:
Er is meer kleding dan spijkerbroek t-shirt en nikes besteed er eens aandacht aan en de vrouwen liggen aan je voeten.
Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135141727
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Mijn god, verder alles goed?
pi_135142018
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:12 schreef hoas het volgende:

[..]

Mijn god, verder alles goed?
Jahoor. :)
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135142068
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Jahoor. :)
Ook in je moskee?
pi_135142169
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:
TS is homofoob.
Corporate translator
pi_135142199
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:22 schreef hoas het volgende:

[..]

Ook in je moskee?
Ik ben atheïst koekwaus.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:29:48 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135142295
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wees eens eens een echte man en de echte vrouwen liggen aan je voeten. Niets zo verschrikkelijk als zo'n verwende westerse vrouw die denkt dat ze gelijkwaardig is aan mannen en dezelfde rechten verdiend. Die kun je het beste hard in de kut trappen en hun plek wijzen.
Niet je vrouw laten werken zodat jij uitkering kan gaan trekken
pi_135142318
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Niet je vrouw laten werken zodat jij uitkering kan gaan trekken
Juist?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:36:29 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135142512
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Juist?
Een verwende westerse vrouw zou gelijke rechten willen hebben en zodoende aan het werk willen ;) Dat is de trend van tegenwoordig. Of leef je nog in jaren 30
  maandag 6 januari 2014 @ 13:40:05 #47
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135142633
TS is homo en in de war
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:42:36 #48
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135142738
Terechte klacht, ja. De feminisering is aardig doorgeslagen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 13:46:06 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135142851
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 6 januari 2014 @ 13:57:04 #50
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135143302
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gristus te paard _O-
Lachen? Verkrachter gespot. :r :{w
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')