abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135140904
Wat is dat toch tegenwoordig? Het lijkt wel alsof het gros van de mannen homosensueel is. Nee ik bedoel niet homoseksueel, maar homosensueel. Dat wil zeggen dat ze zich gedragen als een homo, kleden als een homo, maar geen seks hebben met of voorkeur voor mannen hebben.

Waar is de echte man gebleven? Is het tegenwoordig niet meer hip om gewoon een man te zijn? Moet je persé gekleed gaan als één of andere nicht?

Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135140911
In before: TS is homofoob.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135140932
Hip zijn is sowieso niet hip meer.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:48:29 #4
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_135140958
Je bedoelt metroseksueel.
pi_135140959
De echte man is weggegroomd door alle feministische tsunami's.
Het is de schuld van de RabobankOpzij.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:48:47 #6
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135140965
TS was al homosensueel toen het nog underground was.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  maandag 6 januari 2014 @ 12:49:23 #7
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135140982
Tevens: TS is homofoob.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_135141000
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:46 schreef Hoplahopla het volgende:

Ik mis de jaren 50, toen homoseksualiteit nog als ziekte werd gezien.
TS is homofoob kan de enige juiste conclusie zijn.
pi_135141004
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De echte man is weggegroomd door alle feministische tsunami's.
Het is de schuld van de RabobankOpzij.
Feminisme... :') Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 12:50:26 #10
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_135141010
Daarom stink ik naar zweet, loop in overall, heb een takje scheef in de mond en praat als een redneck.

Terechte klacht
pi_135141037
Voorbeelden? Ik zie genoeg "normale" mannen om me heen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_135141054
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Feminisme... :') Als ik het voor het zeggen had werden feministen allemaal opgesloten.
Het probleem met feminisme is dat het doorgeslagen is(zie het kort pittige kapselvolk :r )
-XOXO-
pi_135141060
Terechte klacht
pi_135141080
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:51 schreef DroogDok het volgende:
Voorbeelden? Ik zie genoeg "normale" mannen om me heen.
Als je een strakke spijkerbroek aanhebt ben je volgens ts al homosensueel :')
-XOXO-
pi_135141135
Hoe is dit een probleem? Dat je iedere keer weer denkt kans te maken maar toch met een hetero van doen blijkt te hebben?
  maandag 6 januari 2014 @ 12:55:08 #16
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135141141
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Het probleem met feminisme is dat het doorgeslagen is(zie het kort pittige kapselvolk :r )
http://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135141150
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Als je een strakke spijkerbroek aanhebt ben je volgens ts al homosensueel :')
Ja.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef zovty het volgende:
Hoe is dit een probleem? Dat je iedere keer weer denkt kans te maken maar toch met een hetero van doen blijkt te hebben?
Mannen horen gewoon mannen te zijn.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 6 januari 2014 @ 12:57:32 #18
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_135141208
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef zovty het volgende:
Hoe is dit een probleem? Dat je iedere keer weer denkt kans te maken maar toch met een hetero van doen blijkt te hebben?
Terechte klacht. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_135141214
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Mannen horen gewoon mannen te zijn.
En het is natuurlijk aan jou om te bepalen wanneer een man een man is :')
-XOXO-
pi_135141233
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 6 januari 2014 @ 12:59:50 #22
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135141298
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Jezus :') _O-
Het is op zich een eigen topic waard, maar toen zag ik hier het woord feminisme al voorbij komen. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135141305
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

En het is natuurlijk aan jou om te bepalen wanneer een man een man is :')
Jawohl!
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_135141335
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Jawohl!
Ok ^O^
-XOXO-
pi_135141343
Waarschijnlijk vind je het gewoon lastig om je ogen af te houden van deze mannen omdat je je aangetrokken tot ze voelt. Ze doen je twijfelen aan je geaardheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')