Uhm sorry hoorquote:
Niemand heeft nog gegeten.. tenzij boereneettijdstipquote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is trouwens wat aten we vandaag
Hebreeuws kan ik niet vinden, wel dat het een bijbelse naam is oidquote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef krioro het volgende:
Ben nog nooit een Nederlandse tegengekomen met die naam, en volgens google komt het van Hebreeuws.
ik heb het net opquote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand heeft nog gegeten.. tenzij boereneettijdstip
quote:
Schouderquote:
Dan zou ik rond 11 uur weer honger hebben.quote:
Haha waarom nou weer Pikachuquote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey faka, ik kies jou niet meer a Pikachu.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gevonden.Da's darkskin krio man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is probleem?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik rond 11 uur weer honger hebben.
Nachtsnacken ftwquote:Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef Robophatt het volgende:
Maakt niet uit hoe laat ik eet ik heb 's avonds altijd weer honger.
Shitquote:Op maandag 6 januari 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
Tatas be like:
http://www.ah.nl/allerhan(...)orst-en-sambalomelet
Ja nou niks.. maar ik eet liever wat laterquote:
Eet altijd voor ik ga slapen anders lig ik de hele nacht wakkerquote:
Zalig om met een volle maag te slapen iddquote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eet altijd voor ik ga slapen anders lig ik de hele nacht wakker
Ja met een lege is echt geen optiequote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zalig om met een volle maag te slapen idd
Moest 20 seconden nadenken voor ik hem snapte. Omdat ik geen junk ben.quote:
jy bn verslaafdt aan kreatiene en anabowlen is egt slegt voor je howrquote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Moest 20 seconden nadenken voor ik hem snapte. Omdat ik geen junk ben.
Dat mensen dit ook gewoon makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |