Mwah, vereist wel iedere dag douchen om zo'n stralend blanke huid te behouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaamquote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Jan-Dirk Brugman.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam!
life is fucking amazingquote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
RT, vooral 2e naam is echt ziek Hollandsquote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam!
Heb nog nooit foto's van jou gezien dus kan niet oordelen, DM.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde vandaag dat ze mij een stralende persoonlijkheid vinden.
Misschien zijn ze wel visueel gehandicapt
Ik ken wel een Giovanni.. man man manquote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette
Jordy / Wesley / Johnnyquote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken wel een Giovanni.. man man man
Haha ok.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Heb je wel een dubbele naam, of doopnamen?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Haha, wtf. Deze poeier van Giovanni tho
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samantha, Tamara, Priscilla.quote:
Krab in kokos, krab in kerrie, krab in krab.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zin in kerriekrab gekregen.
[ afbeelding ]
een ex collega van me heeft gebigt en dat mormel de naam Amberly gegevenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samantha, Tamara, Priscilla.
Waar jagen jullie op?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Nee en nee, gewoon 3 voornamen + achternaamquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je wel een dubbele naam, of doopnamen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ex collega van me heeft gebigt en dat mormel de naam Amberly gegevenalsof ze niet kon kiezen
Jouw voornaam is toch niet oud-Hollandsch.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
RT, vooral 2e naam is echt ziek Hollands
Die laatste, nachtmerries.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samantha, Tamara, Priscilla.
Kleine fout, wij hoeven gewoon niet te jagen, we hebben geld, mooie woning, goede buurt, zijn intelligent, hebben aardige vrienden, goede jeugd, goede scholing, goede opvoeding, warm gezin, trots zonder dat te hoeven bewijzen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
quote:
Ik herken deze nogquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Krab in kokos, krab in kerrie, krab in krab.
Haha! Boks G.quote:
Mr. Jordan, nu de rest nog even ontcijferen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee en nee, gewoon 3 voornamen + achternaam. M'n 1e naam is een aartsengel, 2e en 3e naam wel ziek Hollands
. Ben vernoemd naar m'n beide opa's 2e namen though, in Suriname komen Nederlandse namen natuurlijk vaker voor
.
Niet oud hollands nee, wel hollands.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw voornaam is toch niet oud-Hollandsch.
Lekkerquote:
Real sick, raw nights, I perform like Mikequote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mr. Jordan, nu de rest nog even ontcijferen.
Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die link doet het niet btw? Vind deze wel de minste van allemaal eigenlijk
.
Gevonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Real sick, raw nights, I perform like Mike
Anyone -- Tyson, Jordan, Jackson
Action, pack guns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ey faka, ik kies jou niet meer a Pikachuquote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vinden
Ik heb dat nog nooit op.quote:
quote:
Ben nog nooit een Nederlandse tegengekomen met die naam, en volgens google komt het van Hebreeuws.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet oud hollands nee, wel hollands.
Moet kunnen.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt ook Koelies be like, zal je vast wel leuk vinden
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op.
Mis ik wat?

Hahaha ohjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |