Mwah, vereist wel iedere dag douchen om zo'n stralend blanke huid te behouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaamquote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Jan-Dirk Brugman.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam!
life is fucking amazingquote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
RT, vooral 2e naam is echt ziek Hollandsquote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan mijn naam zie je in ieder geval niks, zowel voornaam als 2e, 3e en achternaam!
Heb nog nooit foto's van jou gezien dus kan niet oordelen, DM.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde vandaag dat ze mij een stralende persoonlijkheid vinden.
Misschien zijn ze wel visueel gehandicapt
Ik ken wel een Giovanni.. man man manquote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij Giovanni ofzo heette
Jordy / Wesley / Johnnyquote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken wel een Giovanni.. man man man
Haha ok.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Heb je wel een dubbele naam, of doopnamen?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Haha, wtf. Deze poeier van Giovanni tho
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samantha, Tamara, Priscilla.quote:
Krab in kokos, krab in kerrie, krab in krab.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zin in kerriekrab gekregen.
[ afbeelding ]
een ex collega van me heeft gebigt en dat mormel de naam Amberly gegevenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samantha, Tamara, Priscilla.
Waar jagen jullie op?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
Het heeft ook na delen. Jullie zijn schapen. Wij jagers.
Nee en nee, gewoon 3 voornamen + achternaamquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je wel een dubbele naam, of doopnamen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een ex collega van me heeft gebigt en dat mormel de naam Amberly gegevenalsof ze niet kon kiezen
Jouw voornaam is toch niet oud-Hollandsch.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
RT, vooral 2e naam is echt ziek Hollands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |