abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135148194
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Tuurlijk, een heel rek is beter dan 1 zo'n ding maar je kan heel wat oefeningen. Voor mijn rug kan ik ook wel wat verzinnen met losse halters.
Benen is gewoon die hele halterbank op de rug en dan squatten :)
Squatten boven een bepaald gewicht lukt bij mijn bench niet omdat ik niet goed onder de stang kan komen, als ik hem in mn nek leg en omhoog kom ligt het gewicht even op mijn rug, daarom kan ik niet meer dan 35/40 kilo squatten. :') dat is echt fucked up,.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:52:56 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148255
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Squatten boven een bepaald gewicht lukt bij mijn bench niet omdat ik niet goed onder de stang kan komen, als ik hem in mn nek leg en omhoog kom ligt het gewicht even op mijn rug, daarom kan ik niet meer dan 35/40 kilo squatten. :') dat is echt fucked up,.
Heb je wel wat tussen de stang en je rug?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148292
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb je wel wat tussen de stang en je rug?
Mijn dreads, maar het gaat om de manier van oppakken. Ik moet ver voorover buigen om onder de stang te komen.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:54:27 #54
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148319
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mijn dreads, maar het gaat om de manier van oppakken. Ik moet ver voorover buigen om onder de stang te komen.
Hehe :') :D
Maar ligt misschien ook aan je houding/bouw?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148400
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hehe :') :D
Maar ligt misschien ook aan je houding/bouw?
nee. :') ik kan het niet goed uitleggen.
door dat bankje en de maximaal verstelbare hoogte en dat die houders vast zitten aan het bankje kan je er niet onder komen, dus je staat halverwege het bankje, dan moet je voorover buigen onder de stang om hem op je schouders te krijgen.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:58:34 #56
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148518
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

nee. :') ik kan het niet goed uitleggen.
door dat bankje en de maximaal verstelbare hoogte en dat die houders vast zitten aan het bankje kan je er niet onder komen, dus je staat halverwege het bankje, dan moet je voorover buigen onder de stang om hem op je schouders te krijgen.
Ik snap niet :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148585
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

die bezorger bij mij was echt heeeeelemaal naar de kenker, ook fucking saggo enzo. _O-
Hardop vanwege MI :D.
pi_135148669
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik snap niet :')
Ik kan er niet onder bukken door die pilaren en dat bankje, dus moet dat in een rugbelastende houding doen, dus kan niet hoger in gewicht omdat ik dan bang ben mijn rug te verneuken. :P
  maandag 6 januari 2014 @ 16:03:08 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148734
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik kan er niet onder bukken door die pilaren en dat bankje, dus moet dat in een rugbelastende houding doen, dus kan niet hoger in gewicht omdat ik dan bang ben mijn rug te verneuken. :P
Heb er totaal geen beeld bij. Ook niet via de achterkant? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148785
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
pi_135148825
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Modus het volgende:
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
moest lachen. :D
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb er totaal geen beeld bij. Ook niet via de achterkant? :')
neh, en niet alleen omdat hij daarmee tegen de muur staat. :')
pi_135148838
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Vond wel relaxt juist, vond 'm bij DWDD altijd net te kort :@.
Ik vond hem hier ook leuker dan bij DWDD, hier was er samenhang. Bij DWDD kan dat natuurlijk ook bijna niet, want dan moet hij de week doornemen.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:05:54 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148879
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

moest lachen. :D

[..]

neh, en niet alleen omdat hij daarmee tegen de muur staat. :')
Naja ik vind vast een manier :7

quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Modus het volgende:
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
Ik heb seks :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148910
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb seks :)
lachendedrinkneger.gif
pi_135148953
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik vond hem hier ook leuker dan bij DWDD, hier was er samenhang. Bij DWDD kan dat natuurlijk ook bijna niet, want dan moet hij de week doornemen.
Bij DWDD vond ik hem altijd echt genant slecht.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:08:14 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148979
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

lachendedrinkneger.gif
dwc.gif? :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148995
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

dwc.gif? :D
juist
pi_135149030
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

lachendedrinkneger.gif
U vraagt, wij draaien.

  maandag 6 januari 2014 @ 16:14:04 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135149272
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.

[ afbeelding ]
Lief van je ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135149320
pi_135149420
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik 10 was ofzo gingen we ieder jaar in Frankrijk op vakantie, kan me nog herinneren dat we in zo'n fancy restaurant zat waar je zelf je kreeft kon kiezen, alleen wel levend meegenomen en later op het resort uitgezet :') Vind schaaldieren kk boeiend.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:28:56 #72
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135149988
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Toen ik 10 was ofzo gingen we ieder jaar in Frankrijk op vakantie, kan me nog herinneren dat we in zo'n fancy restaurant zat waar je zelf je kreeft kon kiezen, alleen wel levend meegenomen en later op het resort uitgezet :') Vind schaaldieren kk boeiend.
Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150064
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
pi_135150066
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
pi_135150107
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
Beter als levend gekookt worden :')
  maandag 6 januari 2014 @ 16:31:48 #76
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150129
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150170
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Centerparks telt niet al resort xoxo
pi_135150172
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Wel schattig hoor. O+
pi_135150185
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Lief O+
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Beter als levend gekookt worden :')
Dit ja. :D dan kunnen ze mijn laatste wens niet meer vervullen.
Ik wil opgezet worden. :)
  maandag 6 januari 2014 @ 16:32:55 #80
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150194
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:33:41 #81
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150234
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Centerparks telt niet al resort xoxo
Boeiend, als hij maar doodgaat.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150307
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
pi_135150325
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:33 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Boeiend, als hij maar doodgaat.
je kan mijn kelder gebruiken.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:35:50 #84
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150329
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
Haha shiit. :') Zandkasteeltje gebouwd alles?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150365
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
O+
pi_135150368
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha shiit. :') Zandkasteeltje gebouwd alles?
Ja :') met stokjes " dam " gebouwd zodat er toch nog nieuw water binnen kwam, stuk stokbrood erbij, dierenvrind dit dat.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:37:20 #88
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150385
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
Hahaha :')
doet mij denken aan de vakantie in Spanje... krabben vangen en in een emmertje doen en dan de volgende dag s'ochtends ruikt het naar rotte vis in de tent omdat ze mee mochten naar bed :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:37:24 #89
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150388
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ja :') met stokjes " dam " gebouwd zodat er toch nog nieuw water binnen kwam, stuk stokbrood erbij, dierenvrind dit dat.
Haha gvd cute dit.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150483
Zin in kerriekrab gekregen :9.

pi_135150542
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahaha :')
doet mij denken aan de vakantie in Spanje... krabben vangen en in een emmertje doen en dan de volgende dag s'ochtends ruikt het naar rotte vis in de tent omdat ze mee mochten naar bed :')
Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd. :')
pi_135150560
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha gvd cute dit.
Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:42:19 #93
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135150626
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
RT.
pi_135150660
Mensenschuw SC.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:43:06 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150667
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd. :')
Hahaha :')
Maar wel herkenbaar, vroeger ook altijd met dieren bezig ( :@ ).
In Frankrijk vissen met de hand door bij Eb onder rotsen met je handen te zoeken _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:43:18 #96
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150679
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
Not even surprised.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150699
White people be like

  maandag 6 januari 2014 @ 16:44:07 #98
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135150715
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensenschuw SC.
Dieren klagen tenminste niet.
pi_135150764
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dieren klagen tenminste niet.
wow
  maandag 6 januari 2014 @ 16:45:39 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150785
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
White people be like

[ afbeelding ]
Black people be like:

Saw a nigga runnin outta the shop, lookin shellshocked.. could see straight away that he aired somebody out.
Ran over to the nigga and aksed what he got, so he showed me the 50K.
Shot him and laughed while steppin in my white lar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')