abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135147282
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Sjaal kan je nog een keer in de was gooien als ie muf ruikt :'(
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Salatrel het volgende:
als je Mur in de was gooit zit je afvoerputje verstopt
Jullie fatties kunnen me sowieso niet gooien.
pi_135147295
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
pi_135147339
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
Die is wel het lekkerste ja :9
pi_135147392
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een held _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135147428
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
Teringlijer :').
pi_135147433
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een held _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misserlijke grap
pi_135147459
Niet echt stompvriendelijk jurkje wat ze draagt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 6 januari 2014 @ 15:37:34 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147477
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een held _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Ga denk ik voor deze:
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-kunststof
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147510
quote:
kunststof lijkt me echt kut. :o
Maar wel vriendelijker voor je grond enzo misschien?

Had achteraf ook beter voor zoiets kunnen gaan (qua inklapfunctie)
pi_135147529
quote:
ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is :')
pi_135147574
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is :')
die bezorger bij mij was echt heeeeelemaal naar de kenker, ook fucking saggo enzo. _O-
pi_135147588
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
Kom modderworstelen.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:39:42 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147590
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is :')
Hehe :') vast niet.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

kunststof lijkt me echt kut. :o
Maar wel vriendelijker voor je grond enzo misschien?

Had achteraf ook beter voor zoiets kunnen gaan (qua inklapfunctie)
Kunststof is prima voor thuis. En idd, hij gaat boven staan dus beter voor mijn vloer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147599
quote:
Naar een gym is echt 1000x zo effectief.
pi_135147622
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Kom modderworstelen.
met haar? :9
pi_135147639
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]

met haar? :9
met mur :9
  maandag 6 januari 2014 @ 15:40:58 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147652
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Modus het volgende:

[..]

Naar een gym is echt 1000x zo effectief.
Nee, man. Ligt helemaal aan je workout. Ik vind 50eu minimaal voor een sportschool te veel.
Dus ik fitnessde altijd bij die ketens... maar daar ben ik zo zat van, al die mongooltjes die daar komen :') alles altijd bezet door pratende huisvrouwen en jeugd :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:42:03 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147705
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde. :') _O-
Wie is die gezette vrouw? :o :9
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147774
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

met mur :9
nee, dat is te makkelijk, die sleur je gewoon aan zn dreads door de modder
pi_135147934
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nee, dat is te makkelijk, die sleur je gewoon aan zn dreads door de modder
Als een wolvenjong met 50 zwepen :(
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wie is die gezette vrouw? :o :9
Goede vraag. :9
  maandag 6 januari 2014 @ 15:46:47 #46
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147968
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als een wolvenjong met 50 zwepen :(

[..]

Goede vraag. :9
Gooi haar foto door googleimage search ding
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135148019
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als een wolvenjong met 50 zwepen :(

[..]

Goede vraag. :9
Over wolven gesproken, waar is WD?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135148033
Squatrack en losse bench is trouwens ook wel handig.
pi_135148036
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, man. Ligt helemaal aan je workout. Ik vind 50eu minimaal voor een sportschool te veel.
Dus ik fitnessde altijd bij die ketens... maar daar ben ik zo zat van, al die mongooltjes die daar komen :') alles altijd bezet door pratende huisvrouwen en jeugd :r
Afwisseling is the key en met alleen zo'n bankje ben je nogal beperkt in je mogelijkheden. Rug trainen? Benen?
  maandag 6 januari 2014 @ 15:49:38 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135148101
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Afwisseling is the key en met alleen zo'n bankje ben je nogal beperkt in je mogelijkheden. Rug trainen? Benen?
Tuurlijk, een heel rek is beter dan 1 zo'n ding maar je kan heel wat oefeningen. Voor mijn rug kan ik ook wel wat verzinnen met losse halters.
Benen is gewoon die hele halterbank op de rug en dan squatten :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')