quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sjaal kan je nog een keer in de was gooien als ie muf ruikt
Jullie fatties kunnen me sowieso niet gooien.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Salatrel het volgende:
als je Mur in de was gooit zit je afvoerputje verstopt
is die onderste die dikke uit de eerste?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
Die is wel het lekkerste jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teringlijerquote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
WAJOW SCHUMACHER IS UIT ZIJN COMA ONTWAAKT
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een heldmisserlijke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
Hij is alweer gelijk in zijn waggie gesprongen om te driften, die kerel is echt een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga denk ik voor deze:
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-kunststof* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
kunststof lijkt me echt kut.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga denk ik voor deze:
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-kunststof
ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar isquote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga denk ik voor deze:
die bezorger bij mij was echt heeeeelemaal naar de kenker, ook fucking saggo enzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is
Kom modderworstelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die onderste die dikke uit de eerste?
zou raken boven alle andere
Hehequote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik hoop dat ze voor de bezorger een waarschuwing op de doos zetten dat het zwaar is
Kunststof is prima voor thuis. En idd, hij gaat boven staan dus beter voor mijn vloer.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
kunststof lijkt me echt kut.
Maar wel vriendelijker voor je grond enzo misschien?
Had achteraf ook beter voor zoiets kunnen gaan (qua inklapfunctie)
Naar een gym is echt 1000x zo effectief.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga denk ik voor deze:
Nee, man. Ligt helemaal aan je workout. Ik vind 50eu minimaal voor een sportschool te veel.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Naar een gym is echt 1000x zo effectief.
Wie is die gezette vrouw?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde.![]()
Als een wolvenjong met 50 zwepenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is te makkelijk, die sleur je gewoon aan zn dreads door de modder
Goede vraag.quote:
Gooi haar foto door googleimage search dingquote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een wolvenjong met 50 zwepen
[..]
Goede vraag.
Over wolven gesproken, waar is WD?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een wolvenjong met 50 zwepen
[..]
Goede vraag.
Afwisseling is the key en met alleen zo'n bankje ben je nogal beperkt in je mogelijkheden. Rug trainen? Benen?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man. Ligt helemaal aan je workout. Ik vind 50eu minimaal voor een sportschool te veel.
Dus ik fitnessde altijd bij die ketens... maar daar ben ik zo zat van, al die mongooltjes die daar komenalles altijd bezet door pratende huisvrouwen en jeugd
Tuurlijk, een heel rek is beter dan 1 zo'n ding maar je kan heel wat oefeningen. Voor mijn rug kan ik ook wel wat verzinnen met losse halters.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Afwisseling is the key en met alleen zo'n bankje ben je nogal beperkt in je mogelijkheden. Rug trainen? Benen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |