Heb nog wel kamertje over, ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij zal er vast wel de ruimte voor hebben denk ik?
was maar iets van 350 ofzo.
quote:
Ghehequote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
dat verklaart een hoopquote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij.ik was altijd de fuckup van het gezin.
Mijn ouders zijn ook heel sportief en netjes en classy enzo.![]()
Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Shuttle run was my jam yo."
Ik geloofde het.quote:
haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha neeMaar meer omdat ik zelf meer dan 5 meisjes toch wel best mooi vind.
http://gorillasports.nl/quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog wel kamertje over, ja.
Zoiets ging ik ook van uit btw.
Krio is oud en slechtziend.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme man, dat is toch niets in de OP.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio is oud en slechtziend.
[ afbeelding ]
Ouderdom komt met gebreken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio is oud en slechtziend.
[ afbeelding ]
Dikke Vas-dis.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloofde het.
[..]
haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor.
[..]
http://gorillasports.nl/
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Standards" is gewoon dreadlockjargon voor manieren om je haar op te steken.
wat is de bedoeling?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde.![]()
Sjaal kan je nog een keer in de was gooien als ie muf ruiktquote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoef tenminste geen sjaal te kopen.
[ afbeelding ]
Lekker normaal iemand met een stompje.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |