abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135146826
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 15:24:01 #2
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146841
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

jij zal er vast wel de ruimte voor hebben denk ik? :)
was maar iets van 350 ofzo. :D
Heb nog wel kamertje over, ja.
Zoiets ging ik ook van uit btw.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146847
quote:
17s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef krioro het volgende:
Shuttle run was my jam yo. _O_


"Shuttle run was my jam yo. _O_"
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
Ghehe :').
pi_135146887
Gadverdamme man, dat is toch niets in de OP.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135146909
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij. :') ik was altijd de fuckup van het gezin. :')
Mijn ouders zijn ook heel sportief en netjes en classy enzo. _O-

Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden. ;(
dat verklaart een hoop
pi_135146929
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Shuttle run was my jam yo. _O_"

B-)
full stops and exclamation marks
pi_135146930
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef krioro het volgende:

[..]

HAHAHAHA.
Ik geloofde het. :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahaha nee :') Maar meer omdat ik zelf meer dan 5 meisjes toch wel best mooi vind. :D
haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor. :@
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb nog wel kamertje over, ja.
Zoiets ging ik ook van uit btw.
http://gorillasports.nl/ :7
pi_135146937
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme man, dat is toch niets in de OP.
Krio is oud en slechtziend.

pi_135146958
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio is oud en slechtziend.

[ afbeelding ]
:9
pi_135146979
Ah, dit is het juiste topic. :)
pi_135147018
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Krio is oud en slechtziend.

[ afbeelding ]
Ouderdom komt met gebreken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135147021
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:

haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor. :@
Dikke Vas-dis.
pi_135147041


Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde. :') _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 15:29:46 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147056
Dat wijf uit de OP :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147064
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Modus het volgende:

[..]

Dikke Vas-dis.
juist niet. :)
pi_135147065
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Modus het volgende:

[..]

Dikke Vas-dis.
Wow.
full stops and exclamation marks
pi_135147068
"Standards" is gewoon dreadlockjargon voor manieren om je haar op te steken.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:31:32 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135147133
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik geloofde het. :')

[..]

haha ik heb hogere standards dan jullie denken hoor. :@

[..]

http://gorillasports.nl/ :7
_O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135147145
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Standards" is gewoon dreadlockjargon voor manieren om je haar op te steken.
_O-

Hoef tenminste geen sjaal te kopen. :)

pi_135147178
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]

Verslikte me toen ik even dacht dat ze die negerin vergeleken met geamputeerde. :') _O-
wat is de bedoeling?
pi_135147203
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-

Hoef tenminste geen sjaal te kopen. :)

[ afbeelding ]
Sjaal kan je nog een keer in de was gooien als ie muf ruikt :'(
pi_135147221
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat is de bedoeling?
een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
pi_135147237
als je Mur in de was gooit zit je afvoerputje verstopt
pi_135147249
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

een magazine ofzo die alleen normale mensen wil gebruiken ipv modellen ofzo.
Lekker normaal iemand met een stompje.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135147256
Tia Dalma ertussen bij google images.
Gelijk hard. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')