Squatten boven een bepaald gewicht lukt bij mijn bench niet omdat ik niet goed onder de stang kan komen, als ik hem in mn nek leg en omhoog kom ligt het gewicht even op mijn rug, daarom kan ik niet meer dan 35/40 kilo squatten.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, een heel rek is beter dan 1 zo'n ding maar je kan heel wat oefeningen. Voor mijn rug kan ik ook wel wat verzinnen met losse halters.
Benen is gewoon die hele halterbank op de rug en dan squatten
Heb je wel wat tussen de stang en je rug?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Squatten boven een bepaald gewicht lukt bij mijn bench niet omdat ik niet goed onder de stang kan komen, als ik hem in mn nek leg en omhoog kom ligt het gewicht even op mijn rug, daarom kan ik niet meer dan 35/40 kilo squatten.dat is echt fucked up,.
Mijn dreads, maar het gaat om de manier van oppakken. Ik moet ver voorover buigen om onder de stang te komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je wel wat tussen de stang en je rug?
Hehequote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn dreads, maar het gaat om de manier van oppakken. Ik moet ver voorover buigen om onder de stang te komen.
nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar ligt misschien ook aan je houding/bouw?
Ik snap nietquote:Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee.ik kan het niet goed uitleggen.
door dat bankje en de maximaal verstelbare hoogte en dat die houders vast zitten aan het bankje kan je er niet onder komen, dus je staat halverwege het bankje, dan moet je voorover buigen onder de stang om hem op je schouders te krijgen.
Hardop vanwege MIquote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
die bezorger bij mij was echt heeeeelemaal naar de kenker, ook fucking saggo enzo.
Ik kan er niet onder bukken door die pilaren en dat bankje, dus moet dat in een rugbelastende houding doen, dus kan niet hoger in gewicht omdat ik dan bang ben mijn rug te verneuken.quote:
Heb er totaal geen beeld bij. Ook niet via de achterkant?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan er niet onder bukken door die pilaren en dat bankje, dus moet dat in een rugbelastende houding doen, dus kan niet hoger in gewicht omdat ik dan bang ben mijn rug te verneuken.
moest lachen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Modus het volgende:
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
neh, en niet alleen omdat hij daarmee tegen de muur staat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb er totaal geen beeld bij. Ook niet via de achterkant?
Ik vond hem hier ook leuker dan bij DWDD, hier was er samenhang. Bij DWDD kan dat natuurlijk ook bijna niet, want dan moet hij de week doornemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond wel relaxt juist, vond 'm bij DWDD altijd net te kort.
Naja ik vind vast een manierquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen.
[..]
neh, en niet alleen omdat hij daarmee tegen de muur staat.
Ik heb seksquote:Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef Modus het volgende:
Nootmans pakt die 12,5 kg gewoon van de grond af als hij gaat squatten.
Bij DWDD vond ik hem altijd echt genant slecht.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vond hem hier ook leuker dan bij DWDD, hier was er samenhang. Bij DWDD kan dat natuurlijk ook bijna niet, want dan moet hij de week doornemen.
dwc.gif?quote:
Lief van jequote:Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Toen ik 10 was ofzo gingen we ieder jaar in Frankrijk op vakantie, kan me nog herinneren dat we in zo'n fancy restaurant zat waar je zelf je kreeft kon kiezen, alleen wel levend meegenomen en later op het resort uitgezetquote:
Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toen ik 10 was ofzo gingen we ieder jaar in Frankrijk op vakantie, kan me nog herinneren dat we in zo'n fancy restaurant zat waar je zelf je kreeft kon kiezen, alleen wel levend meegenomen en later op het resort uitgezetVind schaaldieren kk boeiend.
Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
zou best een mooie dood willen sterven in een resort.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker dan, dat beest is uiteindelijk een langzame dood gestorven op dat resort.
Beter als levend gekookt wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |