Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
Centerparks telt niet al resort xoxoquote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend.
Wel schattig hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Liefquote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend.
Dit ja.quote:
Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Boeiend, als hij maar doodgaat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Centerparks telt niet al resort xoxo
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijkquote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.
Haha shiit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit
dag erna was ie pleite.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit
dag erna was ie pleite.
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiit.Zandkasteeltje gebouwd alles?
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dag erna was ie pleite.
Haha gvd cute dit.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jamet stokjes " dam " gebouwd zodat er toch nog nieuw water binnen kwam, stuk stokbrood erbij, dierenvrind dit dat.
Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
doet mij denken aan de vakantie in Spanje... krabben vangen en in een emmertje doen en dan de volgende dag s'ochtends ruikt het naar rotte vis in de tent omdat ze mee mochten naar bed
RT.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd.
Not even surprised.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
Black people be like:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |