abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 16:31:48 #76
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150129
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

zou best een mooie dood willen sterven in een resort.
Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150170
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Centerparks telt niet al resort xoxo
pi_135150172
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Wel schattig hoor. O+
pi_135150185
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik zal vast een reservering voor je maken voor komend weekend. :)
Lief O+
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Beter als levend gekookt worden :')
Dit ja. :D dan kunnen ze mijn laatste wens niet meer vervullen.
Ik wil opgezet worden. :)
  maandag 6 januari 2014 @ 16:32:55 #80
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150194
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Boeiend, mijn geweten vroeger was iets meer naïef.
Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:33:41 #81
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150234
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Centerparks telt niet al resort xoxo
Boeiend, als hij maar doodgaat.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150307
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zou wel vet zijn als zo'n kreeft dan gewoon je buddy wordt. Beetje chillen 'n shit.
We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
pi_135150325
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:33 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Boeiend, als hij maar doodgaat.
je kan mijn kelder gebruiken.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:35:50 #84
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150329
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
Haha shiit. :') Zandkasteeltje gebouwd alles?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150365
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
O+
pi_135150368
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha shiit. :') Zandkasteeltje gebouwd alles?
Ja :') met stokjes " dam " gebouwd zodat er toch nog nieuw water binnen kwam, stuk stokbrood erbij, dierenvrind dit dat.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:37:20 #88
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150385
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:

[..]

We lagen aan het water in een " spaanse " villa ( in frankrijk :') ) had een klein poeltje gemaakt voor dat beest, helemaal versierd en shit :') dag erna was ie pleite.
Hahaha :')
doet mij denken aan de vakantie in Spanje... krabben vangen en in een emmertje doen en dan de volgende dag s'ochtends ruikt het naar rotte vis in de tent omdat ze mee mochten naar bed :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:37:24 #89
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150388
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ja :') met stokjes " dam " gebouwd zodat er toch nog nieuw water binnen kwam, stuk stokbrood erbij, dierenvrind dit dat.
Haha gvd cute dit.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150483
Zin in kerriekrab gekregen :9.

pi_135150542
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahaha :')
doet mij denken aan de vakantie in Spanje... krabben vangen en in een emmertje doen en dan de volgende dag s'ochtends ruikt het naar rotte vis in de tent omdat ze mee mochten naar bed :')
Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd. :')
pi_135150560
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha gvd cute dit.
Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:42:19 #93
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135150626
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
RT.
pi_135150660
Mensenschuw SC.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:43:06 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150667
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Hahaha sowieso altijd bezig met die schaaldieren, ook een keer op een camping, zaten we aan het water en ik zag dat de buurman kreeftjes aan het vangen was, vroeg gebrekkig met gebaren taal ( want fransman ) wat hij er mee ging doen, beelden hij uit de hij ze ging opeten, diezelfde avond nog Mission Impossible stylo naar die caravan geslopen om die kreeftjes te redden uit de voortent, allemaal terug het water in geflikkerd. :')
Hahaha :')
Maar wel herkenbaar, vroeger ook altijd met dieren bezig ( :@ ).
In Frankrijk vissen met de hand door bij Eb onder rotsen met je handen te zoeken _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:43:18 #96
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135150679
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik kan beter met dieren omgaan dan mensen, cray cat man inc.
Not even surprised.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135150699
White people be like

  maandag 6 januari 2014 @ 16:44:07 #98
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_135150715
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensenschuw SC.
Dieren klagen tenminste niet.
pi_135150764
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dieren klagen tenminste niet.
wow
  maandag 6 januari 2014 @ 16:45:39 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135150785
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
White people be like

[ afbeelding ]
Black people be like:

Saw a nigga runnin outta the shop, lookin shellshocked.. could see straight away that he aired somebody out.
Ran over to the nigga and aksed what he got, so he showed me the 50K.
Shot him and laughed while steppin in my white lar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')