gesnitched?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is 2 straten verder bij mij, herken de foto van jaren geleden (en de jongens):')
holy shitquote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ben geen blanke mij laten ze wel met rust jwz.
Bij mij vragen ook bijzonder veel mensen EERST of ik het wel kan wassen, en dan gaan ze voelen en ruiken enzo, en dan neukenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was eens, terwijl ik aan het werk was, zo'n bejaard vrouwtje (80+) dat naar me toe kwam, vroeg of ze even aan m'n haar mocht voelen (toen ik ik nog Drake-achtige curls had), ik van 'sure, why not' zonder erbij na te denken, voelde me achteraf net de eerste brotha in Nederland in de jaren '20
.
Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid.quote:
Was ook niet echt een vraag, meer een mededeling ;_;quote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dit morgen? Gister Mur, nu zij, morgen Nestalgie?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Was eens, terwijl ik aan het werk was, zo'n bejaard vrouwtje (80+) dat naar me toe kwam, vroeg of ze even aan m'n haar mocht voelen (toen ik ik nog Drake-achtige curls had), ik van 'sure, why not' zonder erbij na te denken, voelde me achteraf net de eerste brotha in Nederland in de jaren '20
.
Ik zag serieus pas na jįren die neger erbij staanquote:Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid.
Ja, preciesquote:
ik dacht zon opsporing verzocht ding omdat hij een handtas had gejat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik snitchen? Originele foto stond in de stadsdeelkrant en dat ging niet over overlast door die jongens oid.
Oh nee ik reageerde op die foto met dat groepje jochies om die politiemanquote:Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht zon opsporing verzocht ding omdat hij een handtas had gejat.
landverraderquote:Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag serieus pas na jįren die neger erbij staan_!
Die link doet het niet btwquote:Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef ntm het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/?r(...)41&__user=1026814449
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja? Hoe voelt dat nou?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet wat bekennen. Ik ben blank.
Blij dat ik er eindelijk voor uit gekomen ben. Denk dat het net zo voelt als uit de kast komen.quote:
Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blij dat ik er eindelijk voor uit gekomen ben. Denk dat het net zo voelt als uit de kast komen.
BRADDIE HOOR JE DITquote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.
Nee Braddie komt niet meer op FOK! tochquote:
Hebben mijn jaren strijd dat toch nog opgeleverd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote kans. Zal wel een opluchting zijn dan. Gelukkig is dit KLB Tolerant SC en wordt iedereen geaccepteerd.
In zijn maandelijkse periode niet nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee Braddie komt niet meer op FOK! toch
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
Ben benieuwd naar je verklaring.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij is het echt chill om blank te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |