En de lift open houden zekerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik ook graag, negers die voor mij tappen.
leg het eerst onder mijn voorhuid, dan rol ik mn voorhuid over mn eikel en neuk ik mn wijf kk hard in dr reet en dan hoop ik dat het zakje in dr reet is blijven hangen. vervolgens hindaclub gaat zij poepen en geeft ze de druks aan mijquote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
dacht dat jij meer van het anaal inbrengen was
Ludo doet aan tapdancequote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik ook graag, negers die voor mij tappen.
die shit is bijna even gay als salsaquote:
hehe, nou hij heeft echt super dun haar, en dan een klein knotje, en dan lijkt het een normaal formaat ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 18:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of dat inderdaadOf dat ze INEENS besluiten dat ze ook mensen met veel haar in hun haar gaan voelen ofzo. Ik neem aan dat hij niet de enige is die z'n zooi zo meeneemt.
Is zo vet hequote:
dit soort stappenplannenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
leg het eerst onder mijn voorhuid, dan rol ik mn voorhuid over mn eikel en neuk ik mn wijf kk hard in dr reet en dan hoop ik dat het zakje in dr reet is blijven hangen. vervolgens hindaclub gaat zij poepen en geeft ze de druks aan mij
Jij begrijpt het. Lieft in zo'n rood pakje met zo'n koddig hoedje.quote:
Er staat niet voor niets 'voor' in die zin. Dus doe ff een dansje.quote:
Misschien is het aids. Je hebt er de genen voorquote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
Sowieso dat daar spreuken voor zijn.quote:
dat feel wanneer je ballen silky smooth zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
ga je niet altijd helemaal kapot als die shit teruggroeit?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij heb ik jock itch, gigantische jeuk in die regio. Week terug geschoren tho.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
Er staat niet voor niets 'voor' in die zin. Dus doe ff een dansje.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien is het aids. Je hebt er de genen voor.
Ja, nu dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga je niet altijd helemaal kapot als die shit teruggroeit?
Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Lieft in zo'n rood pakje met zo'n koddig hoedje.
Cotton eye Joe.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.
Doe niet zo aangebrand joh.quote:
Was goed bedoeldquote:
In de hele grote/chique hotels nog wel toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat niet meer gedaan wordt, was zo'n leuk gezicht.
Tegenwoordig ook blanken.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In de hele grote/chique hotels nog wel toch?
Die foto'squote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, maar een nieuwe. Check Vkmag maar even, weet niet of ik die link hier mag plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |