Shitquote:
Raising a generation of pussiesquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Random good read. Die een-na-laatste post, precies dat deed ik ook, en ik was nog jonger dan 12-13 ook.
Zegt de junk.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kleine fout, wij hoeven gewoon niet te jagen, we hebben geld, mooie woning, goede buurt, zijn intelligent, hebben aardige vrienden, goede jeugd, goede scholing, goede opvoeding, warm gezin, trots zonder dat te hoeven bewijzen.
Noem ons sulletjes maar wij zijn highrollaz zonder als junkies op straat te moeten zwerven.
UberMensch. Out.
Kamperenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Random good read. Die een-na-laatste post, precies dat deed ik ook, en ik was nog jonger dan 12-13 ook.
jupquote:
Kom je ook? Mag je een meet & greet met je boi gridlawk.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is met Tyler The Creator echt de grootste goofy corny retarded douchelord ooit gewoon.
haten op tylerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is met Tyler The Creator echt de grootste goofy corny retarded douchelord ooit gewoon.
Zou alleen met je blazen op de afterparty, ain't nobody got time fo' dat.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom je ook? Mag je een meet & greet met je boi gridlawk.
Frank wie? Zeg niet Ocean plzquote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haten op tyler
haten op earl
haten op frank
Frank Oceanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou alleen met je blazen op de afterparty, ain't nobody got time fo' dat.
[..]
Frank wie? Zeg niet Ocean plz.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Bijna net zo'n rare movement als de Insane Clown Posse hun, I 1800% can'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Komt van al dat gezuip van hemquote:
Coke gebruiker, die 50 eur per gram is niets voor mij. Hoe lang moet jij daar voor op straat "hosselen"?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |