Breek gewoon alle regels van het levenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen kinderen, geen OP, wat is dit Robo.
Ik bedoelde het sterrenbeeld wheheheh heb ik je mooi tuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef Klijmeks het volgende:
[..]
wtf in relatie zonder sseks?? shiit mane... i feel sorry for you lol
Wel grappig eigenlijk, heb irl nog nooit iemand gehad die grappen over m'n neus maakte.quote:
Zelfde met koelie genoemd worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk, heb irl nog nooit iemand gehad die grappen over m'n neus maakte.
Haha, koeliepride toch bby.quote:
quote:
grappen maken over mocro neuzen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk, heb irl nog nooit iemand gehad die grappen over m'n neus maakte.
Misschien omdat ze weten dat ik ze een mes tussen hun ribben steek.
Psycho dwergquote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weten dat ik ze een mes tussen hun ribben steek.
Daarom van te voren anthrax verspreiden in hun woonkamer/keuken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
grappen maken over mocro neuzen.mes in je rug en een hele familie om je heen.
Ik ben gvd geen Mocro.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
grappen maken over mocro neuzen.mes in je rug en een hele familie om je heen.
Hey Vas, ook weer uit de dood opgestaan, zie ik.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die is serieus nu pas wakker sinds O&N waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef Chloroform het volgende:
Hey Vas, ook weer uit de dood opgestaan, zie ik.
miojn boyquote:Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom van te voren anthrax verspreiden in hun woonkamer/keuken.
Ja ik moet je komen halenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:27 schreef Chloroform het volgende:
Hey Vas, ook weer uit de dood opgestaan, zie ik.
Ergens onder een stapel oude was een Keta-Hibernation.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is serieus nu pas wakker sinds O&N waarschijnlijk.
;squote:Op zondag 5 januari 2014 21:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Komop he kampioen, niet je roots verliezen ;s
Ja, maar echt ook. Eindelijk de weg naar huis gevonden nadat ze vier dagen geleden wakker werd in een greppel in Vinkeveen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is serieus nu pas wakker sinds O&N waarschijnlijk.
Ja dat is niet zo erg nee. Kutbrood, krijg je can die idioten die er 9 meenemenquote:
Het is mijn tijd nog helemaal niet. ;squote:
Hier zou Panzer z'n lul-proza eindelijk van pas komen om dit te beschrijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Ja, maar echt ook. Eindelijk de weg naar huis gevonden nadat ze vier dagen geleden wakker werd in een greppel in Vinkeveen.
Hoorde dat jij ook brood deedquote:
Soms mis ik die gekke krakeling wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier zou Panzer z'n lul-proza eindelijk van pas komen om dit te beschrijven.
Oh kutzooi ik zie het nu, ik dacht dat je bedoelde 2e gratis maar het is idd 2+1 gratis.quote:
mad jelly dat CY je man gekaapt heeft?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms mis ik die gekke krakeling wel.
Haha, ja, nu weten we het zeker. Mur, Herman Brood.. Vas is necrofiel, haha.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ja, nu weten we het zeker. Mur, Herman Brood.. Vas is necrofiel, haha.
Oh ja kut die was ik vergetenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh kutzooi ik zie het nu, ik dacht dat je bedoelde 2e gratis maar het is idd 2+1 gratis.
Grafzooi![]()
en ook nog de pistolets in de aanbieding![]()
word kkleuk zaterdag![]()
Nee, heb er nog genoeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
mad jelly dat CY je man gekaapt heeft?
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ja, nu weten we het zeker. Mur, Herman Brood.. Vas is necrofiel, haha.
Oh jij werkt ook op AH broodafdeling?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja kut die was ik vergeten![]()
en sta zaterdagmiddag alleen op heel fucking verkoop. Kut leven
quote:
Wat.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?
Hou eens op met dat geroddel mensen, ik kan het lezen hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jij werkt ook op AH broodafdeling?Wist ik niet eens
Je hebt iig niks van mij hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jahoorde paar dagen terug jij ook
Dit moet jij vaker gezegd hebben.quote:
KLB AH SCquote:
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"quote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jahoorde paar dagen terug jij ook
Tegen de kinderen van m'n baby momma om de alimentatie te ontwijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit moet jij vaker gezegd hebben.
ben er vandaag nog geweest.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doe ook boodschappen bij de AH, fucking toevallig dit!
Tegen je side bitch als ze soa blijkt te hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegen de kinderen van m'n baby momma om de alimentatie te ontwijken.
Er is volgens mij serieus een blogger die dat samen met quinoa promoot ofzo, kan niet andersquote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"
WAT HEBBEN ZE MET DAT SPELTBROOD
Ja het is echt in tegenwoordigquote:Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is volgens mij serieus een blogger die dat samen met quinoa promoot ofzo, kan niet anders.
Heb jij dit als wekker?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Whiteboys be gettin' they throat slit.
Tijger wit, maisbrood of pain de bolougnequote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja het is echt in tegenwoordigStel kuddedieren, doe mij maar lekker een donkerbruin brood hoor
"Hebben jullie dit speltbrood ook nog in het volkoren?"quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"
haha give that gal some niggabreadquote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja het is echt in tegenwoordigStel kuddedieren, doe mij maar lekker een donkerbruin brood hoor
Heb jij dit als fobie?quote:
Hahaha shiitquote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij dit als fobie?
[ afbeelding ]
jij kan beter.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij dit als fobie?
[ afbeelding ]
Pain cereales van die liefde&passie brodenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tijger wit, maisbrood of pain de bolougne.
Hahahaha ja het is verbazend wat een domme vragen je krijgt zegquote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
"Hebben jullie dit speltbrood ook nog in het volkoren?"
Rot opspelt is spelt
Ik eet wel spelt
Ergste vraag van allemaal:
"Heb je ook knip wit? Hier ligt alleen witbruin"![]()
![]()
gvd
Ja of dat koffiezetapparaatquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pain cereales van die liefde&passie broden
[..]
Hahahaha ja het is verbazend wat een domme vragen je krijgt zegMaar het ergste is als mensen gaan vragen waar iets staat in de winkel terwijl jij op brood staat
Fuckoff.
Heb jij tegenwoordig ook een soort doorzichtige bak waar wat luxere broden instaan op je afdeling? Wtf zijn datquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pain cereales van die liefde&passie broden
Andersom ook of ik even een brood kan snijden of weet of er nog Coburgerham isquote:Hahahaha ja het is verbazend wat een domme vragen je krijgt zegMaar het ergste is als mensen gaan vragen waar iets staat in de winkel terwijl jij op brood staat
Fuckoff.
Jawel.quote:
Als jij in supermarkt werkt is de kans toch groter dat je dat weet dan zo'n random winkelaar tochquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha ja het is verbazend wat een domme vragen je krijgt zegMaar het ergste is als mensen gaan vragen waar iets staat in de winkel terwijl jij op brood staat
Fuckoff.
Is nieuwe fetisj van biologische mensjes.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oké oké, ik chargeer. Mijn excuses.quote:
Koffiezetapparaat had ik wel in de eerste AH waar ik werkte jaquote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of dat koffiezetapparaatWord ik zo gestoord van he
Doorzichtige bak? Neequote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij tegenwoordig ook een soort doorzichtige bak waar wat luxere broden instaan op je afdeling? Wtf zijn dat?
[..]
Andersom ook of ik even een brood kan snijden of weet of er nog Coburgerham is.
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké oké, ik chargeer. Mijn excuses.
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Is Panzer niet die van de golden shower?
Er hangen godverdorie borden aan het begin van de paden aan het plafondquote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Als jij in supermarkt werkt is de kans toch groter dat je dat weet dan zo'n random winkelaar toch
JAquote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of dat koffiezetapparaatWord ik zo gestoord van he
altijd?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er hangen godverdorie borden aan het begin van de paden aan het plafondAls je wil weten waar de eieren staan dan kijk je op die borden ja capiche?
In de kleine AH bij mij hangen de borden er niet hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er hangen godverdorie borden aan het begin van de paden aan het plafondAls je wil weten waar de eieren staan dan kijk je op die borden ja capiche?
oh zo'n luxe heeft mijn albertheijntje nietquote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt misschien meer aan jou.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat had ik wel in de eerste AH waar ik werkte jaGvd wat een gierige lui hè, ook trammelant maken om een gratis bakje koffie ook
Blij dat dat hier niet is.
Wow word gewoon echt boos als ze met dit soort gezeik komen hequote:
Altijd al speciale jongen gevonden.quote:
1 meter van het plafond af danquote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Murdera het volgende:
WIE KIJKT ER DAN VERDOMME OOK NAAR HET PLAFOND???
Een dooie.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Murdera het volgende:
Jumbo hier begon eerst gewoon met de mayonaisequote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind de Jumbo ook zo'n kutwinkel, daar is het helemaal onduidelijk ingedeeld. Je bent 293 rondjes aan het lopen voordat je eindelijk alles hebt gevonden.
Al je chicks?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Murdera het volgende:
Die kijken naar de grondquote:
Hier hebben ze de potjes met groenten tegenover de wijn staan. Ook handig.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jumbo hier begon eerst gewoon met de mayonaiseJa hoooor, waarom ook niet.
Oh snap.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet altijd lachen als jij een dis probeert te maken over chicks
Ik vind het ook maar raar dat dat nog steeds is, als vakkenvuller was ik toen ook elke keer bezig met lege of halfvolle bekertjes rapen tussen de schappen als ik moest vullenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Wow word gewoon echt boos als ze met dit soort gezeik komen heGodverdomme kut koffie. Laatst was dat ding defect, hangt daar een supergroot ding op met DEFECT, gewoon koffiezetten he
rot op. Waarom koffie tijdens het boodschappen doen, drink dat erna ofzo.
Hahaha wow.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dikste marges.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom begint nagenoeg iedere supermarkt trouwens met groente en fruit?
Is kleurrijk, krijgen mensen honger van.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Om elke fatty op de feiten te drukken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ja shit dat slaat toch helemaal nergens opquote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier hebben ze de potjes met groenten tegenover de wijn staan. Ook handig.
Jumbo niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ruimtelijk en ziet er aantrekkelijk uit. Beter dan in zo'n gangetje beginnen zeg maarquote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ja niet normaal hequote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat dat nog steeds is, als vakkenvuller was ik toen ook elke keer bezig met lege of halfvolle bekertjes rapen tussen de schappen als ik moest vullenSo so aso.
OK.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
een vleesje?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:
'mevrouuuuuw mag ik een vleesjeeee'
NEE.
quote:
Ja die kutouders met hun verkleinwoordenquote:
een vleesje vragen bij de broodafdeling?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:
Ja niet normaal heSowieso hoe asociaal sommige klanten zijn.
En ALTIJD DIE KUTKINDEREN 'mevrouuuuuw mag ik een vleesjeeee'
NEE.
Ik sta op heel verkoop, wij hebben dat allemaal bij elkaar zitten want kleine winkelquote:Op zondag 5 januari 2014 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
een vleesje vragen bij de broodafdeling?
Oh en nog een klacht, maar dan voor meer supermarkten: die handkarretjes die ze nu hebben voorzien van zo'n ding om hem op de grond te zetten en achter je aan te slepenStruikel er gvd elke keer over omdat mensen als een kip zonder kop dat ding heen en weer slingeren.
Zo.
Ja, die snap ik ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
een vleesje vragen bij de broodafdeling?
Oh en nog een klacht, maar dan voor meer supermarkten: die handkarretjes die ze nu hebben voorzien van zo'n ding om hem op de grond te zetten en achter je aan te slepenStruikel er gvd elke keer over omdat mensen als een kip zonder kop dat ding heen en weer slingeren.
Zo.
wacht watquote:Op zondag 5 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een ex noemde haar kut altijd vleesje, fucking rare benaming.
Mensen die eerst hun boodschappen inpakken en dan pas gaan afrekenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso mensen die treuzelen. In plaats van je zooi in je mandje mikken eerst uitgebreid bukken, het erin leggen en dan weer omhoog en verder lopen
. Of mensen die 2 minuten nodig hebben om hun fiets op slot te zetten, wtf man, hoe heb je daar 120 seconden voor nodig
.
sowieso mensen die niet een chick meenemen om het alvast in te pakken tijdens het afrekenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die eerst hun boodschappen inpakken en dan pas gaan afrekenen.kk
Speel je ook online?quote:
Zou echt nooit boodschappen met jou gaan doen eh.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso mensen die niet een chick meenemen om het alvast in te pakken tijdens het afrekenen.
(Day after) ik voel het nogsteedsquote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht wat
geef eens een voorbeeldzin
echt wel. ik betaal toch gvd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt nooit boodschappen met jou gaan doen eh.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
(Day after) ik voel het nogsteeds.
- wat?
Bij m'n vleesje.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet.Van die mongolen die dat ding ook helemaal volstouwen.
! Neem dan een karretje, gvd kkluie mensen.
Dus datquote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die eerst hun boodschappen inpakken en dan pas gaan afrekenen.kk
Dat is zowel logistiek als loonsomtechnisch gezien niet praktisch.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klacht over de supermarkt beperkt zich tot het personeel. Ga gewoon na sluitingstijd die shit bijvullen in plaats van mij voor de voeten te lopen.
Die grote karren met allemaal platgemaakte dozen erop.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klacht over de supermarkt beperkt zich tot het personeel. Ga gewoon na sluitingstijd die shit bijvullen in plaats van mij voor de voeten te lopen.
Heb ik niets mee te maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is zowel logistiek als loonsomtechnisch gezien niet praktisch.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
ben niet aan het oefenen voor Wipe Out.
Beetje vieze vegaburgers en sojashit kopen, no way.quote:
Zouden ze denk ik het liefst ook doenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
wacht wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje vieze vegaburgers en sojashit kopen, no way.
Dozenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die grote karren met allemaal platgemaakte dozen erop.![]()
Ik probeer boodschappen te doen ja, ben niet aan het oefenen voor Wipe Out.
Weet je hoe relaxt werken in een lege winkel is bij een verbouwing bijv.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zouden ze denk ik het liefst ook doen
Geld.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel, want jij zou niet het dubbele betalen voor je boodschappen.
Ja weetikveel, als je vrienden komen eten ofzo.quote:
Als ik om 7 moet beginnen, tot 8 uur winkel nog gesloten zo fijn werkenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je hoe relaxt werken in een lege winkel is bij een verbouwing bijv.!
haha nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weetikveel, als je vrienden komen eten ofzo.
Zing je dan ook weleens "craaawwliing in myy skiiinnn theesee woouuunndd they will nooottt heeeaallll"?quote:
Bwehehe.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon een halfje wit en een pak melk afrekenen met 2 Eijkings.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een ex noemde haar kut altijd vleesje, fucking rare benaming.
Hihiquote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien moet je 's je kut scheren.
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zing je dan ook weleens "craaawwliing in myy skiiinnn theesee woouuunndd they will nooottt heeeaallll"?
Kassaband deviderquote:
Mensen die tegen je reet aanlopen terwijl ze je passerenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Modus het volgende:
Mensen die hun karretje tegen je reet aan rijden in de rij..
Autisten die alles symmetrisch en kaarsrecht op de band willen hebben, incl. tussenplankje..
Mensen die alles zo ver mogelijk naar voren op de band willen leggen en dan bij elk artikel mij moeten aanstoten en het dan toch gewoon doen..
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee.dat was alleen met van die hippiewijven.
Dat is gewoon jouw schuld hoor, je reet steekt gewoon uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die tegen je reet aanlopen terwijl ze je passeren
mn vrienden komen langs met een lading spareribs.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil mensen die die shit kopen gewoon een hele ham in hun bek douwen.
Met een knuppel.
Haha, Chloro gebruikt een Toblerone als beurtbalkje, fattyquote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoe vaak mensen me aankijken alsof ze bang zijn dat ik ze mijn boodschappen laat afrekenen omdat ik niet bij zo'n balkje kan. Gvd man.
dat ook ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Kassamiepjes die die beurtbalkjes niet naar achteren doorschuiven.![]()
Kom samen Toblerone eten met mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, Chloro gebruikt een Toblerone als beurtbalkje, fatty.
KKquote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, Chloro gebruikt een Toblerone als beurtbalkje, fatty.
En mensen 6 plekken naar achteren in de rij die er dan 1 proberen te pakken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Kassamiepjes die die beurtbalkjes niet naar achteren doorschuiven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat ook ja.dat ze ze als spastische teringjostis gewoon neerleggen en niet even een zetje geven.
![]()
Zoals Lady en de Vagebondquote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom samen Toblerone eten met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer autisten idd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoe vaak mensen me aankijken alsof ze bang zijn dat ik ze mijn boodschappen laat afrekenen omdat ik niet bij zo'n balkje kan. Gvd man.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zoals Lady en de Vagebond?
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel snel zijn, ik heb zo'n blok snel op.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik ram er altijd te hard tegenaanquote:
Zijn meestal nog van die chagrijnige teringhoeren die alleen mompelen of je het bonnetje wilt en geen gedag zeggenquote:
Neem m'n eigen Toblerone ook mee, voor het geval datquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.
Moet je wel snel zijn, ik heb zo'n blok snel op.
Nee Kassaband dividers geen grapjequote:
Ik stem voor klantstopperquote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beurtbalkje
Sinds oktober 2005 is het woord beurtbalkje daadwerkelijk opgenomen in het Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal. Tevens heeft de "Prisma Spellinggids" van uitgeverij Het Spectrum het woord opgenomen.
Coopquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hey, die cheape Prince-koek staat op het plaatje bij die Wiki.
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Daar werd ik he-le-maal mad van toen ik nog kassa deedquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
Mensen die bij een kassa gaan staan waar heel groot boven staat PINKASSA!!!!!!! (zonder uitroeptekens, maar die zijn voor het effect), waarbij op elk beurtbalkje ook staat PINKASSA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), waarbij nog net geen neonletters gebruikt worden om aan te geven dat het een pinkassa is, als ze moeten afrekenen opeens zeggen: Oh, is dit een pinkassa???!!
JA GVD ACHTERLIJKE SCHELE HOER DAT STAAT ER TOCH GODKK
Zulke mensen maken mij echt mad.
Dat is wel wat voor mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
Mensen die bij een kassa gaan staan waar heel groot boven staat PINKASSA!!!!!!! (zonder uitroeptekens, maar die zijn voor het effect), waarbij op elk beurtbalkje ook staat PINKASSA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), waarbij nog net geen neonletters gebruikt worden om aan te geven dat het een pinkassa is, als ze moeten afrekenen opeens zeggen: Oh, is dit een pinkassa???!!
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
Hier vragen ze zelfs of je je betaalpas bij je hebtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
"Oh nee dan ga ik maar naar die andere kassa haha bewaar mijn geld in een matras, pinnen doe ik niet aan"quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
JA.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
"Oh nee dan ga ik maar naar die andere kassa haha bewaar mijn geld in een matras, pinnen doe ik niet aan"
Bij ons roepen ze het zelfs omquote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
En mensen dan nog vragen of ze écht niet met geld kunnen betalen
Ja of bejaarden, ze halen het toch ook uit de muur waarom kunnen ze daar opeens niet pinnen?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA.
JA.
JA.
Dat zijn dan altijd mensen die niet kunnen pinnen. Godverdomme kkpauper HOE DAN
Muntgeld ook aan jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb echt een ontzettende hekel aan muntgeld
Dat rode balkje, ik probeer die altijd te kopen bij de supermarkt maar die kassamiep legt hem steeds wegquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hey, die cheape Prince-koek staat op het plaatje bij die Wiki.
[ afbeelding ]
Omdat niemand kijkt of er iets boven de kassa hangt, omdat daar nooit iets hangtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
Nee, gewoon nee. Gvd man, weet je hoe moederneukend groot die balkjes zijn waarop PINKASSA staat. Dan ben je gewoon retarded.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat niemand kijkt of er iets boven de kassa hangt, omdat daar nooit iets hangt. Of of er iets op het beurtbalkje staat.
. Hebben ze hier ook een jaar geleden ofzo ingevoerd, hadden ze toch handiger kunnen aanpakken.
Inb4 haha Modus snapte dat niet.
Haha, smetvrees.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel je handen stinken ernaar manZelfs als je het maar even vast hebt gehad
Mensen die kk traag pinnen bij een pinautomaatquote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA.
JA.
JA.
Dat zijn dan altijd mensen die niet kunnen pinnen. Godverdomme kkpauper HOE DAN
Even iets heel anders: heb 4 geïnstalleerd, nog niet gespeeld though, maar thanks alsnog.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, of het moet zich beperken tot muntgeld
Heeeee dit topic ken ik nog.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die kk traag pinnen bij een pinautomaat! Ooit nog 's een topic over gemaakt. Of dit:
KLB / Mensen die alvast eten/drinken in de supermarkt.
Ohja die zijn groter. Die hadden ze volgens mij niet meteen. Maar dan nog, ga toch niet kijken of er wat op het balkje staat.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Gvd man, weet je hoe moederneukend groot die balkjes zijn waarop PINKASSA staat. Dan ben je gewoon retarded.
Haha dat topic. Eens met jou wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die kk traag pinnen bij een pinautomaat! Ooit nog 's een topic over gemaakt. Of dit:
Quequote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
Jezus wat een oldbie/newbie/mod gezeik ineens
haha mijn vader doet dit altijdquote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
npquote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even iets heel anders: heb 4 geïnstalleerd, nog niet gespeeld though, maar thanks alsnog.
KLB / Hoerige teringbende hier - deel 2quote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha dat topic. Eens met jou wel.
[..]
Que
Is dat erg?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel je handen stinken ernaar manZelfs als je het maar even vast hebt gehad
't is watquote:Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ervaar dat in ieder geval niet als iets positiefs
http://nl.hardware.info/p(...)on-g6-1350ed-a9w51eaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
np
hopelijk draait ie op je computer
Wow, dacht even dat het een Braddie topic was.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gaming: 30quote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://nl.hardware.info/p(...)on-g6-1350ed-a9w51ea
Heb deze, lijkt me wel toch.
Wat een gozer was dit ook, constant over een bak kwark leeglepelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Doe ik zelf ook altijd, soms moet ik gewoon volgens mijn schema 50g eiwitten weg klappen. Dan lepel ik gewoon een bak kwark leeg in de AH.
Dan was de TT 'Vrienden' die.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, dacht even dat het een Braddie topic was.
Hjb man, gewoon mooi verwoorde OPquote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, dacht even dat het een Braddie topic was.
Altijd lachen om die posts jaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, lees even m'n topic van toen door.
[..]
Wat een gozer was dit ook, constant over een bak kwark leeglepelen.
Ik heb daar toch geen verstand van allemaal. Maar zal morgen wel even proberen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gaming: 30
Naja, in principe zal hij 't wel doen, maar moet je waarschijnlijk de instellingen wat naar beneden aanpassen zodat het allemaal wat vloeiender gaat.
Komt wel goed toch.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb daar toch geen verstand van allemaal. Maar zal morgen wel even proberen.
Maar wel veelvuldig gebruik van zó en éérst in het eerste deelquote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb man, gewoon mooi verwoorde OP. Zoals al m'n oude KLB-topics
.
1x zó en 2x éérst, doet Braddie dat ook altijd dan ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wel veelvuldig gebruik van zó en éérst in de eerste zin
Welk spel?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt wel goed toch.
Meestal kiest een spel automatisch de meest geschikte instellingen.
Heb je wel een controller?
Ja precies, dus 3 keer in een stuk van 3 zinnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1x zó en 2x éérst, doet Braddie dat ook altijd dan ofzo?
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt wel goed toch.
Meestal kiest een spel automatisch de meest geschikte instellingen.
Heb je wel een controller?
Braddie typt altijd *zo* met heel "veel" *aanhalingsteken* en "sterretjes".quote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1x zó en 2x éérst, doet Braddie dat ook altijd dan ofzo?
Hij klaagde niet over zijn vrienden of mensen die hem niet correct helpen dus ik mis de ware gelijkenis.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, dus 3 keer in een stuk van 3 zinnen
En ja
Hahaha. Dan heb je nog niet genoeg Braddie topics gelezen. Hoewel dat idd wel 80% van z'n topics zijn, ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij klaagde niet over zijn vrienden of mensen die hem niet correct helpen dus ik mis de ware gelijkenis.
gwn leuke spellen tochquote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, AC ben ik inmiddels wel klaar mee, ik volg het allemaal niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, dus 3 keer in een stuk van 3 zinnen
En ja
Ik ga douchen, voel me vies nu.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Braddie typt altijd *zo* met heel "veel" *aanhalingsteken* en "sterretjes".
Och, Braddie zeikt zelfs het kassameisje dat vriendelijk naar hem lacht afquote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij klaagde niet over zijn vrienden of mensen die hem niet correct helpen dus ik mis de ware gelijkenis.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik ga douchen, voel me vies nu.
Robo snapt het leven, fuck julliequote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee, Robo is niet fully updated about Braddie topics.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Robo snapt het leven, fuck jullie.
jwtquote:
Hoezo 'jullie'.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Robo snapt het leven, fuck jullie.
Grote kans, ik ben altijd slecht op de hoogte van alles wat hier gebeurtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, Robo is niet fully updated about Braddie topics.
Hahaha, hardop gelachen om TT en me toen lamgeschrokken door iemand die nu nog vuurwerk afsteektquote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
Dit vind ik toch wel zo'n gruwelijk terechte klacht
KLB / Koeien die slordig in de wei staan
Veel plezier met Fruit Ninja.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
jwt
Wel veel te simpel. En ik vind het wel fijn om te weten waar het nou eigenlijk over gaat.
OP is ook echt mooiquote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, hardop gelachen om TT en me toen lamgeschrokken door iemand die nu nog vuurwerk afsteekt.
Niemand. Kan nog niet eens een accuraat wie-neukt-wie lijstje maken van die teringbende hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote kans, ik ben altijd slecht op de hoogte van alles wat hier gebeurt
Braddie topics volg ik redelijk trouw. Hoewel, de links worden hier ook altijd wel weer gedumpt als hij weer eens een topic geopend heeftquote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Grote kans, ik ben altijd slecht op de hoogte van alles wat hier gebeurt
Wel simpel, jaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
jwt
Wel veel te simpel. En ik vind het wel fijn om te weten waar het nou eigenlijk over gaat.
Dat al helemaal niet neequote:Op zondag 5 januari 2014 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand. Kan nog niet eens een accuraat wie-neukt-wie lijstje maken van die teringbende hier.
vond hot persuit echt tegenvallen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:38 schreef hugecooll het volgende:
NFS: Rivals was dan weer wel koeliejoelie
Wilde je al bijna op Che_-aanse wijze uitschelden.quote:
Sociosquote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Moet ineens denken aan Socios en mensen die "stoer" een kroketje uit de muur "trekken" in de Febo.
Ik ook, kkspel, kkpopo, laat mij gewoon racen.quote:
Maak zelf eens een topic dan, zeikwijfquote:Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
KoeientopicMoet gewoon nog steeds lachen. Waarom niet meer van zulke klachten. Al die kuttopics van mapima & CO
Ik ook niet maar stiekem genoot ik altijd van zijn posts en de reacties eropquote:
vond het altijd leuk om de pigs te slopen, maar deze was gewoon gaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, kkspel, kkpopo, laat mij gewoon racen.
Heb niets te klagenquote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]Zal je niet meer plagen, hoor. Koetsjiekoe.
Oh ja misschien over bomen die niet diep genoeg geworteld zitten danquote:
En de angst voor eierstokken die gaan rammelenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja misschien over bomen die niet diep genoeg geworteld zitten dan
Speel gewoon hele dag Mortal Kombat. Wat nou storyline.quote:
quote:
Soms kom ik iets tegen en dan denk ik oh zou ik eens een topic over kunnen openen en dan kom ik thuis en ben ik het al lang en breed vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb altijd heel veel te klagen, maar durf geen topic te openen.
Ik ga er even voor zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Dit zijn trouwens wel de betere topicsKLB / Gevolgen feestje
Drank, kots, pics, updates, alles.
Zou je topics abonneren, liken en uitprinten.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb altijd heel veel te klagen, maar durf geen topic te openen.
Kan wel topic met pics openen over mijn kamer, maar dat vind ik toch iets te privé.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Dit zijn trouwens wel de betere topicsKLB / Gevolgen feestje
Drank, kots, pics, updates, alles.
Best een terechte klachtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
En de angst voor eierstokken die gaan rammelen
Oh, goeie ja. Net zoals ze Risk opeens helemaal veranderd hebben en in plaats van legers nu pijltjes hebben. Wtf man.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Soms kom ik iets tegen en dan denk ik oh zou ik eens een topic over kunnen openen en dan kom ik thuis en ben ik het al lang en breed vergeten.
Oh komt nu weer iets in me op. Bordspellen die onnodig ingewikkeld gemaakt wordenHarry Potter cluedo
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga er even voor zitten.
Tevens
[ afbeelding ]
Ahw.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je topics abonneren, liken en uitprinten.
Bij de nieuwste triviant zit ook een of ander goksysteem waarbij je kunt inzetten of je denkt of iemand het goed of fout gaat hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, goeie ja. Net zoals ze Risk opeens helemaal veranderd hebben en in plaats van legers nu pijltjes hebben. Wtf man.![]()
Shitquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga er even voor zitten.
Tevens
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bij de nieuwste triviant zit ook een of ander goksysteem waarbij je kunt inzetten of je denkt of iemand het goed of fout gaat hebben
Wie herkent je zolderkamer nou, alleen Mozy.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel topic met pics openen over mijn kamer, maar dat vind ik toch iets te privé.
Hardcore Candy Crush spelen, jeweet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speel gewoon hele dag Mortal Kombat. Wat nou storyline.
Goed spel wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet echt weer lang inkomen als ik dat weer ga doen
Ja echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |