een vleesje vragen bij de broodafdeling?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:
Ja niet normaal heSowieso hoe asociaal sommige klanten zijn.
En ALTIJD DIE KUTKINDEREN 'mevrouuuuuw mag ik een vleesjeeee'
NEE.
Ik sta op heel verkoop, wij hebben dat allemaal bij elkaar zitten want kleine winkelquote:Op zondag 5 januari 2014 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
een vleesje vragen bij de broodafdeling?
Oh en nog een klacht, maar dan voor meer supermarkten: die handkarretjes die ze nu hebben voorzien van zo'n ding om hem op de grond te zetten en achter je aan te slepenStruikel er gvd elke keer over omdat mensen als een kip zonder kop dat ding heen en weer slingeren.
Zo.
Ja, die snap ik ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
een vleesje vragen bij de broodafdeling?
Oh en nog een klacht, maar dan voor meer supermarkten: die handkarretjes die ze nu hebben voorzien van zo'n ding om hem op de grond te zetten en achter je aan te slepenStruikel er gvd elke keer over omdat mensen als een kip zonder kop dat ding heen en weer slingeren.
Zo.
wacht watquote:Op zondag 5 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een ex noemde haar kut altijd vleesje, fucking rare benaming.
Mensen die eerst hun boodschappen inpakken en dan pas gaan afrekenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso mensen die treuzelen. In plaats van je zooi in je mandje mikken eerst uitgebreid bukken, het erin leggen en dan weer omhoog en verder lopen
. Of mensen die 2 minuten nodig hebben om hun fiets op slot te zetten, wtf man, hoe heb je daar 120 seconden voor nodig
.
sowieso mensen die niet een chick meenemen om het alvast in te pakken tijdens het afrekenen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die eerst hun boodschappen inpakken en dan pas gaan afrekenen.kk
Speel je ook online?quote:
Zou echt nooit boodschappen met jou gaan doen eh.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso mensen die niet een chick meenemen om het alvast in te pakken tijdens het afrekenen.
(Day after) ik voel het nogsteedsquote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht wat
geef eens een voorbeeldzin
echt wel. ik betaal toch gvd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou echt nooit boodschappen met jou gaan doen eh.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
(Day after) ik voel het nogsteeds.
- wat?
Bij m'n vleesje.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet.Van die mongolen die dat ding ook helemaal volstouwen.
! Neem dan een karretje, gvd kkluie mensen.
Dus datquote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die eerst hun boodschappen inpakken en dan pas gaan afrekenen.kk
Dat is zowel logistiek als loonsomtechnisch gezien niet praktisch.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klacht over de supermarkt beperkt zich tot het personeel. Ga gewoon na sluitingstijd die shit bijvullen in plaats van mij voor de voeten te lopen.
Die grote karren met allemaal platgemaakte dozen erop.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klacht over de supermarkt beperkt zich tot het personeel. Ga gewoon na sluitingstijd die shit bijvullen in plaats van mij voor de voeten te lopen.
Heb ik niets mee te maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is zowel logistiek als loonsomtechnisch gezien niet praktisch.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
ben niet aan het oefenen voor Wipe Out.
Beetje vieze vegaburgers en sojashit kopen, no way.quote:
Zouden ze denk ik het liefst ook doenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
wacht wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje vieze vegaburgers en sojashit kopen, no way.
Dozenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die grote karren met allemaal platgemaakte dozen erop.![]()
Ik probeer boodschappen te doen ja, ben niet aan het oefenen voor Wipe Out.
Weet je hoe relaxt werken in een lege winkel is bij een verbouwing bijv.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zouden ze denk ik het liefst ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |