Altijd al speciale jongen gevonden.quote:
1 meter van het plafond af danquote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Murdera het volgende:
WIE KIJKT ER DAN VERDOMME OOK NAAR HET PLAFOND???
Een dooie.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Murdera het volgende:
Jumbo hier begon eerst gewoon met de mayonaisequote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind de Jumbo ook zo'n kutwinkel, daar is het helemaal onduidelijk ingedeeld. Je bent 293 rondjes aan het lopen voordat je eindelijk alles hebt gevonden.
Al je chicks?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Murdera het volgende:
Die kijken naar de grondquote:
Hier hebben ze de potjes met groenten tegenover de wijn staan. Ook handig.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jumbo hier begon eerst gewoon met de mayonaiseJa hoooor, waarom ook niet.
Oh snap.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet altijd lachen als jij een dis probeert te maken over chicks
Ik vind het ook maar raar dat dat nog steeds is, als vakkenvuller was ik toen ook elke keer bezig met lege of halfvolle bekertjes rapen tussen de schappen als ik moest vullenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Wow word gewoon echt boos als ze met dit soort gezeik komen heGodverdomme kut koffie. Laatst was dat ding defect, hangt daar een supergroot ding op met DEFECT, gewoon koffiezetten he
rot op. Waarom koffie tijdens het boodschappen doen, drink dat erna ofzo.
Hahaha wow.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dikste marges.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom begint nagenoeg iedere supermarkt trouwens met groente en fruit?
Is kleurrijk, krijgen mensen honger van.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Om elke fatty op de feiten te drukken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ja shit dat slaat toch helemaal nergens opquote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier hebben ze de potjes met groenten tegenover de wijn staan. Ook handig.
Jumbo niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ruimtelijk en ziet er aantrekkelijk uit. Beter dan in zo'n gangetje beginnen zeg maarquote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ja niet normaal hequote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat dat nog steeds is, als vakkenvuller was ik toen ook elke keer bezig met lege of halfvolle bekertjes rapen tussen de schappen als ik moest vullenSo so aso.
OK.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
een vleesje?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:
'mevrouuuuuw mag ik een vleesjeeee'
NEE.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |