Nee, heb er nog genoeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
mad jelly dat CY je man gekaapt heeft?
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ja, nu weten we het zeker. Mur, Herman Brood.. Vas is necrofiel, haha.
Oh jij werkt ook op AH broodafdeling?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja kut die was ik vergeten![]()
en sta zaterdagmiddag alleen op heel fucking verkoop. Kut leven
quote:
Wat.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?
Hou eens op met dat geroddel mensen, ik kan het lezen hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jij werkt ook op AH broodafdeling?Wist ik niet eens
Je hebt iig niks van mij hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jahoorde paar dagen terug jij ook
Dit moet jij vaker gezegd hebben.quote:
KLB AH SCquote:
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"quote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jahoorde paar dagen terug jij ook
Tegen de kinderen van m'n baby momma om de alimentatie te ontwijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit moet jij vaker gezegd hebben.
ben er vandaag nog geweest.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doe ook boodschappen bij de AH, fucking toevallig dit!
Tegen je side bitch als ze soa blijkt te hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegen de kinderen van m'n baby momma om de alimentatie te ontwijken.
Er is volgens mij serieus een blogger die dat samen met quinoa promoot ofzo, kan niet andersquote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"
WAT HEBBEN ZE MET DAT SPELTBROOD
Ja het is echt in tegenwoordigquote:Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is volgens mij serieus een blogger die dat samen met quinoa promoot ofzo, kan niet anders.
Heb jij dit als wekker?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Whiteboys be gettin' they throat slit.
Tijger wit, maisbrood of pain de bolougnequote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja het is echt in tegenwoordigStel kuddedieren, doe mij maar lekker een donkerbruin brood hoor
"Hebben jullie dit speltbrood ook nog in het volkoren?"quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"
haha give that gal some niggabreadquote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja het is echt in tegenwoordigStel kuddedieren, doe mij maar lekker een donkerbruin brood hoor
Heb jij dit als fobie?quote:
Hahaha shiitquote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij dit als fobie?
[ afbeelding ]
jij kan beter.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij dit als fobie?
[ afbeelding ]
Pain cereales van die liefde&passie brodenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tijger wit, maisbrood of pain de bolougne.
Hahahaha ja het is verbazend wat een domme vragen je krijgt zegquote:Op zondag 5 januari 2014 21:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
"Hebben jullie dit speltbrood ook nog in het volkoren?"
Rot opspelt is spelt
Ik eet wel spelt
Ergste vraag van allemaal:
"Heb je ook knip wit? Hier ligt alleen witbruin"![]()
![]()
gvd
Ja of dat koffiezetapparaatquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pain cereales van die liefde&passie broden
[..]
Hahahaha ja het is verbazend wat een domme vragen je krijgt zegMaar het ergste is als mensen gaan vragen waar iets staat in de winkel terwijl jij op brood staat
Fuckoff.
Heb jij tegenwoordig ook een soort doorzichtige bak waar wat luxere broden instaan op je afdeling? Wtf zijn datquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pain cereales van die liefde&passie broden
Andersom ook of ik even een brood kan snijden of weet of er nog Coburgerham isquote:Hahahaha ja het is verbazend wat een domme vragen je krijgt zegMaar het ergste is als mensen gaan vragen waar iets staat in de winkel terwijl jij op brood staat
Fuckoff.
Jawel.quote:
Als jij in supermarkt werkt is de kans toch groter dat je dat weet dan zo'n random winkelaar tochquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha ja het is verbazend wat een domme vragen je krijgt zegMaar het ergste is als mensen gaan vragen waar iets staat in de winkel terwijl jij op brood staat
Fuckoff.
Is nieuwe fetisj van biologische mensjes.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oké oké, ik chargeer. Mijn excuses.quote:
Koffiezetapparaat had ik wel in de eerste AH waar ik werkte jaquote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of dat koffiezetapparaatWord ik zo gestoord van he
Doorzichtige bak? Neequote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij tegenwoordig ook een soort doorzichtige bak waar wat luxere broden instaan op je afdeling? Wtf zijn dat?
[..]
Andersom ook of ik even een brood kan snijden of weet of er nog Coburgerham is.
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké oké, ik chargeer. Mijn excuses.
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Is Panzer niet die van de golden shower?
Er hangen godverdorie borden aan het begin van de paden aan het plafondquote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Als jij in supermarkt werkt is de kans toch groter dat je dat weet dan zo'n random winkelaar toch
JAquote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja of dat koffiezetapparaatWord ik zo gestoord van he
altijd?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er hangen godverdorie borden aan het begin van de paden aan het plafondAls je wil weten waar de eieren staan dan kijk je op die borden ja capiche?
In de kleine AH bij mij hangen de borden er niet hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er hangen godverdorie borden aan het begin van de paden aan het plafondAls je wil weten waar de eieren staan dan kijk je op die borden ja capiche?
oh zo'n luxe heeft mijn albertheijntje nietquote:Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt misschien meer aan jou.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat had ik wel in de eerste AH waar ik werkte jaGvd wat een gierige lui hè, ook trammelant maken om een gratis bakje koffie ook
Blij dat dat hier niet is.
Wow word gewoon echt boos als ze met dit soort gezeik komen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |