Nee, heb er nog genoeg.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
mad jelly dat CY je man gekaapt heeft?
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ja, nu weten we het zeker. Mur, Herman Brood.. Vas is necrofiel, haha.
Oh jij werkt ook op AH broodafdeling?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja kut die was ik vergeten![]()
en sta zaterdagmiddag alleen op heel fucking verkoop. Kut leven
quote:
Wat.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?
Hou eens op met dat geroddel mensen, ik kan het lezen hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen we Vas ruilen voor iemand van jullie in de racial draft 2014?
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jij werkt ook op AH broodafdeling?Wist ik niet eens
Je hebt iig niks van mij hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jahoorde paar dagen terug jij ook
Dit moet jij vaker gezegd hebben.quote:
KLB AH SCquote:
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"quote:Op zondag 5 januari 2014 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jahoorde paar dagen terug jij ook
Tegen de kinderen van m'n baby momma om de alimentatie te ontwijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit moet jij vaker gezegd hebben.
ben er vandaag nog geweest.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik doe ook boodschappen bij de AH, fucking toevallig dit!
Tegen je side bitch als ze soa blijkt te hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tegen de kinderen van m'n baby momma om de alimentatie te ontwijken.
Er is volgens mij serieus een blogger die dat samen met quinoa promoot ofzo, kan niet andersquote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"
WAT HEBBEN ZE MET DAT SPELTBROOD
Ja het is echt in tegenwoordigquote:Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is volgens mij serieus een blogger die dat samen met quinoa promoot ofzo, kan niet anders.
Heb jij dit als wekker?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Whiteboys be gettin' they throat slit.
Tijger wit, maisbrood of pain de bolougnequote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja het is echt in tegenwoordigStel kuddedieren, doe mij maar lekker een donkerbruin brood hoor
"Hebben jullie dit speltbrood ook nog in het volkoren?"quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook constant (maar dan echt constant) de vraag: "hebben jullie ook speltbrood"
WAT HEBBEN ZE MET DAT SPELTBROOD
haha give that gal some niggabreadquote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja het is echt in tegenwoordigStel kuddedieren, doe mij maar lekker een donkerbruin brood hoor
Heb jij dit als fobie?quote:
Hahaha shiitquote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij dit als fobie?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |