Nee hij is een vliegtuig xDquote:
Wat wow?quote:
0.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel vrouwen heb jij eigenlijk geditched nadat ze zwanger waren geworden mah niggah
sinds die shit zet ik zelf de prikpil voor de seks. Altijd zo'n ding bij me.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0.
Sowieso wil ik een bewijs in 3-voud dat ze aan de pil is incl. handtekening van haar huisarts en recept van de apotheek, daarnaast is er een dreigsessie met de goons mocht ze geintjes willen maken 'cuz I ain't with that.
watquote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
sinds die shit zet ik zelf de prikpil voor de seks. Altijd zo'n ding bij me.
Denk wel dat jij echt leuke kindjes zou krijgen. Zou wel een dagje willen oppassen, mocht het ooit gebeuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0.
Sowieso wil ik een bewijs in 3-voud dat ze aan de pil is incl. handtekening van haar huisarts en recept van de apotheek, daarnaast is er een dreigsessie met de goons mocht ze geintjes willen maken 'cuz I ain't with that.
Ze kan ook faken dat ze ze doorslikt. Telkens een pilletje uit de strip uit halen, doen alsof ze met water doorspoelt, maar dan stiekem onder haar tong bewaren en later stiekem wegmoffelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0.
Ja alle blanke mensen het land uit. Hahaquote:
Gaat wel ver, vrouwen die dat doenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze kan ook faken dat ze ze doorslikt. Telkens een pilletje uit de strip uit halen, doen alsof ze met water doorspoelt, maar dan stiekem onder haar tong bewaren en later stiekem wegmoffelen.
Zuchtquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze kan ook faken dat ze ze doorslikt. Telkens een pilletje uit de strip uit halen, doen alsof ze met water doorspoelt, maar dan stiekem onder haar tong bewaren en later stiekem wegmoffelen.
Verkapte "van mij zijn ze iig niet"-postquote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk wel dat jij echt leuke kindjes zou krijgen. Zou wel een dagje willen oppassen, mocht het ooit gebeuren.
Dan vertrek ik met de noorderzon, joke's on herquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon door de pil heen zwanger worden, zo raar :Squote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gaat wel ver, vrouwen die dat doen
ja eige volk eerst togquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja alle blanke mensen het land uit. Haha
Ja snap er niks van slik altijd op dezelfde tijd, zal wel die 0,01% zijn dan hehe XDquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon door de pil heen zwanger worden, zo raar :S
Ja, wat denk jij. Ik wil m'n kut niet verwoesten door zo'n mormel te baren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verkapte "van mij zijn ze iig niet"-post.
[..]
Dan vertrek ik met de noorderzon, joke's on her.
Sowieso, en anders een keer van de trap laten struikelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dan vertrek ik met de noorderzon, joke's on her .
Idd en heel je figuur naar de klotequote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij. Ik wil m'n kut niet verwoesten door zo'n mormel te baren.
Oh ik wou jou wel als draagmoederquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je verwoest je kut al bij stap 1 in mijn gevalquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Falcon Punchquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, en anders een keer van de trap laten struikelen.
Is bij mij toch al, haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Idd en heel je figuur naar de klote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |