Ben gewoon benieuwd hoe dat in andere relaties ging dan.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krul boven m'n lul, groeit daar ook een baard?
Vriendin wilt niet wappen
Help, heb groupies omdat ik lijk op een BN'er
En meer parels aan de hand van Gridlok op het sexwoordenboekforum.
nouja daarvoor een die me niet mocht zien van dr moeder, die was best wel fucked up, en ik was toen ook echt op het hoogtepunt van craycrayquote:Op zondag 5 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd hoe dat in andere relaties ging dan.
Haha shiitquote:Op zondag 5 januari 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krul boven m'n lul, groeit daar ook een baard?
Vriendin wilt niet wappen
Help, heb groupies omdat ik lijk op een BN'er
En meer parels aan de hand van Gridlok op het sexwoordenboekforum.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja daarvoor een die me niet mocht zien van dr moeder, die was best wel fucked up, en ik was toen ook echt op het hoogtepunt van craycray![]()
en die daarvoor werd opgenomen. Die heeft nu 2 kinderen.
Val jij op labiele personen?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja daarvoor een die me niet mocht zien van dr moeder, die was best wel fucked up, en ik was toen ook echt op het hoogtepunt van craycray![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha neeeee.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Van jou? Dat ze stiekem je zaad heeft ingevroren ofzo.
Nee inderdaad, dat weet iedereen toch al wel dat het zo is.quote:
jij bent toch blank?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha neeeee.
Van een blankedus eigenlijk valt het relatief mee nog.
Van diegene na mij.
Jij bent ook blank.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha neeeee.
Van diegene na mij.
Wat wil je hiermee zeggenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha neeeee.
Van diegene na mij.
Die voodoopop er ook bij.quote:
Soms wel ja.quote:
Vraag me af hoeveel babymommas dwc nog heeft.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef Murdera het volgende:
ja, maar tienermoeders hebben zelden een kind van een blanke toch
Geen idee ik ben nog maagdquote:Op zondag 5 januari 2014 21:09 schreef Klijmeks het volgende:
[..]
kom maar
had je veel stamina bij eerste keer sex
of begon je gelijk te druppelen ¿¿¿
Nee hij is een vliegtuig xDquote:
Wat wow?quote:
0.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoeveel vrouwen heb jij eigenlijk geditched nadat ze zwanger waren geworden mah niggah
sinds die shit zet ik zelf de prikpil voor de seks. Altijd zo'n ding bij me.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0.
Sowieso wil ik een bewijs in 3-voud dat ze aan de pil is incl. handtekening van haar huisarts en recept van de apotheek, daarnaast is er een dreigsessie met de goons mocht ze geintjes willen maken 'cuz I ain't with that.
watquote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
sinds die shit zet ik zelf de prikpil voor de seks. Altijd zo'n ding bij me.
Denk wel dat jij echt leuke kindjes zou krijgen. Zou wel een dagje willen oppassen, mocht het ooit gebeuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0.
Sowieso wil ik een bewijs in 3-voud dat ze aan de pil is incl. handtekening van haar huisarts en recept van de apotheek, daarnaast is er een dreigsessie met de goons mocht ze geintjes willen maken 'cuz I ain't with that.
Ze kan ook faken dat ze ze doorslikt. Telkens een pilletje uit de strip uit halen, doen alsof ze met water doorspoelt, maar dan stiekem onder haar tong bewaren en later stiekem wegmoffelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
0.
Ja alle blanke mensen het land uit. Hahaquote:
Gaat wel ver, vrouwen die dat doenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze kan ook faken dat ze ze doorslikt. Telkens een pilletje uit de strip uit halen, doen alsof ze met water doorspoelt, maar dan stiekem onder haar tong bewaren en later stiekem wegmoffelen.
Zuchtquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze kan ook faken dat ze ze doorslikt. Telkens een pilletje uit de strip uit halen, doen alsof ze met water doorspoelt, maar dan stiekem onder haar tong bewaren en later stiekem wegmoffelen.
Verkapte "van mij zijn ze iig niet"-postquote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk wel dat jij echt leuke kindjes zou krijgen. Zou wel een dagje willen oppassen, mocht het ooit gebeuren.
Dan vertrek ik met de noorderzon, joke's on herquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon door de pil heen zwanger worden, zo raar :Squote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gaat wel ver, vrouwen die dat doen
ja eige volk eerst togquote:Op zondag 5 januari 2014 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja alle blanke mensen het land uit. Haha
Ja snap er niks van slik altijd op dezelfde tijd, zal wel die 0,01% zijn dan hehe XDquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon door de pil heen zwanger worden, zo raar :S
Ja, wat denk jij. Ik wil m'n kut niet verwoesten door zo'n mormel te baren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verkapte "van mij zijn ze iig niet"-post.
[..]
Dan vertrek ik met de noorderzon, joke's on her.
Sowieso, en anders een keer van de trap laten struikelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dan vertrek ik met de noorderzon, joke's on her .
Idd en heel je figuur naar de klotequote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij. Ik wil m'n kut niet verwoesten door zo'n mormel te baren.
Oh ik wou jou wel als draagmoederquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je verwoest je kut al bij stap 1 in mijn gevalquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Falcon Punchquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, en anders een keer van de trap laten struikelen.
Is bij mij toch al, haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Idd en heel je figuur naar de klote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |