Ja echt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat ook ja.dat ze ze als spastische teringjostis gewoon neerleggen en niet even een zetje geven.
![]()
Zoals Lady en de Vagebondquote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom samen Toblerone eten met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer autisten idd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoe vaak mensen me aankijken alsof ze bang zijn dat ik ze mijn boodschappen laat afrekenen omdat ik niet bij zo'n balkje kan. Gvd man.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zoals Lady en de Vagebond?
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel snel zijn, ik heb zo'n blok snel op.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik ram er altijd te hard tegenaanquote:
Zijn meestal nog van die chagrijnige teringhoeren die alleen mompelen of je het bonnetje wilt en geen gedag zeggenquote:
Neem m'n eigen Toblerone ook mee, voor het geval datquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.
Moet je wel snel zijn, ik heb zo'n blok snel op.
Nee Kassaband dividers geen grapjequote:
Ik stem voor klantstopperquote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beurtbalkje
Sinds oktober 2005 is het woord beurtbalkje daadwerkelijk opgenomen in het Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal. Tevens heeft de "Prisma Spellinggids" van uitgeverij Het Spectrum het woord opgenomen.
Coopquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hey, die cheape Prince-koek staat op het plaatje bij die Wiki.
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Daar werd ik he-le-maal mad van toen ik nog kassa deedquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
Mensen die bij een kassa gaan staan waar heel groot boven staat PINKASSA!!!!!!! (zonder uitroeptekens, maar die zijn voor het effect), waarbij op elk beurtbalkje ook staat PINKASSA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), waarbij nog net geen neonletters gebruikt worden om aan te geven dat het een pinkassa is, als ze moeten afrekenen opeens zeggen: Oh, is dit een pinkassa???!!
JA GVD ACHTERLIJKE SCHELE HOER DAT STAAT ER TOCH GODKK
Zulke mensen maken mij echt mad.
Dat is wel wat voor mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
Mensen die bij een kassa gaan staan waar heel groot boven staat PINKASSA!!!!!!! (zonder uitroeptekens, maar die zijn voor het effect), waarbij op elk beurtbalkje ook staat PINKASSA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), waarbij nog net geen neonletters gebruikt worden om aan te geven dat het een pinkassa is, als ze moeten afrekenen opeens zeggen: Oh, is dit een pinkassa???!!
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
Hier vragen ze zelfs of je je betaalpas bij je hebtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
"Oh nee dan ga ik maar naar die andere kassa haha bewaar mijn geld in een matras, pinnen doe ik niet aan"quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
JA.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
"Oh nee dan ga ik maar naar die andere kassa haha bewaar mijn geld in een matras, pinnen doe ik niet aan"
Bij ons roepen ze het zelfs omquote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
En mensen dan nog vragen of ze écht niet met geld kunnen betalen
Ja of bejaarden, ze halen het toch ook uit de muur waarom kunnen ze daar opeens niet pinnen?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA.
JA.
JA.
Dat zijn dan altijd mensen die niet kunnen pinnen. Godverdomme kkpauper HOE DAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |