quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]Zal je niet meer plagen, hoor. Koetsjiekoe.
Oh ja misschien over bomen die niet diep genoeg geworteld zitten danquote:
En de angst voor eierstokken die gaan rammelenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja misschien over bomen die niet diep genoeg geworteld zitten dan
Speel gewoon hele dag Mortal Kombat. Wat nou storyline.quote:
quote:
Soms kom ik iets tegen en dan denk ik oh zou ik eens een topic over kunnen openen en dan kom ik thuis en ben ik het al lang en breed vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb altijd heel veel te klagen, maar durf geen topic te openen.
Ik ga er even voor zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Dit zijn trouwens wel de betere topicsKLB / Gevolgen feestje
Drank, kots, pics, updates, alles.
Zou je topics abonneren, liken en uitprinten.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb altijd heel veel te klagen, maar durf geen topic te openen.
Kan wel topic met pics openen over mijn kamer, maar dat vind ik toch iets te privé.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Dit zijn trouwens wel de betere topicsKLB / Gevolgen feestje
Drank, kots, pics, updates, alles.
Best een terechte klachtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
En de angst voor eierstokken die gaan rammelen
Oh, goeie ja. Net zoals ze Risk opeens helemaal veranderd hebben en in plaats van legers nu pijltjes hebben. Wtf man.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Soms kom ik iets tegen en dan denk ik oh zou ik eens een topic over kunnen openen en dan kom ik thuis en ben ik het al lang en breed vergeten.
Oh komt nu weer iets in me op. Bordspellen die onnodig ingewikkeld gemaakt wordenHarry Potter cluedo
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga er even voor zitten.
Tevens
[ afbeelding ]
Ahw.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je topics abonneren, liken en uitprinten.
Bij de nieuwste triviant zit ook een of ander goksysteem waarbij je kunt inzetten of je denkt of iemand het goed of fout gaat hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, goeie ja. Net zoals ze Risk opeens helemaal veranderd hebben en in plaats van legers nu pijltjes hebben. Wtf man.![]()
Shitquote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga er even voor zitten.
Tevens
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bij de nieuwste triviant zit ook een of ander goksysteem waarbij je kunt inzetten of je denkt of iemand het goed of fout gaat hebben
Wie herkent je zolderkamer nou, alleen Mozy.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel topic met pics openen over mijn kamer, maar dat vind ik toch iets te privé.
Hardcore Candy Crush spelen, jeweet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speel gewoon hele dag Mortal Kombat. Wat nou storyline.
Goed spel wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet echt weer lang inkomen als ik dat weer ga doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |