Muntgeld ook aan jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb echt een ontzettende hekel aan muntgeld
Dat rode balkje, ik probeer die altijd te kopen bij de supermarkt maar die kassamiep legt hem steeds wegquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hey, die cheape Prince-koek staat op het plaatje bij die Wiki.
[ afbeelding ]
Omdat niemand kijkt of er iets boven de kassa hangt, omdat daar nooit iets hangtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
Of, en nu komt het hè..
Mensen die bij een kassa gaan staan waar heel groot boven staat PINKASSA!!!!!!! (zonder uitroeptekens, maar die zijn voor het effect), waarbij op elk beurtbalkje ook staat PINKASSA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), waarbij nog net geen neonletters gebruikt worden om aan te geven dat het een pinkassa is, als ze moeten afrekenen opeens zeggen: Oh, is dit een pinkassa???!!
JA GVD ACHTERLIJKE SCHELE HOER DAT STAAT ER TOCH GODKK
Zulke mensen maken mij echt mad.
Nee, gewoon nee. Gvd man, weet je hoe moederneukend groot die balkjes zijn waarop PINKASSA staat. Dan ben je gewoon retarded.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat niemand kijkt of er iets boven de kassa hangt, omdat daar nooit iets hangt. Of of er iets op het beurtbalkje staat.
. Hebben ze hier ook een jaar geleden ofzo ingevoerd, hadden ze toch handiger kunnen aanpakken.
Inb4 haha Modus snapte dat niet.
Haha, smetvrees.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel je handen stinken ernaar manZelfs als je het maar even vast hebt gehad
Mensen die kk traag pinnen bij een pinautomaatquote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA.
JA.
JA.
Dat zijn dan altijd mensen die niet kunnen pinnen. Godverdomme kkpauper HOE DAN
Even iets heel anders: heb 4 geïnstalleerd, nog niet gespeeld though, maar thanks alsnog.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, of het moet zich beperken tot muntgeld
Heeeee dit topic ken ik nog.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die kk traag pinnen bij een pinautomaat! Ooit nog 's een topic over gemaakt. Of dit:
KLB / Mensen die alvast eten/drinken in de supermarkt.
Ohja die zijn groter. Die hadden ze volgens mij niet meteen. Maar dan nog, ga toch niet kijken of er wat op het balkje staat.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Gvd man, weet je hoe moederneukend groot die balkjes zijn waarop PINKASSA staat. Dan ben je gewoon retarded.
Haha dat topic. Eens met jou wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die kk traag pinnen bij een pinautomaat! Ooit nog 's een topic over gemaakt. Of dit:
Quequote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
Jezus wat een oldbie/newbie/mod gezeik ineens
haha mijn vader doet dit altijdquote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
npquote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even iets heel anders: heb 4 geïnstalleerd, nog niet gespeeld though, maar thanks alsnog.
KLB / Hoerige teringbende hier - deel 2quote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha dat topic. Eens met jou wel.
[..]
Que
Is dat erg?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel je handen stinken ernaar manZelfs als je het maar even vast hebt gehad
't is watquote:Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ervaar dat in ieder geval niet als iets positiefs
http://nl.hardware.info/p(...)on-g6-1350ed-a9w51eaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
np
hopelijk draait ie op je computer
Wow, dacht even dat het een Braddie topic was.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gaming: 30quote:Op zondag 5 januari 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://nl.hardware.info/p(...)on-g6-1350ed-a9w51ea
Heb deze, lijkt me wel toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |