Wat een gozer was dit ook, constant over een bak kwark leeglepelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Doe ik zelf ook altijd, soms moet ik gewoon volgens mijn schema 50g eiwitten weg klappen. Dan lepel ik gewoon een bak kwark leeg in de AH.
Dan was de TT 'Vrienden' die.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, dacht even dat het een Braddie topic was.
Hjb man, gewoon mooi verwoorde OPquote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, dacht even dat het een Braddie topic was.
Altijd lachen om die posts jaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, lees even m'n topic van toen door.
[..]
Wat een gozer was dit ook, constant over een bak kwark leeglepelen.
Ik heb daar toch geen verstand van allemaal. Maar zal morgen wel even proberen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gaming: 30
Naja, in principe zal hij 't wel doen, maar moet je waarschijnlijk de instellingen wat naar beneden aanpassen zodat het allemaal wat vloeiender gaat.
Komt wel goed toch.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb daar toch geen verstand van allemaal. Maar zal morgen wel even proberen.
Maar wel veelvuldig gebruik van zó en éérst in het eerste deelquote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb man, gewoon mooi verwoorde OP. Zoals al m'n oude KLB-topics
.
1x zó en 2x éérst, doet Braddie dat ook altijd dan ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wel veelvuldig gebruik van zó en éérst in de eerste zin
Welk spel?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt wel goed toch.
Meestal kiest een spel automatisch de meest geschikte instellingen.
Heb je wel een controller?
Ja precies, dus 3 keer in een stuk van 3 zinnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1x zó en 2x éérst, doet Braddie dat ook altijd dan ofzo?
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt wel goed toch.
Meestal kiest een spel automatisch de meest geschikte instellingen.
Heb je wel een controller?
Braddie typt altijd *zo* met heel "veel" *aanhalingsteken* en "sterretjes".quote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1x zó en 2x éérst, doet Braddie dat ook altijd dan ofzo?
Hij klaagde niet over zijn vrienden of mensen die hem niet correct helpen dus ik mis de ware gelijkenis.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, dus 3 keer in een stuk van 3 zinnen
En ja
Hahaha. Dan heb je nog niet genoeg Braddie topics gelezen. Hoewel dat idd wel 80% van z'n topics zijn, ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij klaagde niet over zijn vrienden of mensen die hem niet correct helpen dus ik mis de ware gelijkenis.
gwn leuke spellen tochquote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, AC ben ik inmiddels wel klaar mee, ik volg het allemaal niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, dus 3 keer in een stuk van 3 zinnen
En ja
Ik ga douchen, voel me vies nu.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Braddie typt altijd *zo* met heel "veel" *aanhalingsteken* en "sterretjes".
Och, Braddie zeikt zelfs het kassameisje dat vriendelijk naar hem lacht afquote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij klaagde niet over zijn vrienden of mensen die hem niet correct helpen dus ik mis de ware gelijkenis.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik ga douchen, voel me vies nu.
Robo snapt het leven, fuck julliequote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee, Robo is niet fully updated about Braddie topics.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Robo snapt het leven, fuck jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |