Geld.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel, want jij zou niet het dubbele betalen voor je boodschappen.
Ja weetikveel, als je vrienden komen eten ofzo.quote:
Als ik om 7 moet beginnen, tot 8 uur winkel nog gesloten zo fijn werkenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je hoe relaxt werken in een lege winkel is bij een verbouwing bijv.!
haha nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weetikveel, als je vrienden komen eten ofzo.
Zing je dan ook weleens "craaawwliing in myy skiiinnn theesee woouuunndd they will nooottt heeeaallll"?quote:
Bwehehe.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon een halfje wit en een pak melk afrekenen met 2 Eijkings.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een ex noemde haar kut altijd vleesje, fucking rare benaming.
Hihiquote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien moet je 's je kut scheren.
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zing je dan ook weleens "craaawwliing in myy skiiinnn theesee woouuunndd they will nooottt heeeaallll"?
Kassaband deviderquote:
Mensen die tegen je reet aanlopen terwijl ze je passerenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Modus het volgende:
Mensen die hun karretje tegen je reet aan rijden in de rij..
Autisten die alles symmetrisch en kaarsrecht op de band willen hebben, incl. tussenplankje..
Mensen die alles zo ver mogelijk naar voren op de band willen leggen en dan bij elk artikel mij moeten aanstoten en het dan toch gewoon doen..
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee.dat was alleen met van die hippiewijven.
Dat is gewoon jouw schuld hoor, je reet steekt gewoon uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die tegen je reet aanlopen terwijl ze je passeren
mn vrienden komen langs met een lading spareribs.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil mensen die die shit kopen gewoon een hele ham in hun bek douwen.
Met een knuppel.
Haha, Chloro gebruikt een Toblerone als beurtbalkje, fattyquote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoe vaak mensen me aankijken alsof ze bang zijn dat ik ze mijn boodschappen laat afrekenen omdat ik niet bij zo'n balkje kan. Gvd man.
dat ook ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Kassamiepjes die die beurtbalkjes niet naar achteren doorschuiven.![]()
Kom samen Toblerone eten met mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, Chloro gebruikt een Toblerone als beurtbalkje, fatty.
KKquote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, Chloro gebruikt een Toblerone als beurtbalkje, fatty.
En mensen 6 plekken naar achteren in de rij die er dan 1 proberen te pakken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Kassamiepjes die die beurtbalkjes niet naar achteren doorschuiven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |