abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135116217
Een cliché situatie:

Je vindt iemand leuk en laat dat merken. De ander doet daarna bot en afstandelijk tegen je.

In geval van wanhopige geplak en gezeur SNAP ik dat de ander afstand neemt. Of je moet echt onaantrekkelijk zijn. Wat als dat niet het geval is? Wat zegt dat over degene die afstand neemt?

Eigen ervaring:
1:
2009: Man heeft relatie. Ik biecht gevoelens op. Hij doet bot en afstandelijk. Ik negeer hem later. Bleek het keihard wederzijds te zijn en hij zijn relatie te willen koesteren.

2:
2010:Man neemt afstand na opbiechting van mijn gevoelens na leuk contact. Later krijg ik te horen: hij is bedrogen en heeft rebound, harten gebroken en voelt zich heel depressief en vermijdt liefde.

3:
2009:Man doet gaar na een date. Na mijn afstand biecht hij op mij heel leuk te vinden en bang is om verliefd te worden.

4:
(recent)
2014: Man zit in scheiding en is al 3 maanden single. Had het heel gezellig met hem. Ik zei dat ik hem leuk vond. Daarna doet hij ook bot en afstandelijk. Hij zei dat hij er niet mee bezig is gezien zijn situatie. Weet nog niet wat hij voelt :) Vind het weer overdreven raar.

Mannen horen gewoon normaal te kunnen doen. Ik ben niet vervelend ofzo. Hij weet dat ik makkelijk aan aandacht kom. Dat hoort hem dus te vleien ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door MaidensTower op 05-01-2014 20:12:03 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 20:04:00 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135116258
Bzzzt

Als je in een relatie zit en je iemand leuk vindt is dat een manier om te voorkomen dat er iets gaat gebeuren
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 20:04:44 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_135116307
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Man heeft relatie.
Daar is je antwoord.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_135116317
omdat het ongemakkelijk is als iemand je leuk vind en het niet wederzijds is....

Bovendien zal zijn vriendin er ook niet blij mee zijn, dus exit TS.
pi_135116504
Ff OP opnieuw lezen mensen. Heb meerdere ervaringen getypt. Laatste en recente ervaring is nummer 4. The bzzzt electricity story.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:09:27 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135116567
Je maakt alle mannen gek! Ze verliezen hun verstand!
The love you take is equal to the love you make.
pi_135116625
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Je maakt alle mannen gek! Ze verliezen hun verstand!
Nah deze situaties zijn tussen 2009 en nu gebeurd. Niet achter elkaar.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:16:33 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135116933
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Nah deze situaties zijn tussen 2009 en nu gebeurd. Niet achter elkaar.
Het is een vrij onmogelijke vraag.
pi_135117044
Al eens de optie overwogen dat je interpretatie fout is? Dat ze bot en afstandelijk lijken omdat jij juist je verwachtingen (wellicht onbewust) aanpast na het bekennen van je gevoelens?
Zou niet heel raar zijn.
pi_135117196
Ik zeg dat ik ze leuk vind en daarna gedraag ik me nog steeds hetzelfde. Niet ontwijken, moeilijk, verlegen doen etc.

Ik heb het er ook helemaal niet meer over ofzo.
pi_135117264
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg dat ik ze leuk vind en daarna gedraag ik me nog steeds hetzelfde. Niet ontwijken, moeilijk, verlegen doen etc.
Ik heb het ook niet over gedrag. Ik heb het over verwachtingen.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:24:05 #12
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135117289
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over gedrag. Ik heb het over verwachtingen.
Wat zou ze dan moeten verwachten?
pi_135117302
Misschien heel flauw hoor, maar wellicht geef je zo'n persoon te veel aandacht (bijv. een column schrijven) waardoor je hem ietwat overvalt.
pi_135117377
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wat zou ze dan moeten verwachten?
Wat zou iemand toch kunnen verwachten na het bekennen van gevoelens. Inderdaad 1 groot raadsel.

Geboren zonder fantasie? Nog nooit iemand leuk gevonden? Zit je aan de crack?

Wat een domme vraag.
pi_135118266
Ik heb aan heel veel mannelijke collega's die mij even lang en goed kennen als hen gevraagd wat ze zouden doen als ik hetzelfde bij hun had gedaan (ze weten niet dat het ook hun collega betreft). Allemaal antwoordden ze dat ze los van of ze me willen of niet zich niet vreemd zouden opstellen. En de meeste mannen zeiden dat ze het wel leuk zouden vinden mocht ik zoiets doen. Dit is geen check-mij-leuk-zijn-omschrijving. Ik wil ff een ander inzicht, want aan mijn move en verschijning ligt het niet.
pi_135120030
Er zijn toch in alle 4 de voorbeelden duidelijke redenen die je zelf al aangeeft:
1. Gaat voor zijn relatie en wil die niet op het spel zetten
2, 3 en 4 hebben op dat moment geen behoefte aan relatie
pi_135120513
Als ik naar mezelf kijk, dan word ik bot en afstandelijk als iemand die ik niet leuk genoeg vind/die niet mijn type is opeens interesse laat blijken waar ik niks mee kan én wil. Dan doe ik bot en afstandelijk om dan duidelijk te maken dat diegene weg moet blijven.

Voorbeeld:

Jongen die mij al 3 jaar leuk vindt ( :') ) en steeds moeite voor me doet/deed,
terwijl ik hem in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is misschien bot, maar op deze manier hou je mensen die niet je type zijn op afstand.
pi_135120685
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Er zijn toch in alle 4 de voorbeelden duidelijke redenen die je zelf al aangeeft:
1. Gaat voor zijn relatie en wil die niet op het spel zetten
2, 3 en 4 hebben op dat moment geen behoefte aan relatie
Snap ik. Je kan alleen wel normaal doen toch? Laatste jongen die ik leuk vond, was niet gek op mij, maar bleef ook stabiel. Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle. Als ik iemand niet leuk vind doe ik normaal. Dat het niet wederzijds is, is niet mijn probleem :) Tenzij iemand irritant wordt. Dan neem ik afstand.
pi_135120859
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef MangoLotion het volgende:
Als ik naar mezelf kijk, dan word ik bot en afstandelijk als iemand die ik niet leuk genoeg vind/die niet mijn type is opeens interesse laat blijken waar ik niks mee kan én wil. Dan doe ik bot en afstandelijk om dan duidelijk te maken dat diegene weg moet blijven.

Voorbeeld:

terwijl ik hem in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is misschien bot, maar op deze manier hou je mensen die niet je type zijn op afstand.
Wat als hij een keer zei en daarna niets meer probeerde? Was afstand dan nog nodig?
pi_135121040
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Snap ik. Je kan alleen wel normaal doen toch? Laatste jongen die ik leuk vond, was niet gek op mij, maar bleef ook stabiel. Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle. Als ik iemand niet leuk vind doe ik normaal. Dat het niet wederzijds is, is niet mijn probleem :) Tenzij iemand irritant wordt. Dan neem ik afstand.
Het is toch duidelijk dat ze je alle 4 wel leuk vonden maar (op dat moment) geen relatie met je wilde.
pi_135121196
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Wat als hij een keer zei en daarna niets meer probeerde? Was afstand dan nog nodig?
Hij is gewoon mijn type niet en gaat het ook nooit worden. Dus wat hij ook doet, hij zal nooit een kans maken.
pi_135121503
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk dat ze je alle 4 wel leuk vonden maar (op dat moment) geen relatie met je wilde.
Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!
pi_135122211
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!
Ja, ik snap dat je t kut vindt, het is ook best aso, je kan op z'n mist even teruggroeten (doe ik ook met die ene). Maar besef wel dat iedereen daar anders mee omgaat.
pi_135122260
En daarom zei ik eerder ook dat dit soort acties met collega's gewoon een slecht idee zijn
pi_135122469
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat je t kut vindt, het is ook best aso, je kan op z'n mist even teruggroeten (doe ik ook met die ene). Maar besef wel dat iedereen daar anders mee omgaat.
Wil gewoon weten waarom? Ik kan het niet verklaren.

Vandaag liep hij de trap af richting de winkel in. Zijn gulp was open en hij was zijn bloese in zijn broek aan het stoppen. Toen ik dat zag keek ik gelijk omlaag en deed ik mijn hand voor mijn ogen. Vervolgens zei ik "I didn't see anything :D ". Een normale iemand zoi erom lachen. Hij zei op een botte wijze: "Er was niks te zien". Naah. Normaal zou hij erom lachen. Everyone would. Wtf?!
pi_135122556
Ik denk dat je niet leuk genoeg bent.
pi_135122647
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

En die gasten vinden het blijkbaar wel nodig. Leer er mee leven.
pi_135122738
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Vandaag liep hij de trap af richting de winkel in. Zijn gulp was open en hij was zijn bloese in zijn broek aan het stoppen. Toen ik dat zag keek ik gelijk omlaag en deed ik mijn hand voor mijn ogen. Vervolgens zei ik "I didn't see anything :D ". Een normale iemand zoi erom lachen. Hij zei op een botte wijze: "Er was niks te zien". Naah. Normaal zou hij erom lachen. Everyone would. Wtf?!
sommige dingen moet je gewoon niet proberen te verklaren en gewoon accepteren zoals ze zijn.

Hahah die opmerking van jou was ook niet echt handig na die reeks acties die blijkbaar bij hem in de verkeerde keelgat zijn geschoten :P
Hij heeft er gewoon geen zin in en lijkt met rust gelaten te willen worden. Geef hem die ruimte en laat het gaan.
pi_135122740
Gesprek van gisteren. Voor iedereen die mijn bzzzttt topic heeft gevolgd:

Heb hem dus aangesproken. Vond het leuk geweest. Lekker mijn liefdesmail negeren enzo. Hij zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt en niet wist hoe hij erop moest reageren. Ik zei: "wat dacht je van zeggen dat je het heb gelezen en bedanken voor mijn compliment?" Hij: "ik ben helemaal niet bezig met deze dingen. Ik weet niet of je mijn sit... " Waarop ik onderbreekte met: "ja, dat weet ik sinds het begin. Ik wou het gewoon gezegd hebben." Daarna stak ik mijn hand uit en zei "Even goede vrienden! Fijne avond!" Hij glimlachte en zei "fijne avond" terug.
pi_135122819
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef MaidensTower het volgende:

Heb hem gisteren aangesproken. Vond het leuk geweest. Lekker mijn liefdesmail negeren enzo. Hij zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt en niet wist hoe hij erop moest reageren. Ik zei: "wat dacht je van zeggen dat je het heb gelezen en bedanken voor mijn compliment?" Hij: "ik ben helemaal niet bezig met deze dingen. Ik weet niet of je mijn sit... " Waarop ik onderbreekte met: "ja, dat weet ik sinds het begin. Ik wou het gewoon gezegd hebben." Daarna stak ik mijn hand uit en zei "Even goede vrienden! Fijne avond!" Hij glimlachte en zei "fijne avond" terug.
Je schrijft alsof je een boek schrijft. :P Ik zeg toch dat je niet leuk genoeg bent als het zovaak voorkomt.
pi_135122867
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef MaidensTower het volgende:

Heb hem gisteren aangesproken. Vond het leuk geweest. Lekker mijn liefdesmail negeren enzo. Hij zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt en niet wist hoe hij erop moest reageren. Ik zei: "wat dacht je van zeggen dat je het heb gelezen en bedanken voor mijn compliment?" Hij: "ik ben helemaal niet bezig met deze dingen. Ik weet niet of je mijn sit... " .Waarop ik onderbreekte met: "ja, dat weet ik sinds het begin. Ik wou het gewoon gezegd hebben." Daarna stak ik mijn hand uit en zei "Even goede vrienden! Fijne avond!" Hij glimlachte en zei "fijne avond" terug.
Het dikgedrukte is vaak al een subtiele hint dat men niet geïnteresseerd is.
pi_135122922
Lieverd, hij praatte zelf graag met mij. Iedereen op werk. Ik ben het zonnetje op werk. Alleen hij doet kut tegen me.
pi_135122948
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef MaidensTower het volgende:
Lieverd, hij praatte zelf graag met mij. Iedereen op werk. Ik ben het zonnetje op werk. Alleen hij doet kut tegen me.
Tegen wie heb je het?
pi_135122980
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
Laura. Sorry
pi_135123005
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:48 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Laura. Sorry
quote:
1s.gif

[..]

Laura. Sorry
Oh ok haha, maakt niet uit.
pi_135123078
Ik hoef geen relatie of close te zijn. Wil dat hij weer normaal tegen me doet (op werk). Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik doe normaal namelijk.

Of ik moet hem ook lekker keihard gaan negeren ofzo.
pi_135123189
quote:
1s.gif

[..]

Laura. Sorry
O, ik kijk naar je OP. Dan is het jouw schuld.
pi_135123276
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:50 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hoef geen relatie of close te zijn. Wil dat hij weer normaal tegen me doet. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik doe normaal namelijk.

Of ik moet hem ook lekker keihard gaan negeren ofzo.
door je professioneel te gedragen en geen grapjes meer met hem te maken. hij is er blijkbaar niet (meer) van gediend. Maar ik kan niet garanderen of dit nog goedkomt, want ik heb het idee dat hij een beetje is afgeschrikt van deze reeks acties.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:02:55 #39
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135123866
Ik vind het normale reacties in de situaties van die mannen, allemaal.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_135123981
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

door je professioneel te gedragen en geen grapjes meer met hem te maken. hij is er blijkbaar niet (meer) van gediend. Maar ik kan niet garanderen of dit nog goedkomt, want ik heb het idee dat hij een beetje is afgeschrikt van deze reeks acties.
Srsly, wat een mietje! Echt ;( k zou zoveel respect voor hem hebben als hij op mijn mail had gereageerd of in mijn gezicht had gezegd dat hij het niet prettig vindt. Snap sowieso niet meer waarom ik er nog mee zit. Eigenlijk moet ik trots zijn op wat ik heb gedaan en blij zijn dat ik hem sneller heb leren kennen. Want als ik dit niet haf gedaan zou mijn beeld over hem positief ontwikkelen. Ik moet er juist achter komen in hoeverre een man sterk in zijn schoenen staat. En dit staat nu even los van zijn interesse. Het gaat mij puur om zijn gedrag en karakter die erbij hoort. Er is nog steeds niemand die mijn vraag kan beantwoorden. Ik lees aeen dat hij geen interesse heeft. Dat was me al wel duidelijk.
pi_135124161
quote:
0s.gif
in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is miss
Is het heel misschien niet gewoon een idee om gewoon te zeggen dat je die jongen niets vind ?
Dat is voor iedereen een stuk duidelijker en voelt net zo rot voor diegene.
pi_135124413
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Srsly, wat een mietje! Echt ;( k zou zoveel respect voor hem hebben als hij op mijn mail had gereageerd of in mijn gezicht had gezegd dat hij het niet prettig vindt.
Heeft ie al gedaan door te zeggen dat hij niet met deze dingen bezig is en dat hij zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Daarmee wil hij subtiel zeggen dat hij het een aparte actie vindt en zich er verder niet mee bezig wil houden

quote:
Ik moet er juist achter komen in hoeverre een man sterk in zijn schoenen staat. En dit staat nu even los van zijn interesse. Het gaat mij puur om zijn gedrag en karakter die erbij hoort. Er is nog steeds niemand die mijn vraag kan beantwoorden. Ik lees aeen dat hij geen interesse heeft. Dat was me al wel duidelijk.
Nogmaals iedereen gaat anders met zaken om...en je kan niet van iedereen dezelfde reactie verwachten. Je verwachtingen waren gewoon veel te hoog. Zit dit als een wijze les en ga verder met je leven. En om dit soort awkward situaties te vermijden, raad ik je aan om geen liefdesbetuigingen naar collega's te sturen.
pi_135124510
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Srsly, wat een mietje! Echt ;( k zou zoveel respect voor hem hebben als hij op mijn mail had gereageerd of in mijn gezicht had gezegd dat hij het niet prettig vindt. Snap sowieso niet meer waarom ik er nog mee zit. Eigenlijk moet ik trots zijn op wat ik heb gedaan en blij zijn dat ik hem sneller heb leren kennen. Want als ik dit niet haf gedaan zou mijn beeld over hem positief ontwikkelen. Ik moet er juist achter komen in hoeverre een man sterk in zijn schoenen staat. En dit staat nu even los van zijn interesse. Het gaat mij puur om zijn gedrag en karakter die erbij hoort. Er is nog steeds niemand die mijn vraag kan beantwoorden. Ik lees aeen dat hij geen interesse heeft. Dat was me al wel duidelijk.
Blablabla. Hij wil je niet, move on.
pi_135124671
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Is het heel misschien niet gewoon een idee om gewoon te zeggen dat je die jongen niets vind ?
Dat is voor iedereen een stuk duidelijker en voelt net zo rot voor diegene.
Zijn acties waren steeds indirect, hij heeft nooit direct tegen mij gezegd dat ie me leuk vindt, dus ik heb het ook iedere keer subtiel afgewezen. Maar hij blijf proberen...Ik voel het al aan door de dromende manier waarop hij me aankijkt.

Bijv: hij nodigt me uit voor zijn verjaardag (terwijl we elkaar niet eens kennen) en ik zeg dat ik niet kom. hij nodigt me uit voor een ander feest, ik kom niet opdagen. Zijn broer subtiel bij mij checken hoe het in de liefde is, ik zeg goed en geef aan op wat voor types ik val (compleet tegenovergestelde van hem)...het is nog steeds niet duidelijk...
Hij rijdt zonder reden door mijn straat, terwijl hij daar helemaal niet hoeft te zijn en schrikt zich kapot toen ik hem zag en ik kijk hem raar aan...
pi_135124796
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Heeft ie al gedaan door te zeggen dat hij niet met deze dingen bezig is en dat hij zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Daarmee wil hij subtiel zeggen dat hij het een aparte actie vindt en zich er verder niet mee bezig wil houden

[..]

Nogmaals iedereen gaat anders met zaken om...en je kan niet van iedereen dezelfde reactie verwachten. Je verwachtingen waren gewoon veel te hoog. Zit dit als een wijze les en ga verder met je leven. En om dit soort awkward situaties te vermijden, raad ik je aan om geen liefdesbetuigingen naar collega's te sturen.
Auw ;(

Zal hij altijd zo blijven?

K ga over een tijdje op werk zeggen dat ij iemand aan het daten ben of iets. Misschien doet hij dan normaal.
pi_135125199
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Auw ;(

K ga over een tijdje op werk zeggen dat ij iemand aan het daten ben of iets. Misschien doet hij dan normaal.
Dat weet ik natuurlijk niet. maar ik zou m gewoon met rust laten als ik jou was, dus ook geen grapjes maken. Gedraag je gewoon professioneel en benader hem alleen zo nodig voor werkgerelateerde zaken. Dat werkt voor jullie allebei het prettigst: Voor hem omdat hij eindelijk rust ervaart en voor jou omdat je er niet meer zoveel verwachtingen bij hebt.

En dat van daten is ook een slecht idee...en maak je ook een rare indruk...dan denkt hij vast: wat is dit? eerst krijg ik een hele liefdesverklaring en nu is ze met iemand anders aan het daten? Daarmee word je niet bepaald serieus genomen ook niet door je andere collega's

Waarom nou je hele levenssituatie met je collega's delen?
pi_135125208
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Auw ;(

Waarom laat je hem niet gewoon met rust eigenlijk?
pi_135125365
Mannen houden gewoon meer van flirten en minder van het serieuzere gedoe (waar jij mee aan komt zetten steeds). Beetje bindingsangst ook denk.
pi_135125376
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Zijn acties waren steeds indirect, hij heeft nooit direct tegen mij gezegd dat ie me leuk vindt, dus ik heb het ook iedere keer subtiel afgewezen. Maar hij blijf proberen...Ik voel het al aan door de dromende manier waarop hij me aankijkt.

Bijv: hij nodigt me uit voor zijn verjaardag (terwijl we elkaar niet eens kennen) en ik zeg dat ik niet kom. hij nodigt me uit voor een ander feest, ik kom niet opdagen. Zijn broer subtiel bij mij checken hoe het in de liefde is, ik zeg goed en geef aan op wat voor types ik val (compleet tegenovergestelde van hem)...het is nog steeds niet duidelijk...
Hij rijdt zonder reden door mijn straat, terwijl hij daar helemaal niet hoeft te zijn en schrikt zich kapot toen ik hem zag en ik kijk hem raar aan...
In dat geval snap ik wel iets beter dat je het niet gelijk zegt.
Maar het blijft wel een optie als hij het overduidelijk maakt met zijn acties. De subtiele hints die je noemt worden niet door (alle) mannen opgepikt. Ik zou ze zelf ook niet allemaal doorhebben.
Ik wil jou er verder niet persoonlijk mee aanvallen. Dit soort dingen komt echter wel vaker voor.
pi_135125880
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat weet ik natuurlijk niet. maar ik zou m gewoon met rust laten als ik jou was, dus ook geen grapjes maken. Gedraag je gewoon professioneel en benader hem alleen zo nodig voor werkgerelateerde zaken. Dat werkt voor jullie allebei het prettigst: Voor hem omdat hij eindelijk rust ervaart en voor jou omdat je er niet meer zoveel verwachtingen bij hebt.

En dat van daten is ook een slecht idee...en maak je ook een rare indruk...dan denkt hij vast: wat is dit? eerst krijg ik een hele liefdesverklaring en nu is ze met iemand anders aan het daten? Daarmee word je niet bepaald serieus genomen ook niet door je andere collega's

Waarom nou je hele levenssituatie met je collega's delen?
Ik wou het na een lange tijd doen. Tussen het voorjaar/zomer ofzo.

Maar oke. Professioneel. Ik merk overigens dat hij mij met moeite groet. Misschien gewoon compleet doen alsof hij niet bestaat. Doe ik ook met een collega die vorig jaar mijn beste vriendin was. We hadden dagelijks contact.
pi_135126111
Ben je onaantrekkelijk?
pi_135126132
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef MaidensTower het volgende:
:r Wat ben je toch altijd vol van jezelf.
pi_135126361
Ja, ik vind mezelf erg leuk. Daarom begrijp ik zijn gedrag niet. Want hiervoor trok ik hem als een magneet naar me toe en nu is hij de kluts kwijt. Ik merk wel hoe het verloopt als hij gescheiden is.
pi_135126452
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Oognip het volgende:

[..]

:r Wat ben je toch altijd vol van jezelf.
Nou, denk juist dat ze ècht lelijk (en wanhopig en opdringerig) is op basis van de informatie uit de teksten. Geen enkele man wil haar.
pi_135126532
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:45 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Nou, denk juist dat ze ècht lelijk (en wanhopig en opdringerig) is op basis van de informatie uit de teksten. Geen enkele man wil haar.
Ervaringsdeskundige?
pi_135126604
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:43 schreef MaidensTower het volgende:
Ja, ik vind mezelf erg leuk. Daarom begrijp ik zijn gedrag niet. Want hiervoor trok ik hem als een magneet naar me toe en nu is hij de kluts kwijt. Ik merk wel hoe het verloopt als hij gescheiden is.
En toch ben je zo onzeker (aan de hoeveelheid van je topics te zien). How come?
  zondag 5 januari 2014 @ 22:47:52 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135126626
Lelijk vast niet, wanhopig en opdringerig daarentegen...
pi_135126671
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige?
Tegenovergestelde juist. Als je echt zo leuk bent gebeurde het niet dat je steeds wordt afgewezen. Ik denk dat je jezelf erg overschat. En dat is niet erg, maar enige realiteitszin is wel nodig.
pi_135126722
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Lelijk vast niet, wanhopig en opdringerig daarentegen...
Ja, lelijk wel. Anders gingen de mannen wel op haar in. En zelfs dat gaan ze niet echt.
pi_135126786
Misschien zie je eruit als Brummetje.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:51:25 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135126850
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ja, lelijk wel. Anders gingen de mannen wel op haar in. En zelfs dat gaan ze niet echt.
TS heeft wel andere relaties gehad.
pi_135126867
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Chule het volgende:
Misschien zie je eruit als Brummetje.
Wat aardig zeg! :r
  zondag 5 januari 2014 @ 22:52:25 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135126898
quote:
13s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Wat aardig zeg! :r
Ben jij Brummetje?
pi_135127023
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

TS heeft wel andere relaties gehad.
Ook lelijke mensen kunnen relaties krijgen. Als mannen je op deze manier behandelen terwijl je jezelf zowat aanbied kan het niet anders dan dat je lelijk en wanhopig bent. Anders wilde ze ook niet mensen (op een forum nota bene) laten geloven dat ze zo knap en leuk is. Dat niemand dat inziet vind ik apart. :@
pi_135127093
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ben jij Brummetje?
Nee. Hoezo? Ik vind het lullig om iemand op zo'n manier te beledigen. Maar is natuurlijk leuk, vanachter je pc iemand zo bashen.
pi_135127100
Wat maakt het nu precies uit of ze lelijk of knap is? Ze is nogal vol van zichzelf, ik denk dat dat relaties meer in de weg staat dan hoe lelijk ze is.
pi_135127119
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Nee. Hoezo? Ik vind het lullig om iemand op zo'n manier te beledigen. Maar is natuurlijk leuk, vanachter je pc iemand zo bashen.
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ook lelijke mensen kunnen relaties krijgen. Als mannen je op deze manier behandelen terwijl je jezelf zowat aanbied kan het niet anders dan dat je lelijk en wanhopig bent. Anders wilde ze ook niet mensen (op een forum nota bene) laten geloven dat ze zo knap en leuk is. Dat niemand dat inziet vind ik apart. :@
Wat doe jij dan :D
  zondag 5 januari 2014 @ 22:56:35 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135127150
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Hallo zeg, jij zit erop te hameren dat TS vast lelijk is!
pi_135127187
K voel me niet onzeker over mezelf als persoon en hoe ik eruit zie. Ben heel onzeker rondom relaties en dat ik misschien eeuwig alleen zal blijven. Dat idee frustreert me zo erg!
  zondag 5 januari 2014 @ 22:58:21 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135127252
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef MaidensTower het volgende:
K voel me niet onzeker over mezelf als persoon en hoe ik eruit zie. Ben heel onzeker rondom relaties en dat ik misschien eeuwig alleen zal blijven. Dat idee frustreert me zo erg!
Als je bang bent om eeuwig alleen te blijven dan ben je natuurlijk wel onzeker.
pi_135127263
quote:
10s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Oognip het volgende:

[..]

[..]

Wat doe jij dan :D
Maakt uit in de zin van dat ze naar zichzelf moet kijken ipv naar wat er mis is met de mannen.

Niet beledigend toch? Iedereen praat maar met haar mee, vind 't echt apart dat niemand haar 'tegenspreekt'.

Ik vind het ook ernstig dat ze die jongen blijft lastigvallen.
pi_135127264
quote:
0s.gif
Wat je dan in ieder geval moet laten is uit het niets de liefde verklaren. Probeer het op een andere manier te peilen, anders dan dat je zo goed met hem kan praten.
:{
pi_135127290
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hallo zeg, jij zit erop te hameren dat TS vast lelijk is!
Maar dat is ze ook.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:59:04 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135127293
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Maakt uit in de zin van dat ze naar zichzelf moet kijken ipv naar wat er mis is met de mannen.

Niet beledigend toch? Iedereen praat maar met haar mee, vind 't echt apart dat niemand haar 'tegenspreekt'.

Ik vind het ook ernstig dat ze die jongen blijft lastigvallen.
Ik praat helemaal niet met haar mee.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:59:35 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135127321
quote:
1s.gif

[..]

Maar dat is ze ook.
Ja, jij bent Brummetje, hè?
pi_135127382
quote:
0s.gif
Geloof ik niet. Als je niet onzeker bent om jezelf als persoon en hoe je eruitziet hoef je geen bevestiging te vragen op een forum en te vertellen hoe fantastisch je bent op een forum.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:00:52 #77
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135127393
Je komt over als zo'n ontzettend irritant kind dat de hele tijd tegen iedereen aan staat te lullen, door iedereen leuk gevonden wilt worden maar zonder dat je het zelf doorhebt ben je ontzettend awkward bezig en vinden anderen dat ook. Ik ging met zo'n type om, ook het zonnetje op werk en blabla, super gezellig kind was het maar ze was echt véél te aanwezig, zei steeds dingen waarvan mensen dachten:"Euhhhh okaaaaayyyy... wtf zegt zij nou weer." en als een jongen 1 keer lief deed dacht ze gelijk dat hij haar leuk vond en ging zij daar op in. Dat is super ongemakkelijk voor diegenen, want ze vonden haar dus helemaal niet leuk, en jou vinden ze blijkbaar ook niet leuk.

En je zegt ook dingen waarvan iedereen denkt WTF zegt dat kind?! Ze doen verder alleen aardig omdat jij ze met je overdreven 'leukheid' haast dwingt om aardig tegen je te doen terwijl ze je liever zouden negeren, dat lukt alleen lastig met mensen als jij die na vijf minuten al doen alsof ze je beste vriendin zijn en de hele tijd contact met je zoeken.

Verder is het natuurlijk hartstikke logisch dat bijvoorbeeld die eerste jongen afstandelijk tegen jou ging doen, HIJ HAD EEN VRIENDIN en jij had niet eens het fatsoen om je daar dan verder buiten te houden en uit jezelf afstand te nemen. :')

Sorry dat ik het zo bot neergooi, dat heb je verder nergens aan verdiend alleen ik heb me de afgelopen jaren nogal geërgerd aan het type persoon waar jij je als presenteert.
Bay of Plenty
pi_135127435
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, jij bent Brummetje, hè?
Neuh, maar als jij dat wil denken is 't prima :P
  zondag 5 januari 2014 @ 23:03:35 #79
206580 Luxuria
pi_135127556
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat laatste is wel heel erg :D
pi_135127566
quote:
1s.gif

[..]

Maar dat is ze ook.
Mens, wat lul je nou? Je weet niet hoe TS er uit ziet en wat boeit het ook voor de rest van het verhaal? Niets.
pi_135127642
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mens, wat lul je nou? Je weet niet hoe TS er uit ziet en wat boeit het ook voor de rest van het verhaal? Niets.
Oke.
pi_135127654
Alles is zo ingewikkeld.
Ik dacht ook dat een meisje mij leuk vond , zorgt in het echt regelmatig contact met mij op. Maar eens via Fb chat toont ze weinig initiatief. (Ik zie ze nu ook niet meer in het echt)
sd
pi_135127746
K ga me maar eens richten op mannen die me wel leuk vinden. Tijdverspilling om nog te jammeren over een man die er nog niet klaar voor is.

Heb mijn gal iig gespuwd. Bedankt voor alle kritiek.
pi_135127835
Doe dat, mooierd. O+
  zondag 5 januari 2014 @ 23:09:09 #85
206580 Luxuria
pi_135127852
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef oLexie het volgende:
Je komt over als zo'n ontzettend irritant kind dat de hele tijd tegen iedereen aan staat te lullen, door iedereen leuk gevonden wilt worden maar zonder dat je het zelf doorhebt ben je ontzettend awkward bezig en vinden anderen dat ook. Ik ging met zo'n type om, ook het zonnetje op werk en blabla, super gezellig kind was het maar ze was echt véél te aanwezig, zei steeds dingen waarvan mensen dachten:"Euhhhh okaaaaayyyy... wtf zegt zij nou weer." en als een jongen 1 keer lief deed dacht ze gelijk dat hij haar leuk vond en ging zij daar op in. Dat is super ongemakkelijk voor diegenen, want ze vonden haar dus helemaal niet leuk, en jou vinden ze blijkbaar ook niet leuk.

En je zegt ook dingen waarvan iedereen denkt WTF zegt dat kind?! Ze doen verder alleen aardig omdat jij ze met je overdreven 'leukheid' haast dwingt om aardig tegen je te doen terwijl ze je liever zouden negeren, dat lukt alleen lastig met mensen als jij die na vijf minuten al doen alsof ze je beste vriendin zijn en de hele tijd contact met je zoeken.

Verder is het natuurlijk hartstikke logisch dat bijvoorbeeld die eerste jongen afstandelijk tegen jou ging doen, HIJ HAD EEN VRIENDIN en jij had niet eens het fatsoen om je daar dan verder buiten te houden en uit jezelf afstand te nemen. :')

Sorry dat ik het zo bot neergooi, dat heb je verder nergens aan verdiend alleen ik heb me de afgelopen jaren nogal geërgerd aan het type persoon waar jij je als presenteert.
Helemaal mee eens, zo denk ik ook dat TS is.
pi_135127914
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef MaidensTower het volgende:
K ga me maar eens richten op mannen die me wel leuk vinden. Tijdverspilling om nog te jammeren over een man die er nog niet klaar voor is.

Heb mijn gal iig gespuwd. Bedankt voor alle kritiek.
Dat zie je verkeerd, ze zijn er al mee klaar, jij kwam veel te laat. Getrouwd enzo...
:{
  zondag 5 januari 2014 @ 23:12:38 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135128035
Uit dit topic blijkt maar weer dat een officeromance linke business is. >:O
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 5 januari 2014 @ 23:13:53 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135128101
Ohja, hij is net 3 maanden geacheiden.wie weet wringt daaar nog het een en ander.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_135128281
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef fathank het volgende:
Ohja, hij is net 3 maanden geacheiden.wie weet wringt daaar nog het een en ander.
Dat schijnt het idd. Hij liep weken te zeuren dat vrouwen gevaarlijk zijn. Nog niet verlost van zijn ex-vrouw, kom ik aankakken.

Woa ik ga voortaan met een grote boog om hem heen en mij focussen op andere collega's (vriendschappelijk) en mijn studie, sport. Heb teveel gewerkt afgelopen 3 weken waardoor dit een issue is geworden in mijn hoofd. Hij zit ook bij mij op school. Hopelijk zie ik hem nooit daar.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:17:23 #90
206580 Luxuria
pi_135128294
Omg als ik dit topic lees snap ik al helemaal waarom ze allemaal afstandelijk tegen je doen :')

KLB / Onhandigheid bij leuke collega (deel 2)
pi_135128413
Ja, dat zal het zijn.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:38:58 #92
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135129466
God, iedereen gaat wel eens op zijn bek. Mannen kunnen daar niet altijd even goed mee om gaan en gaan dan maar negeren. Hij voelt zich er waarschijnlijk ook erg vervelend bij, is geschrokken van je liefdesverklaring.

Lekker laten gaan en even rustig aan doen ;)
  zondag 5 januari 2014 @ 23:41:21 #93
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135129587
Je kan nu eenmaal niet bij deze mannen in het hoofd kijken, en ik ben bang dat daar het antwoord ligt. Niemand hier kan je dus het antwoord geven tenzij een van die personen hier een van die mannen is in de vier voorbeelden.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135129745
Hij zei dat hij zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Hij was heel dik voordat ik hem kende. Misschien kreeg hij toen nooit aandacht van meiden. En nu schrikt hij zich dood. Sneu.
pi_135129771
Ik wil hem compleet negeren zodat hij bijkomt van de schrik.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:50:12 #96
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135129981
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef MaidensTower het volgende:
Hij zei dat hij zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Hij was heel dik voordat ik hem kende. Misschien kreeg hij toen nooit aandacht van meiden. En nu schrikt hij zich dood. Sneu.
Dan kan je hem geruststellen en zeggen dat hij er heus wel mag zijn.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:53:00 #97
395284 tetouaribo
expectations
pi_135130082
- Je bent niet interessant genoeg.
- Je bent alleen interessant voor (eenmalig) seks.
- Hij wilt zich niet aan je binden.
- Je plakt/ vraagt te veel aandacht.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135130631
Waarom ga je hele rare liefdesverklaringen op het werk doen? Dat is gewoon dom , daar krijg je dus awkward situaties door. Ze willen je niet en vervolgens vinden ze werken met je raar omdat je opdringerig bent . Kun je dat nou echt niet zelf bedenken ??
pi_135130652
K ga hem vanaf nu keihard negeren. Me ff op andere dingen storten. Hopelijk ontmoet ik wat beters dan dit kansloze geval.
  maandag 6 januari 2014 @ 00:07:38 #100
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135130786
Eerst was het nog iemand waarbij je hele liefdesverklaring deed en nu reageert die niet zoals jij wilt dan is het ineens een kansloos geval , misschien moet je meer nadenken en minder gauw allemaal liefdesverklaringen doen, heb je ook wat minder awkward situaties.
pi_135130840
Heb er ook wel van geleerd nu. Was sowieso eerste keer zoiets.
pi_135132190
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat laatste is wel heel erg :D
Echt hè, ik dacht echt wtf?! natuurlijk zeg ik wel gewoon hoi als ik m zie, want hij is de broer van een vriend, maar daar blijft het dan ook bij. Hopelijk ontmoet ie snel een ander meisje :D
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 01:09:45 #104
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135132488
Ehh, ze willen gewoon geen relatie met je?
En zoek je overal gewoon te veel achter en word je te snel verliefd?

[ Bericht 46% gewijzigd door Moira op 06-01-2014 01:17:45 ]
Fuck the EBU.
pi_135133661
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Luxuria het volgende:
Omg als ik dit topic lees snap ik al helemaal waarom ze allemaal afstandelijk tegen je doen :')

KLB / Onhandigheid bij leuke collega (deel 2)
IP adres van hem ook echt. Dat is best ziek van TS, denk ik.
pi_135134299
Ik zou ook afhaken, en dat niet vanwege mijn persoonlijke mening, maar je komt echt vermoeiend over. Ook een beetje apart dat je doet alsof het aan de mannen ligt.

Succes.
If not now, then when.
  maandag 6 januari 2014 @ 08:00:25 #107
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_135134913
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef MaidensTower het volgende:

[..]
Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle.
Wat zeur je nou?
Je doet zelf precies hetzelfde. En geeft daarmee waarschijnlijk het antwoord op je eigen vraag.
pi_135135415
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 00:07 schreef MaidensTower het volgende:
K ga hem vanaf nu keihard negeren. Me ff op andere dingen storten. Hopelijk ontmoet ik wat beters dan dit kansloze geval.
Je bent duidelijk nog niet toe aan een relatie. Misschien is het slim om je een jaar lang niet in een relatie te storten en niets met mannen te doen (enkel op vriendschappelijke basis). Dit zou nog weleens kunnen werken.
pi_135135594
Ja. Ben al een half jaar single. Vond het saai worden ;(
  maandag 6 januari 2014 @ 10:41:06 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135137193
quote:
1s.gif
Hij weet dat ik makkelijk aan aandacht kom.
ja dat is het probleem denk ik in een notendop
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135137215
quote:
1s.gif

Eigen ervaring:
1:
2009: Man heeft relatie..

2:
2010: voelt zich heel depressief en vermijdt liefde.

3: bang is om verliefd te worden.

4:
(recent)
2014: Man zit in scheiding . Hij zei dat hij er niet mee bezig is gezien zijn situatie. Weet nog niet wat hij voelt :)

Dat hoort hem dus te vleien ofzo. :')
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 6 januari 2014 @ 11:18:51 #112
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135138118
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef sausagin het volgende:
Alles is zo ingewikkeld.
Ik dacht ook dat een meisje mij leuk vond , zorgt in het echt regelmatig contact met mij op. Maar eens via Fb chat toont ze weinig initiatief. (Ik zie ze nu ook niet meer in het echt)
Heel herkenbaar. Ik heb recent hetzelfde gehad. Heel enthousiast als ik haar met stappen tegen kwam, gezellige gesprekken maar vanaf het moment dat ik op facebook met haar in gesprek raakte (en later nog via app) komt er weinig respons meer.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135139001
TS, je bent gewoon lang niet zo leuk als dat je zelf denkt dat je bent.
pi_135139031
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 09:12 schreef MaidensTower het volgende:
Pro tip; ga eens aan jezelf werken.
pi_135139138
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik wel. Je bent niet zo boeiend. Leuk om af en toe mee te praten, leuk om je ego mee op te vijzelen want je doet moeite voor hem, maar verder niet zo heel veel interessants qua inhoud, dus dan kom je in het bakje 'leuk voor erbij' terecht.
pi_135139176
quote:
0s.gif
Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef MaidensTower het volgende:
Ja, dat zal het zijn.
Ze heeft wel een punt. Je bent een gestoorde kaketoe als je zo echt op je werk je gedraagt. 5 jarige kleuters zijn meer volwassen qua gedrag dan jij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 11:58:10 ]
pi_135139420
quote:
1s.gif
Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef MaidensTower het volgende:

Ik heb het er ook helemaal niet meer over ofzo.
Nee, je gaat ze porren en 'bzzzzt' roepen.
pi_135139532
quote:
10s.gif
Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, je gaat ze porren en 'bzzzzt' roepen.
'bzzzzt electricity'

:')
pi_135139925
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Oognip het volgende:

[..]

'bzzzzt electricity'

:')
Maar verder doet ze heel normaal tegen ze hoor.
pi_135140363
quote:
0s.gif
Misschien staan hier trouwens nog wat tips in :)
R&P / Single for a year challenge
pi_135140669
Ik wil niet alleen zijn ;(
pi_135140690
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 12:38 schreef MaidensTower het volgende:
Jij kunt niet eens alleen zijn.
pi_135140822
Klopt. Voel me leeg zodra ik even niets doe.
pi_135140844
En ik doe nu even niets, omdat ik heel moe ben doordat zoveel heb gedaan in de vakantie.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:05:25 #125
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135141493
quote:
1s.gif
Wat als dat niet het geval is? Wat zegt dat over degene die afstand neemt?

Ik ben niet vervelend ofzo.
Waarom vraag je niet wat dat over jou kan zeggen?
we dan
pi_135141507
Hoe dan ook, afwijzing blijft kut en de leegte en pijn die je voelt is rot, been there done that. Wie niet?

Maar laat je niet gek maken, leer van deze ervaring en werk aan je attitude en de manier waarop jij opstelt in het bijzijn van mannen/collega's/mensen in general...
pi_135142339
K voel me onzeker omdat ik vind dat mijn actie stoer was. Heel veel anderen ook. Maar ik wou het liefst zijn waardering en dat krijg ik niet. Daarom voel ik nu kut en onzeker. Het voelt kut omdat het lijkt alsof ik iets ergs heb gedaan. Ik heb hem gecomplimenteerd en niet gekwetst. Hij reageert alsof ik hem heel veel pijn heb gedaan.

Enkele andere mannen hebben dat gedaan, omdat ze op dat moment ergens mee zaten wat een link had met hun verleden. Waarom ben ik daar dan de dupe van?
pi_135142486
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 12:38 schreef MaidensTower het volgende:
Top instelling voor een relatie ja.
pi_135142529
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef MaidensTower het volgende:
K voel me onzeker omdat ik vind dat mijn actie stoer was.
Je actie was kinderachtig en de reden dat hij afknapte.

quote:
Het voelt kut omdat het lijkt alsof ik iets ergs heb gedaan. Ik heb hem gecomplimenteerd en niet gekwetst.
Je hebt hem weggejaagd door je actie.

quote:
Hij reageert alsof ik hem heel veel pijn heb gedaan.
Nee, hij reageert alsof hij geen interesse meer in je heeft, wat dan ook de waarheid is.
pi_135142817
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt. Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.

Ik laat niemand met vraagtekens achter. Reageer altijd. Al is het iemand van wie ik niets moet.
pi_135142873
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef MaidensTower het volgende:
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt. Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.

Ik laat niemand met vraagtekens achter. Reageer altijd. Al is het iemand van wie ik niets moet.
Ik kan me wel voorstellen dat hij niet heeft gereageerd. Hij weet het ten slotte zelf ook allemaal nog niet.
pi_135143225
quote:
0s.gif
Gevoelsmatig ben ik nog ff met hem bezig. Maar ik ben ook afgehaakt.
Je spreekt jezelf tegen.

quote:
Zwakkeling dat hij is. Niet reageren. Lekker volwassen. Bah.
Waarom zou hij moeten reageren? Je dringt je aan hem op.

quote:
Dat is dan ook gelijk je makke.
pi_135143315
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat hij niet heeft gereageerd. Hij weet het ten slotte zelf ook allemaal nog niet.
Hoe bedoel je dit?

Ik herinner me nog het moment toen hij op het werkvloer naar me toe kwam lopen en begon over dat ik hem had toegevoegd op LinkedIn en een praatje maakte over school. Terwijl hij weet dat hij niet mag praten en flink op zijn donder kreeg. In de pauze zocht hij ook naar contact. Ook na werk. Hij deelde ook gevoelige dingen. Hij probeerde mij ook steeds te helpen wanneer ik ergens moeite mee had. Verder zag ik hem altijd kijken naar mij zodra ik in de buurt was.

Ik heb het gestuurd, omdat ik voelde dat er iets wederzijds was. Geen idee in welke mate, maar er was iets. Ik spreek regelmatig mannen en ik heb veel relaties achter de rug om dat te kunnen. Maar elke keer blijft het weer een raadsel wanneer ik een man niet genoeg ken. Maar vaak zitten zulke mannen in een knoop met zichzelf en vinden ze mij te eng. Mijn mannelijke collega's vinden mij ook intimiderend. Ben zaterdag nacht wezen stappen. Een collega zei: "Je bent zo expressief. Je aura omvat bruisend energie en kracht. Dat is eng voor de gemiddelde man".
  maandag 6 januari 2014 @ 13:59:00 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135143369
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef MaidensTower het volgende:
Terwijl hij weet dat hij niet mag praten en flink op zijn donder kreeg.
Wat?
pi_135143401
Oh excuses. Hij mag niet kletsen met collega's ivm klanten die hij dan misloopt.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:04:25 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135143574
quote:
0s.gif
Ach, een half jaar is niets.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_135143628
quote:
1s.gif

[..]

Hoe bedoel je dit?

In de OP staat dat hij niet weet wat hij voelt doordat hij in een scheiding zit etc. Zijn hoofd staat blijkbaar nog niet zo naar andere vrouwen dus als jij hem dan ineens vertelt hem wel te zien zitten kan ik me voorstellen dat hij daar angstig van wordt en niet weet wat hij met jou en je actie aan moet. Hij weet zich blijkbaar zelf geen raad met zijn gevoelens. Misschien vindt hij je wel gewoon leuk maar weet hij gewoon niet wat ie moet.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:07:27 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135143703
TS, ik heb jouw manieren van 'de liefde verklaren' gezien in mijn inbox. Je draait ongelofelijk om de hete brij heen, maar wordt wel heel snel heel erg persoonlijk. Dat kan als opdringerig worden ervaren, zeker als iemand in een relatie zit of er net uit is. Juist dat soort mannen zit even niet te wachten op 'gedoe'. Misschien moet je in de toekomst afwachtender zijn, wellicht iemand eerst beter leren kennen voordat je al half de liefde verklaart.

Of vind iemand die minder gecompliceerd is ;)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135143874
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

In de OP staat dat hij niet weet wat hij voelt doordat hij in een scheiding zit etc. Zijn hoofd staat blijkbaar nog niet zo naar andere vrouwen dus als jij hem dan ineens vertelt hem wel te zien zitten kan ik me voorstellen dat hij daar angstig van wordt en niet weet wat hij met jou en je actie aan moet. Hij weet zich blijkbaar zelf geen raad met zijn gevoelens. Misschien vindt hij je wel gewoon leuk maar weet hij gewoon niet wat ie moet.
Klinkt veel realistischer :)

Ik laat het voor wat het is. Tijd zal wel laten zien of het nog een staart zal krijgen.

Een reden waarom ik me hierop heb gestort is omdat ik al drie weken super veel werk, omdat ik flink rood sta door verhuiskosten. Daardoor heb ik geen vakantie gehad. Heb zoveel studieachterstand waar ik sterk tegenop kijk. Vandaag is de dag dat ik mijn zwijnenstal ga opruimen en boodschappen ga doen. Morgen ga ik sporten en een overzicht maken voor de komende weken. Daarna aan de slag.

Voel me gewoon zo moe ;(
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 14:12:13 #140
288245 crew  Moira
pi_135143942
quote:
0s.gif
Misschien moet je dan eens wat aan je persoonlijkheid en karaktertrekjes doen zodat mensen graag met je om gaan en normaal reageren op normale acties.
Je doet gewoon fucked up en daardoor willen mensen zo min mogelijk met je te maken hebben, wat voor jou overkomt dat ze raar/niet normaal tegen je doen, terwijl je dat dus eigenlijk zelf uit lokt.

Waarom snap je niet dat het aan jou ligt?
Ben je wel eens bij een psycholoog geweest?
Fuck the EBU.
pi_135143993
quote:
2s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
TS, ik heb jouw manieren van 'de liefde verklaren' gezien in mijn inbox. Je draait ongelofelijk om de hete brij heen, maar wordt wel heel snel heel erg persoonlijk. Dat kan als opdringerig worden ervaren, zeker als iemand in een relatie zit of er net uit is. Juist dat soort mannen zit even niet te wachten op 'gedoe'. Misschien moet je in de toekomst afwachtender zijn, wellicht iemand eerst beter leren kennen voordat je al half de liefde verklaart.

Of vind iemand die minder gecompliceerd is ;)
Ja. Denk dat het goed had uitgepakt als hij wat sterker in zijn schoenen stond. Mijn ex waarmee ik verloofd was en mee heb samengewoond is ook binnen een maand na breakup veroverd. Hij is sterk en kan dealen met shit.
pi_135144119
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens wat aan je persoonlijkheid en karaktertrekjes doen zodat mensen graag met je om gaan en normaal reageren op normale acties.
Je doet gewoon fucked up en daardoor willen mensen zo min mogelijk met je te maken hebben, wat voor jou overkomt dat ze raar/niet normaal tegen je doen, terwijl je dat dus eigenlijk zelf uit lokt.

Waarom snap je niet dat het aan jou ligt?
Ben je wel eens bij een psycholoog geweest?
Zeg wijsneus. Je weet helemaal niet hoe mijn omgeving mij ziet. Je mening is subjectief.

Antwoord op je vraag: nee, ik word niet doorverwezen omdat ik studeer, werk, sport, normaal slaap, vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders heb.
pi_135144162
quote:
0s.gif
_O-.
pi_135144182
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Zeg wijsneus. Je weet helemaal niet hoe mijn omgeving mij ziet. Je mening is subjectief.

Antwoord op je vraag: nee, ik word niet doorverwezen omdat ik studeer, werk, sport, normaal slaap, vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders heb.
Dat is echt onzin hoor :D Zuig je dat uit je duim?
Ik studeer, sport, slaap normaal en heb vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders en tóch loop ik bij een psycholoog. Kan prima.
pi_135144186
Gewoon ook echt verantwoording eisen. _O-.
pi_135144200
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.
Ik probeer het te doden ;(

Ik blijf bzzzttt voelen zodra ik hem zie :'(
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 14:19:37 #147
288245 crew  Moira
pi_135144216
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Aan al je posts te lezen is zelfs jóúw mening niet objectief, doe daar je best eens voor om je te verplaatsen in de gedachtes van die jongens. In plaats van te denken dat er wat mis met hén is, ga eens na bij jezelf wat jíj doet waardoor zij zo tegen jou doen.

Zoals heel veel anderen hier ook zeggen: die reacties van die jongens zijn gewoon normaal, zo zouden veel meer mensen reageren als ze te maken hadden met zo iemand als jij.

En mensen die bij een psycholoog lopen hebben natuurlijk altijd wel punten in hun leven waar het goed gaat, maar je loopt bij een psycholoog juist voor die punten waar het níét goed gaat. In jouw geval zal dat hulp in de liefde zijn, hoe je met mensen om gaat die je leuk vindt, hoe je dingen anders aan kan pakken waardoor je wel gelukkig wordt in de liefde.

Kruip eens uit die slachtoffer rol en ga jezelf helpen.
Fuck the EBU.
pi_135144228
quote:
1s.gif
Maar vaak zitten zulke mannen in een knoop met zichzelf
Soort zoekt soort.

:D.
pi_135144242
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat is echt onzin hoor :D Zuig je dat uit je duim?
Ik studeer, sport, slaap normaal en heb vrienden en contacten en een goede band met mijn ouders en tóch loop ik bij een psycholoog. Kan prima.
Nee dat zei een SPV'er. Ze zei dat doorverwijzen pas kan als mijn leven onder mijn psyche lijdt.
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 14:21:02 #150
288245 crew  Moira
pi_135144265
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:20 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Nee dat zei een SPV'er. Ze zei dat doorverwijzen pas kan als mijn leven onder mijn psyche lijdt.
Of als je omgeving onder je psyche lijdt.
En volgens mij is dat hier en daar al wel het geval, anders zou je niet in deze situatie zitten.
Fuck the EBU.
pi_135144304
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:19 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik probeer het te doden ;(

Ik blijf bzzzttt voelen zodra ik hem zie :'(
Misschien moet je bzzzztttt op je doos doen :')
pi_135144312
quote:
0s.gif
K voel me onzeker omdat ik vind dat mijn actie stoer was.
Ja, echt stoer. :'). Wil hij iets uitleggen kap jij 'm af. :'). En dan wil je nu dat hij praat. :').

Je hebt geen geduld, alles moet volgens jou regels gaan en anders is het de fout van de ander.
quote:
0s.gif
. Daarom voel ik nu kut en onzeker. Het voelt kut omdat het lijkt alsof ik iets ergs heb gedaan. Ik heb hem gecomplimenteerd en niet gekwetst. Hij reageert alsof ik hem heel veel pijn heb gedaan.

En dat reageer je af op hem en op je omgeving. Terwijl je echt bij jezelf moet zoeken en moet beseffen dat hij je niet wil. Klaar.
pi_135144314
quote:
1s.gif

[..]

Geloof me, iedereen die met jou in aanraking komt lijdt er aardig onder.
pi_135144317
quote:
1s.gif

[..]

Dan ga je nog eens terug, want dit is echt onzin.
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 14:23:41 #155
288245 crew  Moira
pi_135144367
TS heeft gewoon een steekje los en mensen die hun eigen problemen niet erkennen kunnen niet geholpen worden.
Jammer, maar helaas.
Fuck the EBU.
pi_135144407
quote:
1s.gif
Ze zei dat doorverwijzen pas kan als mijn leven onder mijn psyche lijdt.
Jouw hele leven draait om seks en relaties. Alles hangt daar vanaf; als het goed gaat ben je vrolijk, als het slecht gaat ben je verdrietig. Je mood is enorm veranderlijk (en daar is je omgeving het slachtoffer van), je kan niet alleen zijn. Je kan dingen ook niet laten rusten, je overanalyseert alles tot in den treure, totdat je tot de conclusie komt dat je maar zo bent en dat de rest je maar zo moet accepteren en als ze dat niet doen is het hun fout.

Gezond is het niet, je postgeschiedenis is daar het bewijs van. Geen enkele stabiliteit.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 14:25:50 ]
pi_135144448
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jouw hele leven draait om seks en relaties. Alles hangt daar vanaf; als het goed gaat ben je vrolijk, als het slecht gaat ben je verdrietig. Je mood is enorm veranderlijk (en daar is je omgeving het slachtoffer van), je kan niet alleen zijn.

Gezond is het niet, je postgeschiedenis is daar het bewijs van. Geen enkele stabiliteit.
Ja TS, ga terug naar die SPV'er en neemt een printscreen van je postgeschiedenis mee. Kun je ook meteen vertellen dat je meerdere persoonlijkheden hebt.
pi_135144485
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jouw hele leven draait om seks en relaties. Alles hangt daar vanaf; als het goed gaat ben je vrolijk, als het slecht gaat ben je verdrietig. Je mood is enorm veranderlijk (en daar is je omgeving het slachtoffer van), je kan niet alleen zijn. Je kan dingen ook niet laten rusten, je overanalyseert alles tot in den treure, totdat je tot de conclusie komt dat je maar zo bent en dat de rest je maar zo moet accepteren en als ze dat niet doen is het hun fout.

Dat dus. Ik zou als ik TS was echt professionele hulp zoeken. Ik denk zelfs dat het een goed idee is als ze zich een tijdje laat opnemen.
pi_135144575
Zodra ik geld heb ga ik ff zo'n psycholoog opzoeken. Word best ongelukkig van mijn verslaving.
pi_135144598
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef MaidensTower het volgende:
Zodra ik geld heb ga ik ff zo'n psycholoog opzoeken. Word best ongelukkig van mijn verslaving.
Je studeert toch nog? Ga dan naar de schoolpsycholoog, die is gratis :)
pi_135144635
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je studeert toch nog? Ga dan naar de schoolpsycholoog, die is gratis :)
Die gaat vast alleen over school... of niet?
  maandag 6 januari 2014 @ 14:30:32 #162
179075 hugecooll
pi_135144646
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat het je schoolprestaties in de weg staat
pi_135144666
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef MaidensTower het volgende:
Als ik het me goed herinner is de psycholoog toegankelijker geworden sinds 1 januari 2014. Check je vergoedingenoverzicht.
pi_135144695
quote:
1s.gif

[..]

Nee hoor, totaal niet. Daar kun je met je problemen terecht, ook buiten school.
pi_135144736
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat het je schoolprestaties in de weg staat
Ja, dat gebeurt wel. Ga ik ff achteraan. Morgen ofzo :)
pi_135144754
quote:
3s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner is de psycholoog toegankelijker geworden sinds 1 januari 2014. Check je vergoedingenoverzicht.
Dank ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 14:32:53 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135144755
quote:
3s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Via de huisarts. En daar is TS ook al met psychische problemen geweest, te zien aan de SPV'er.
pi_135144794
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Via de huisarts. En daar is TS ook al met psychische problemen geweest, te zien aan de SPV'er.
Via de huisarts inderdaad. Nieuw jaar, nieuwe regeling, nieuwe kans. ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 14:34:14 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135144817
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Via de huisarts inderdaad. Nieuw jaar, nieuwe regeling, nieuwe kans. ;)
Wat is er nieuw, volgens jou?
pi_135144840
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is er nieuw, volgens jou?
Geen eigen bijdrage meer, dat was voor velen een drempel.
pi_135144905
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze heeft de consulenten verhoogd, maar niet doorgestuurd. Ze zei dat het niet nodig was en dat ik het allemaal zelf kan.

Ik kom gewoon niet van mijn verslaving af. Het is obsessief en het bepaalt mijn humeur al jaren (zoals ZarGon zegt).

Met andere mensen dan mannen die ik leuk vind heb ik totaal geen probleem. Ik doe graag hier en daar ene drankje, ga wel eens uit eten, ontmoet veel nieuwe mensen en heb veel plezier in mijn studie en werk. Sporten vind ik ook leuk. Dansen ook. Alles gaat goed. Alleen liefde is en blijft een issue.
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 14:37:09 #172
288245 crew  Moira
pi_135144944
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ze heeft de consulenten verhoogd, maar niet doorgestuurd. Ze zei dat het niet nodig was en dat ik het allemaal zelf kan.

Ik kom gewoon niet van mijn verslaving af. Het is obsessief het bepaalt mijn humeur al jaren.

Met andere mensen dan mannen die ik leuk vind heb ik totaal geen probleem. Ik doe graag hier en daar ene drankje, ga wel eens uit eten, ontmoet veel nieuwe mensen en heb veel plezier in mijn studie en werk. Sporten vind ik ook leuk. Dansen ook. Alles gaat goed. Alleen liefde is en blijft een issue.
Eindelijk erken je je probleem en wil je het bij de oorzaak aanpakken _O_
Hulde!
Fuck the EBU.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:38:24 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135145001
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Eindelijk erken je je probleem en wil je het bij de oorzaak aanpakken _O_
Hulde!
Ja, juich niet te vroeg. Ik het TS al veel vaker 'ineens' zien toegeven in te zien waar haar probleem lag. Maar dat er daarmee nou iets veranderde, nee.
pi_135145029
Heb er alleen weinig hoop bij. Maar goed, ik had ook niet gedacht dat ik uit mijn burnout zou komen en niet zou kunnen studeren, sporten, werken, socializen in de randstad tegelijk...
pi_135145075
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, juich niet te vroeg. Ik het TS al veel vaker 'ineens' zien toegeven in te zien waar haar probleem lag. Maar dat er daarmee nou iets veranderde, nee.
Ja dat is ook mijn angst. Ik heb te vaak geprobeerd en ik ben niet ver vooruit gekomen. Niet op dit gebied. Wel op andere gebieden.
pi_135145144
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef MaidensTower het volgende:
Heb er alleen weinig hoop bij. Maar goed, ik had ook niet gedacht dat ik uit mijn burnout zou komen en niet zou kunnen studeren, sporten, werken, socializen in de randstad tegelijk...
Dat komt omdat je het stiekem nog niet echt gelooft. Je zegt een hoop bullshit om de mensen hier te pleasen.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:41:47 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135145152
quote:
1s.gif

[..]

In eerste instantie wel. Maar als je aangeeft dat de schoolprestaties hier onder lijden helpen ze je wel op weg. Overigens kost een psycholoog je enkel je eigen risico bij de meeste zorgverzekeraars...
  maandag 6 januari 2014 @ 14:42:17 #178
179075 hugecooll
pi_135145182
Ah, zarGon en Scorpie in je topic
ff in de gaten houden :7
pi_135145201
Ik denk dus eigenlijk dat je veel meer problemen hebt dan je zelf toe wil geven en het alleen maar in de liefde is , maar een burn out krijg je niet zonder, het is ook niet echt gezond een heel forum met allerlei dingen onder kloons te doen.

Ik denk dat je kop eens uit het zand moet halen en in plaats van hier steeds je heil te zoeken , gewoon echt eens keihard aan jezelf moet werken.
pi_135145221
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef yats het volgende:

[..]

In eerste instantie wel. Maar als je aangeeft dat de schoolprestaties hier onder lijden helpen ze je wel op weg. Overigens kost een psycholoog je enkel je eigen risico bij de meeste zorgverzekeraars...
Dit is gewoon echt niet waar. Ik heb er zelf gelopen en het ging overal over maar niet over school.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:44:45 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135145262
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dit is gewoon echt niet waar. Ik heb er zelf gelopen en het ging overal over maar niet over school.
Ik ben indertijd ook bij de psycholoog van mijn uni geweest en daar was dat wel zo...
pi_135145387
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb te vaak geprobeerd en ik ben niet ver vooruit gekomen.
Weet je nog wat je zei over afvallen? Kleine haalbare doelen stellen, en je motivatie zien groeien omdat je je doelen daadwerkelijk haalt.

Ik heb het idee dat je dat niet in je liefdesleven toepast. Je wil te veel te snel. Onhaalbare doelen, telkens een setback. Je misbruikt relaties om je volledig te voelen, en dat komt gewoon omdat je jezelf niet goed genoeg vindt. Je bent enorm onzeker over je eenzaamheid, dat je er alles aandoet om het niet te zijn en juist daardoor verder van jezelf af komt te liggen.

Je hebt anderen niet nodig om goed (genoeg) te zijn, een relatie is slechts een toevoeging en geen vervanging.

Of zo. Hm.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 14:48:26 ]
pi_135145460
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je nog wat je zei over afvallen? Kleine haalbare doelen stellen, en je motivatie zien groeien omdat je je doelen daadwerkelijk haalt.

Ik heb het idee dat je dat niet in je liefdesleven toepast. Je wil te veel te snel. Onhaalbare doelen, telkens een setback. Je misbruikt relaties om je volledig te voelen, en dat komt gewoon omdat je jezelf niet goed genoeg vindt. Je bent enorm onzeker over je eenzaamheid, dat je er alles aandoet om het niet te zijn en juist daardoor verder van jezelf af komt te liggen.

Je hebt anderen niet nodig om goed (genoeg) te zijn, een relatie is slechts een toevoeging en geen vervanging.

Of zo. Hm.
TS is veel te wanhopig bezig om niet alleen te zijn dat het afstraalt op de mannen die ze aantrekt.
pi_135145602
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

TS is veel te wanhopig bezig om niet alleen te zijn dat het afstraalt op de mannen die ze aantrekt.
Dat ligt meer door hoe ze het uit. Ze handelt gevoelsmatig en impulsief, en kan ze er niet mee omgaan als dat ontploft in haar gezicht. Ze vindt zichzelf zo leuk dat wat ze doet wel leuk moet zijn voor de rest, en ze wil er ook nog complimenten voor ontvangen.

En in de tussentijd heeft ze geen idee wat ze aanricht met haar gedrag, totdat het te laat is en zij weer gaat uitpluizen waar het dit keer verkeerd is gegaan. En dan focust ze ook nog eens op het allerlaatste wat er is gebeurd, terwijl het een opsomming is van al haar handelingen.

En dan gaat ze eisen en wild om haar heen slaan wanneer het niet gaat zoals ze wil.

Rinse, repeat.
pi_135145641
ZarGon, ik weet niet hoe liefde hoort en moet zijn. Heb altijd relaties gehad die snel ontstonden. Met mijn exverloofde kregen we wat op onze tweede date. Daarentegen is hij binnen een maandje na de breakup weer met een ander :') Mijn punt is: het is altijd zo geweest. Ik weet niet anders.

Waarom doen jullie leden alsof het geldt voor alle mannen. Er zijn genoeg mannen die me proberen te versieren. Die laten me koud. Ik hou niet van jagers. Ik val voor rustige mannen die er niet zo mee bezig (lijken te) zijn.
pi_135145645
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat ligt meer door hoe ze het uit. Ze handelt gevoelsmatig en impulsief, en kan ze er niet mee omgaan als dat ontploft in haar gezicht. Ze vindt zichzelf zo leuk dat wat ze doet wel leuk moet zijn voor de rest, en ze wil er ook nog complimenten voor ontvangen.

En in de tussentijd heeft ze geen idee wat ze aanricht met haar gedrag, totdat het te laat is en zij weer gaat uitpluizen waar het dit keer verkeerd is gegaan. En dan focust ze ook nog eens op het allerlaatste wat er is gebeurd, terwijl het een opsomming is van al haar handelingen.

En dan gaat ze eisen en wild om haar heen slaan wanneer het niet gaat zoals ze wil.

Rinse, repeat.
True, true. Eigenlijk zouden we kunnen stellen dat TS een chronisch gebrek aan zelfreflectie heeft en narcistische trekjes vertoont waardoor ze qua emotionele ontwikkeling gezien nog in de pubertijd zit.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:56:52 #187
179075 hugecooll
pi_135145755
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
pubertijd
Klassiekertje
pi_135145771
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hou niet van jagers.
Twee kapiteins op een schip, daarom.

Jagers spelen het niet volgens jou regels, jij moet het een beetje kunnen leiden wil het spannend voor je zijn. Een jager zou jou alleen maar onzekerder maken.
quote:
Ik val voor rustige mannen die er niet zo mee bezig (lijken te) zijn.
En daar kun je niet mee omgaan, omdat zij rustig zijn. Dat botst met jouw persoonlijkheid. Zij zijn minder impulsief en het kost tijd om ze echt aan je te binden. Maar dat duurt allemaal te lang voor jou.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 15:00:24 ]
pi_135145852
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Twee kapiteinen op een schip, daarom.

Jagers spelen het niet volgens jou regels, jij moet het een beetje kunnen leiden wil het spannend voor je zijn. Een jager zou je alleen maar onzekerder maken.

[..]

En daar kun je niet mee omgaan, omdat zij rustig zijn. Dat botst met jouw persoonlijkheid. Zij zijn minder impulsief en het kost tijd om ze echt aan je te binden. Maar dat duurt allemaal te lang voor jou.
Deze man weet.
pi_135145858
Ik doe al jaren aan zelfreflectie. Anders zou ik nu niet het e.e.a. hebben bereikt nu in het leven. Dit zijn de resterende issues waar ik gewoon niet uit kom. Ik weiger om mezelf de grond in te boren. Niets narcistisch aan. Ik vind mezelf een leuk mens. Mijn aanpak is alleen vaak impulsief en ongeduldig, waardoor ik mijn doelen op dit gebied niet bereik.
pi_135145866
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef MaidensTower het volgende:
ZarGon, ik weet niet hoe liefde hoort en moet zijn. Heb altijd relaties gehad die snel ontstonden. Met mijn exverloofde kregen we wat op onze tweede date. Daarentegen is hij binnen een maandje na de breakup weer met een ander :') Mijn punt is: het is altijd zo geweest. Ik weet niet anders.

Waarom doen jullie leden alsof het geldt voor alle mannen. Er zijn genoeg mannen die me proberen te versieren. Die laten me koud. Ik hou niet van jagers. Ik val voor rustige mannen die er niet zo mee bezig (lijken te) zijn.
Probeer echt een keer voor lange tijd niet bezig te zijn met mannen op relationeel gebied. Zoek gewoon een fuckbuddy zodat je niet seksueel gefrustreerd raakt. Je hebt namelijk geen relatie nodig voor de seks. :)

Geef mannen in je omgeving ook niet het idee dat je een relatie wil (ik beweer niet dat je dat doet) opdat je niet in de verleiding komt alsnog een relatie te krijgen.

Je bent verslaafd aan relaties. Je wil niet alleen zijn. Eventuele relaties zijn gewoon gedoemd te mislukken omdat je te graag wil.
pi_135145872
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Deze man weet.
Inderdaad. Zargon askadalar baaskadalar.
If not now, then when.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:00:30 #193
179075 hugecooll
pi_135145893
Eigenlijk probeert MT via een omweg zarGons hart te veroveren
rustige jongen dit dat
pi_135145913
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind mezelf een leuk mens.
Sorry to burst your bubble, maar je bent een leeg mens.
pi_135145920
quote:
0s.gif
Ik doe al jaren aan zelfreflectie. Anders zou ik nu niet het e.e.a. hebben bereikt nu in het leven. Dit zijn de resterende issues waar ik gewoon niet uit kom. Ik weiger om mezelf de grond in te boren. Niets narcistisch aan. Ik vind mezelf een leuk mens. Mijn aanpak is alleen vaak impulsief en ongeduldig, waardoor ik mijn doelen op dit gebied niet bereik.
En het terugkrabbelen is begonnen. Toch een record, zo`n 12 minuten, dat je veinsde dat je aan jezelf wilde gaan werken.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:01:24 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135145927
quote:
0s.gif
Moet je dan je zelfreflectie doen voor het oog van anonieme internetusers die daar ongezouten commentaar op leveren?
pi_135145938
quote:
0s.gif
Ik vind mezelf een leuk mens.
Sorry, maar je hebt helemaal niks om aan tafel te brengen voor een geïnteresseerde partij.
pi_135145966
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Twee kapiteinen op een schip, daarom.

Jagers spelen het niet volgens jou regels, jij moet het een beetje kunnen leiden wil het spannend voor je zijn. Een jager zou jou alleen maar onzekerder maken.

[..]

You got me. Oke, deze inzicht is nieuw.

Ja, jagers maken me onzeker, want dan heb ik geen controle en/of ben ik bang dat ik ze snel kwijt raak. Wie mij verovert, doet dat ook snel bij een ander vind ik.

En rustige mannen vang je inderdaad minder snel. Nou hapte mijn exverloofde snel toe, maar dat doet hij mij iedereen die verliefd op hem wordt. Dus eigenlijk heb ik hem niet eens gevangen. Hij wou bij voorbaat geliefd worden. Met wie deed er blijkbaar niet toe.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:02:28 #199
179075 hugecooll
pi_135145967
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moet je dan je zelfreflectie doen voor het oog van anonieme internetusers die daar ongezouten commentaar op leveren?
Zo dan, dat was wel heel indirect :D
pi_135146014
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zo dan, dat was wel heel indirect :D
Ben ik niet gewend van Lienekien.
pi_135146019
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sorry to burst your bubble, maar je bent een leeg mens.
Dat is jouw waarheid. Je hebt goed recht om daar in te geloven.
pi_135146057
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En het terugkrabbelen is begonnen. Toch een record, zo`n 12 minuten, dat je veinsde dat je aan jezelf wilde gaan werken.
Waar krabbel ik terug schat?
pi_135146067
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef MaidensTower het volgende:
Dus eigenlijk heb ik hem niet eens gevangen. Hij wou bij voorbaat geliefd worden. Met wie deed er blijkbaar niet toe.
Het maakt geen fuck uit hoe het tot toestand komt, het begint namelijk dan pas. Als jullie maar op (min of meer) dezelfde lijn zitten/komen/blijven.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:05:36 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135146087
quote:
6s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben ik niet gewend van Lienekien.
Moet je toch eens beter opletten.
pi_135146129
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Waar krabbel ik terug schat?
Je zegt dat je een leuk mens bent en dat je aan zelfreflectie doet, maar dat is natuurlijk een leugen. Immers, Zargon die jou iets moet vertellen dat je stiekem allang had kunnen weten over het type man waar je op valt zegt genoeg.
pi_135146200
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je zegt dat je een leuk mens bent en dat je aan zelfreflectie doet, maar dat is natuurlijk een leugen. Immers, Zargon die jou iets moet vertellen dat je stiekem allang had kunnen weten over het type man waar je op valt zegt genoeg.
Heb daar niet op die manier bij stilgestaan.
pi_135146221
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Dat is jouw waarheid. Je hebt goed recht om daar in te geloven.
Ik ken je zo'n 3 jaar nu. Hoeveel vragen heb jij aan mij gesteld en hoeveel heb ik er aan jou gesteld? Hoeveel % van de tijd praatte jij en hoeveel % van de tijd luisterde jij?

Jouw wereld draait om - zoals ik eerder zij - seks en relaties. Gewoon een hol bestaan, en al drie jaar ren je rondjes. Je hebt niets te bieden buiten seks. En je wordt heel snel vermoeiend omdat het altijd maar hetzelfde is en jij herhaling van zetten maakt, telkens maar weer. En dat werkt echt afstotend, omdat je toch niet luistert.

Dus inderdad, dat is mijn waarheid. Maar denk er maar eens over na.
pi_135146234
quote:
0s.gif

Voorbeeld:

blij dat ik op mannen val, want als je op jou valt.. nou.. leuke ben jij, je kunt toch ook op een normale
manier duidelijk zijn zonder de bitch uit te hangen..
pi_135146347
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ken je zo'n 3 jaar nu. Hoeveel vragen heb jij aan mij gesteld en hoeveel heb ik er aan jou gesteld? Hoeveel % van de tijd praatte jij en hoeveel % van de tijd luisterde jij?

Jouw wereld draait om - zoals ik eerder zij - seks en relaties. Gewoon een hol bestaan, en al drie jaar ren je rondjes. Je hebt niets te bieden buiten seks. En je wordt heel snel vermoeiend omdat het altijd maar hetzelfde is en jij herhaling van zetten maakt, telkens maar weer. En dat werkt echt afstotend, omdat je toch niet luistert.

Ik zit alleen op Fok voor dit. Dus het is logisch dat het alleen hierover gaat. Met mijn omgeving wil ik hier niet over praten muv bese vrienden.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:12:35 #210
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135146358
Gewoon gaan dm'en met users uit het versieren topic en dan heb je zo beet.
we dan
  maandag 6 januari 2014 @ 15:13:14 #211
179075 hugecooll
pi_135146387
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_135146388
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Heb daar niet op die manier bij stilgestaan.
Dat is dus precies wat zelfreflectie is he. Daarom zeg ik; je praat een hoop, maar zegt maar bar weinig.
pi_135146396
lkkr lkkr neuke
If not now, then when.
pi_135146466
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ken dat soort types; hebben meestal een leuk uiterlijk, zijn verleidelijk en winden mannen in 1e instantie behoorlijk makkelijk om de vingers. Maar daarna, als de man tot zijn positieven komt en merkt waar hij mee te maken heeft is hij niet meer geïnteresseerd. Het karakter is hol, intelligent zijn ze meestal niet, tikkeltje wereldvreemd en inderdaad narcistisch ingesteld en weinig empathisch vermogen, of een beschadiging in de psyche waardoor normaal functioneren binnen een relatie gewoonweg geen optie is.

Kortom, TS zal vast een lekker smoeltje hebben, verder is het geen relatiemateriaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 15:17:43 ]
pi_135146589
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ken dat soort types; hebben meestal een leuk uiterlijk, zijn verleidelijk en winden mannen in 1e instantie behoorlijk makkelijk om de vingers. Maar daarna, als de man tot zijn positieven komt en merkt waar hij mee te maken heeft is hij niet meer geïnteresseerd. Het karakter is hol, intelligent zijn ze meestal niet, tikkeltje wereldvreemd en inderdaad narcistisch ingesteld en weinig empathisch vermogen, of gewoonweg een beschadiging in de psyche waardoor normaal functioneren binnen een relatie gewoonweg geen optie is.

Kortom, TS zal vast een lekker smoeltje hebben, verder is het geen relatiemateriaal.
Toegegeven. Ik zie overeenkomsten in je reactie.
pi_135146602
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik zit alleen op Fok voor dit.
Ik heb je gemeet. Het was wel kort, ik heb je niet zo veel gesproken en na een keertje kan ik natuurlijk niet al te veel conclusies trekken, maar je bent IRL precies hetzelfde.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 15:19:11 ]
pi_135146652
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Toegegeven. Ik zie overeenkomsten in je reactie.
Kijk, ik ken je niet, weet verder niks van je en je interesseert me verder ook vrij weinig, maar ik ga af op je posts hier en in andere topics (waaronder het bzzzzzt topic :') ) en op basis daarvan trek ik deze conclusie.
pi_135146675
Oke.
pi_135146738
En alleen kom je er blijkbaar niet uit, dus zoek - zoals men hierboven al heeft aangegeven - professioneel hulp.
pi_135146818
I will. Bedankt voor jullie ongezouten reacties :)
pi_135146821
quote:
3s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef zarGon het volgende:
En alleen kom je er blijkbaar niet uit, dus zoek - zoals men hierboven al heeft aangegeven - professioneel hulp.
Mooie afsluiter. Slotje op het topic, TS gaat hulp zoeken en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:25:18 #222
179075 hugecooll
pi_135146890
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk, ik ken je niet, weet verder niks van je en je interesseert me verder ook vrij weinig, maar ik ga af op je posts hier en in andere topics (waaronder het bzzzzzt topic :') ) en op basis daarvan trek ik deze conclusie.
Dat bzzzzzzzt is toch gewoon grappig? :')
ik ben eigenlijk alweer vergeten waarom ze dat deed
pi_135146912
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat bzzzzzzzt is toch gewoon grappig? :')
ik ben eigenlijk alweer vergeten waarom ze dat deed
Het was wel grappig maar tegelijkertijd ook erg sneu. Het was iig typerend voor de manier waarop TS omgaat met mannen.
pi_135146957
Waar moet ze precies professionele hulp voor zoeken dan? In de meeste gevallen vind ik dat altijd zo'n lam advies.
If not now, then when.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:29:46 #225
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135147053
Hoe knap is TS dan?
we dan
pi_135147072
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef MaidensTower het volgende:
I will. Bedankt voor jullie ongezouten reacties :)
Gisteren noemde je me nog een blaaskaak en een wijsneus. What happened?
pi_135147086
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar moet ze precies professionele hulp voor zoeken dan? In de meeste gevallen vind ik dat altijd zo'n lam advies.
Voor haar verslaving, zoals zij het zo mooi noemt.
pi_135147148
quote:
10s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ben je ook. Met enkele dingen heb je wel weer gelijk.
pi_135147167
quote:
0s.gif

[..]

Voor haar verslaving, zoals zij het zo mooi noemt.
Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.
If not now, then when.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:32:35 #230
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135147191
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe knap is TS dan?
Niet, waarschijnlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135147217
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Naja, ik denk dat je het via andere manieren ook redelijk kunt 'oplossen'. Professionele hulp is gelijk zo deprimerend.
Heb je tips? :)
pi_135147241
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ben je ook. Met enkele dingen heb je wel weer gelijk.
"Enkele". :D.

Guuurl, ik zou je moeten chargen voor de wijsheden die ik eruit gooi.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:33:49 #233
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135147254
- Niet op deze manier. -

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 15:35:35 ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135147344
quote:
0s.gif

[..]

Ze komt er zelf niet uit. Dan kun je nog jaren blijven proberen, maar je blijft rondjes rennen omdat gewoontes.

Er is niets mis met professionele hulp inschakelen wanneer je er zelf niet uitkomt, het accepteren van hulp van buitenaf is juist positief omdat je daarmee je blinde vlekken ziet.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:40:56 #235
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135147649
Ik word in veel kringen beschouwd als een genie wat betreft hulpverlening en ik ben zo vrij om je de volgende tips te geven die je leven drastisch kunnen veranderen.

1. Voordat je je hart uitstront bij iemand eerst ernaar vissen of zij dat willen of hetzelfde voelen.
2. Vriendelijker proberen te doen, als je geconditioneerd vriendelijk doet dan word je uiteindelijk ook vriendelijker.
3. Een goed eetpatroon zorgt voor een evenwichtig brein en lichaam en kan je helpen om moodswings in bedwang te houden.
4. Niet klagen over problemen die je zelf veroorzaakt. Je kan er ook voor kiezen om mensen die geen probleemgeval zijn te benaderen (hoop ik) en dan heb je een grotere kans op een normale situatie (i.t.t. met een net gescheiden man e.d.).
5. Zorgen dat je zelf geen probleem bent, nadenken voordat je iets zegt en doet en je verplaatsen in anderen terwijl je dat doet zodat je in ieder geval je best hebt gedaan om nare situaties te vermijden.
we dan
pi_135147907
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik word in veel kringen beschouwd als een genie wat betreft hulpverlening en ik ben zo vrij om je de volgende tips te geven die je leven drastisch kunnen veranderen.

1. Voordat je je hart uitstront bij iemand eerst ernaar vissen of zij dat willen of hetzelfde voelen.
2. Vriendelijker proberen te doen, als je geconditioneerd vriendelijk doet dan word je uiteindelijk ook vriendelijker.
3. Een goed eetpatroon zorgt voor een evenwichtig brein en lichaam en kan je helpen om moodswings in bedwang te houden.
4. Niet klagen over problemen die je zelf veroorzaakt. Je kan er ook voor kiezen om mensen die geen probleemgeval zijn te benaderen (hoop ik) en dan heb je een grotere kans op een normale situatie (i.t.t. met een net gescheiden man e.d.).
5. Zorgen dat je zelf geen probleem bent, nadenken voordat je iets zegt en doet en je verplaatsen in anderen terwijl je dat doet zodat je in ieder geval je best hebt gedaan om nare situaties te vermijden.
Oh wow!
  maandag 6 januari 2014 @ 15:47:03 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135147980
quote:
0s.gif
Zoek je nog een vriendin?
  maandag 6 januari 2014 @ 15:50:17 #238
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135148126
quote:
6s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoek je nog een vriendin?
Hoezo, offer je jezelf op? >:) Maar nee ik mag geen 2e meisje voor erbij -O- :'(
we dan
pi_135148139
quote:
10s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

"Enkele". :D.

Guuurl, ik zou je moeten chargen voor de wijsheden die ik eruit gooi.
Over dat ik leeg ben. Ik interesseer me niet in zaken die jou bezig houden. Dat maakt mij niet leeg. Jij en ik hebben geen overeenkomsten. Wat boeit fitness, voeding en gezondheid jou nou?
  maandag 6 januari 2014 @ 15:51:32 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135148185
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo, offer je jezelf op? >:) Maar nee ik mag geen 2e meisje voor erbij -O- :'(
Ik dacht meer aan MT.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:51:56 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135148206
quote:
0s.gif
_O-
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

quote:
uitstront
:?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135148227
Ik wil niemand van Fok. Wil niet dat dit onze basis is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:58:20 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135148508
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef MaidensTower het volgende:
Oh, er zijn anders genoeg normale mensen hier heel gelukkig geworden met hun Fok!-partner O-) Weer een aanname van je.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:59:16 #244
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135148550
quote:
1s.gif
Je vindt iemand leuk en laat dat merken. De ander doet daarna bot en afstandelijk tegen je.

In geval van wanhopige geplak en gezeur SNAP ik dat de ander afstand neemt. Of je moet echt onaantrekkelijk zijn. Wat als dat niet het geval is? Wat zegt dat over degene die afstand neemt?
Angst.

Slotje.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:59:18 #245
395284 tetouaribo
expectations
pi_135148553
quote:
10s.gif

[..]

Borderliner ouleh
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135148570
quote:
0s.gif

[..]

Hoezo?
pi_135148584
quote:
0s.gif
Gelul. Ik ken al meerdere mensen met wie je hebt lopen DM-en.
pi_135148691
quote:
2s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oh, er zijn anders genoeg normale mensen hier heel gelukkig geworden met hun Fok!-partner O-) Weer een aanname van je.
Geen zin dat mijn partner mij op zo'n manier leert kennen.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:02:51 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135148719
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:02 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Geen zin dat mijn partner mij op zo'n manier leert kennen.
Niet na dit topic nee :+
pi_135148759
quote:
10s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

DM-en staat gelijk aan neuken? Flikker toch op.
pi_135148795
quote:
2s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Niet na dit topic nee :+
En meer topics.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:05:08 #252
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135148840
Je weet wel van je af te bijten en laat niet over je heen lopen en je bent wel punctueel met je grammatica. Dingen die positief over jou zijn die ik gewoon even wou noemen. Want elk persoon heeft ook goede kanten en dat zijn in ieder geval een paar van jou.
we dan
pi_135148869
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

DM-en staat gelijk aan neuken? Flikker toch op.
Van wat ik zo begrepen heb had je wel interesse ja.
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 16:06:31 #254
288245 crew  Moira
pi_135148916
quote:
0s.gif
quote:
2s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dit _O_
Dankzij FOK! heb ik nu een geweldige partner waarmee ik mijn humor en nuchterheid deel. _O_
Fuck the EBU.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:07:13 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135148938
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:04 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

En meer topics.
Tip: neem een nieuwe nick :P
pi_135148952
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Dit _O_
Dankzij FOK! heb ik nu een geweldige partner waarmee ik mijn humor en nuchterheid deel. _O_
Als zelfs jij aan de vent kan raken via Fok moet TS het toch ook lukken.
pi_135148967
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Heeft ze al vijf keer gedaan. Het is niet zo moeilijk om haar eruit te pikken. _O-
If not now, then when.
pi_135148981
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Precies. Vraag Ambipur/Stimorol- maar hoe goed dat werkt.
pi_135148999
quote:
10s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Van wat ik zo begrepen heb had je wel interesse ja.
Heb 1 man op Fok leuk gevonden en daar heel duidelijk over geweest. De rest was gezelligheid. Flirten doe ik bewust en onbewust vaak. Als ik interesse heb ben ik straigt to the point. Denk niet dat dat het geval was dan.
pi_135149004
quote:
10s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heeft ze al vijf keer gedaan. Het is niet zo moeilijk om haar eruit te pikken. _O-
Haha
pi_135149018
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

De rest was gezelligheid.
Keep telling yourself that.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:09:24 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135149027
quote:
9s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies. Vraag Ambipur/Stimorol- maar hoe goed dat werkt.
M'och, in mijn geval werkte het ook O-)
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 16:11:00 #263
288245 crew  Moira
pi_135149108
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als zelfs jij aan de vent kan raken via Fok moet TS het toch ook lukken.
Beetje vreemde assumptie om te maken gezien ik eigenlijk nooit problemen heb gehad met langdurige partners krijgen :?
Maar hoera voor FOK! *O*
Fuck the EBU.
pi_135149123
quote:
2s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

M'och, in mijn geval werkte het ook O-)
De dames in kwestie zijn blijkbaar wat meer op de voorgrond. Wel grappig trouwens dat ze dezelfde afkomst hebben.
If not now, then when.
pi_135149187
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De dames in kwestie zijn blijkbaar wat meer op de voorgrond. Wel grappig trouwens dat ze dezelfde afkomst hebben.
Ook grappig dat ze na een nickchange bij hoog en laag blijven beweren dat ze het echt niet zijn.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:13:57 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135149265
Via fok een partner regelen? Kan dat ook al joh. Jemig...
pi_135149299
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef yats het volgende:
Als je van dames met een krasje op de psyche houdt wel ja.
pi_135149306
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je weet wel van je af te bijten en laat niet over je heen lopen en je bent wel punctueel met je grammatica. Dingen die positief over jou zijn die ik gewoon even wou noemen. Want elk persoon heeft ook goede kanten en dat zijn in ieder geval een paar van jou.
Het is soms wel lastig om kritiek uit te pikken waar ik wat mee kan. Ik neem niet alles aan en wil ook wat leren. Ben het er alleen niet zo mee eens dat ik 24/7 ben zoals ik hier over kom. En dat ik verder niet intelligent of kansloos zou moeten zijn. Kennis doe ik op en pas ik toe. Ik volg al een tijdje de BB-topic, al reageer ik er amper. Ik spits andere topics af. Mijn topics gaan over datgene waar ik niet uitkom. Ben hier niet om vrienden te maken of een man te zoeken. Eerder is dit mijn leerveld om een nog beter persoon te worden zodat ik nog meer succes kan boeken buiten Fok :) Zonder dat ik anderen ermee overval ;)
  PR en moderator maandag 6 januari 2014 @ 16:16:09 #269
288245 crew  Moira
pi_135149383
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:13 schreef yats het volgende:
Denk dat de meeste FOK!stelletjes ontstaan door slowchats/meets, en dat dan gewoon blijkt dat je IRL ook goed bij elkaar past, en er zo iets uitbloeit.
Je hebt elkaar ontmoet via FOK!, maar denk dat het niet zal werken als je FOK! als datingsite gebruikt, hehe :')
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je ze uit R&P hosselt wel ja :')
Fuck the EBU.
pi_135149389
quote:
10s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Keep telling yourself that.
Admition: enkele waren egostreling en een praatpaal om mijn ovulatie zonder sletgedrag door te komen :)
  maandag 6 januari 2014 @ 16:16:42 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135149417
quote:
7s.gif

[..]

Misschien moet je eens in andere SUB-fora komen :+
pi_135149455
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Admition: enkele waren egostreling en een praatpaal om mijn ovulatie zonder sletgedrag door te komen :)
Je draait nu al 180 graden met je beweringen, heb je het zelf ook door?
pi_135149458
Wat een topic, :') .

En wat is iedereen toch vijandelijk! Ik ken TS verder niet, maar haar Bzzzzztt topics waren gewoon vermakelijk.
pi_135149709
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Misschien moet je eens in andere SUB-fora komen :+
KLB/ONZ/R&P zijn niet representatief? Wat hebben we dan nog over? OUD? WGR?
pi_135149722
quote:
7s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je draait nu al 180 graden met je beweringen, heb je het zelf ook door?
Proejcteer jezelf niet op mij. Ik ben op 1 lid na met niemand serieus geweest op dat gebied. Heb niet anders beweerd en zal dat ook nooit doen. Mijn Fokpersoonlijkheid is een deel van mij die zwakker is tov het geheel. Ik ben hier om op dat vlak sterker te worden.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:23:58 #276
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135149745
quote:
9s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

KLB/ONZ/R&P zijn niet representatief? Wat hebben we dan nog over? OUD? WGR?
LIF/GC/NWS/TTK/TRV *O*
pi_135149781
lkkr lkkr tonge
If not now, then when.
pi_135149793
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:17 schreef Latert het volgende:
Wat een topic, :') .

En wat is iedereen toch vijandelijk! Ik ken TS verder niet, maar haar Bzzzzztt topics waren gewoon vermakelijk.

Ach wie weet komt Mr. Baard er over een tijd overheen en doet hij het terug bij mij en kunnen we lachen hierom. Maar goed, daar ga ik beter maar niet vanuit.
pi_135149804
quote:
2s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

LIF/GC/NWS/TTK/TRV *O*
UTOPIA *O*

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135149938
quote:
2s.gif

[..]

LIF/GC/NWS/TTK/TRV *O*
Nou ik mis niet zoveel geloof ik.
pi_135149969
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Proejcteer jezelf niet op mij.
Wat is dat nou weer voor loze kreet?

quote:
Ik ben op 1 lid na met niemand serieus geweest op dat gebied.
Ik geloof je niet.

quote:
Heb niet anders beweerd en zal dat ook nooit doen.
Vast.

quote:
Mijn Fokpersoonlijkheid is een deel van mij die zwakker is tov het geheel. Ik ben hier om op dat vlak sterker te worden.
Wat een geneuzel.
pi_135150050
Ze willen alleen seks en geen relatie met je.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 6 januari 2014 @ 16:32:01 #283
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135150140
quote:
Ik ben op 1 lid na met niemand serieus geweest op dat gebied.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 6 januari 2014 @ 16:38:29 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135150440
quote:
2s.gif

[..]

LIF/GC/NWS/TTK/TRV *O*
Of F&F, interesse in tulpenkweken.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:39:38 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135150497
quote:
14s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of F&F, interesse in tulpenkweken.
En diertjes O+
pi_135150527
Ben je in het echt ook zo vermoeiend als hierzo ?? Ik zie iemand die namelijk constant maar dan ook constant aandacht wilt , en als het niet zo gaat als je wilt dat je meteen beledigd bent . Dat zijn echt niet de leukste mensen in de omgang en ik denk dat je op die manier alleen maar meer en meer mensen afstoot.
pi_135150554
quote:
2s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze heeft toen SEMTEX gehad :o
  maandag 6 januari 2014 @ 16:44:13 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135150722
quote:
2s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En diertjes O+
Dat klopt.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:11:52 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135154050
quote:
7s.gif

[..]

Ach, hebben we niet allemaal onze krasjes?
pi_135154400
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ach wie weet komt Mr. Baard er over een tijd overheen en doet hij het terug bij mij en kunnen we lachen hierom. Maar goed, daar ga ik beter maar niet vanuit.
Dat komt over alsof je toch nog op een 'wonder' hoopt.
pi_135155420
quote:
10s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja! Ik 'ken' er ook 1, vandaar mijn uiterlijk-verhaal. DM-en betekent overigens niks, maar ik snap je punt. :P

Serieus TS, ik denk dat er iets niet goed met je gaat. Je lijkt niet zo goed in te zien dat het een beetje aan jezelf ligt allemaal want je geeft iedereen de schuld, maar kritisch naar jezelf kijk je niet. En dat is ook best moeilijk en het is veilig om iedereen de schuld te geven en geen hulp te zoeken.

Ik vermoed dat je soms wel eens baalt van jezelf en best ongelukkig bent. Gun jezelf gewoon een leuker leven zonder allerlei twijfels en zoek professionele hulp. Alleen kom je hier sowieso niet uit. Blijkbaar ben je ongelukkig met jezelf.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:50:02 #292
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135155548
Hey TS je bent op je bek gegaan, dat gebeurt iedereen wel eens. Dit soort topics zorgt er alleen maar voor dat je er in blijft hangen.
pi_135157670
quote:
1s.gif
Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ja! Ik 'ken' er ook 1, vandaar mijn uiterlijk-verhaal. DM-en betekent overigens niks, maar ik snap je punt. :P

Serieus TS, ik denk dat er iets niet goed met je gaat. Je lijkt niet zo goed in te zien dat het een beetje aan jezelf ligt allemaal want je geeft iedereen de schuld, maar kritisch naar jezelf kijk je niet. En dat is ook best moeilijk en het is veilig om iedereen de schuld te geven en geen hulp te zoeken.

Ik vermoed dat je soms wel eens baalt van jezelf en best ongelukkig bent. Gun jezelf gewoon een leuker leven zonder allerlei twijfels en zoek professionele hulp. Alleen kom je hier sowieso niet uit. Blijkbaar ben je ongelukkig met jezelf.
Huh? Dus je hebt TS' foto gezien?
pi_135160285
TS is niet lelijk en ook niet dom. Gewoon dem liefde struggles.
If not now, then when.
pi_135259506
quote:
0s.gif
Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het maakt geen fuck uit hoe het tot toestand komt, het begint namelijk dan pas. Als jullie maar op (min of meer) dezelfde lijn zitten/komen/blijven.
Ik weet niet of ik het goed heb geïnterpreteerd, maar het begin is niet wanneer een relatie start. Het proces tot het begin van de relatie telt ook mee, dit is immers het fundament waarop gebouwd wordt. Bovendien willen vrouwen ook ''film romantiek'' beleven in de datingfase :X

-------------------------------
Verder een vraag aan TS -> waarom moet jij flirten met iedereen? 8)7 Kan je niet gewoon alleen flirten met iemand die je leuk vind?! Niet iedereen is zoals jij, als je flirt met een man die alleen flirt uit interesse, dan ben je bewust zijn gevoelens aan bedriegen. Hiermee kan je personen kwetsen.
pi_135272461
quote:
1s.gif
Mannen horen gewoon normaal te kunnen doen.
Alsof vrouwen dat wel altijd doen. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:27:47 #297
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_135273224
quote:
1s.gif

Mannen horen gewoon normaal te kunnen doen.
Vrouwen horen juist gewoon normaal te doen.
MV NS FR DS MD
  zaterdag 18 januari 2014 @ 12:54:03 #298
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135637686
Hoe is het nu met TS en meneer 'Bzzzt, electricity'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop