abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135146019
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sorry to burst your bubble, maar je bent een leeg mens.
Dat is jouw waarheid. Je hebt goed recht om daar in te geloven.
pi_135146057
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En het terugkrabbelen is begonnen. Toch een record, zo`n 12 minuten, dat je veinsde dat je aan jezelf wilde gaan werken.
Waar krabbel ik terug schat?
pi_135146067
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef MaidensTower het volgende:
Dus eigenlijk heb ik hem niet eens gevangen. Hij wou bij voorbaat geliefd worden. Met wie deed er blijkbaar niet toe.
Het maakt geen fuck uit hoe het tot toestand komt, het begint namelijk dan pas. Als jullie maar op (min of meer) dezelfde lijn zitten/komen/blijven.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:05:36 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135146087
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben ik niet gewend van Lienekien.
Moet je toch eens beter opletten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135146129
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Waar krabbel ik terug schat?
Je zegt dat je een leuk mens bent en dat je aan zelfreflectie doet, maar dat is natuurlijk een leugen. Immers, Zargon die jou iets moet vertellen dat je stiekem allang had kunnen weten over het type man waar je op valt zegt genoeg.
pi_135146200
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je zegt dat je een leuk mens bent en dat je aan zelfreflectie doet, maar dat is natuurlijk een leugen. Immers, Zargon die jou iets moet vertellen dat je stiekem allang had kunnen weten over het type man waar je op valt zegt genoeg.
Heb daar niet op die manier bij stilgestaan.
pi_135146221
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Dat is jouw waarheid. Je hebt goed recht om daar in te geloven.
Ik ken je zo'n 3 jaar nu. Hoeveel vragen heb jij aan mij gesteld en hoeveel heb ik er aan jou gesteld? Hoeveel % van de tijd praatte jij en hoeveel % van de tijd luisterde jij?

Jouw wereld draait om - zoals ik eerder zij - seks en relaties. Gewoon een hol bestaan, en al drie jaar ren je rondjes. Je hebt niets te bieden buiten seks. En je wordt heel snel vermoeiend omdat het altijd maar hetzelfde is en jij herhaling van zetten maakt, telkens maar weer. En dat werkt echt afstotend, omdat je toch niet luistert.

Dus inderdad, dat is mijn waarheid. Maar denk er maar eens over na.
pi_135146234
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef MangoLotion het volgende:
Als ik naar mezelf kijk, dan word ik bot en afstandelijk als iemand die ik niet leuk genoeg vind/die niet mijn type is opeens interesse laat blijken waar ik niks mee kan én wil. Dan doe ik bot en afstandelijk om dan duidelijk te maken dat diegene weg moet blijven.

Voorbeeld:

Jongen die mij al 3 jaar leuk vindt ( :') ) en steeds moeite voor me doet/deed,
terwijl ik hem in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is misschien bot, maar op deze manier hou je mensen die niet je type zijn op afstand.
blij dat ik op mannen val, want als je op jou valt.. nou.. leuke ben jij, je kunt toch ook op een normale
manier duidelijk zijn zonder de bitch uit te hangen..
pi_135146347
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ken je zo'n 3 jaar nu. Hoeveel vragen heb jij aan mij gesteld en hoeveel heb ik er aan jou gesteld? Hoeveel % van de tijd praatte jij en hoeveel % van de tijd luisterde jij?

Jouw wereld draait om - zoals ik eerder zij - seks en relaties. Gewoon een hol bestaan, en al drie jaar ren je rondjes. Je hebt niets te bieden buiten seks. En je wordt heel snel vermoeiend omdat het altijd maar hetzelfde is en jij herhaling van zetten maakt, telkens maar weer. En dat werkt echt afstotend, omdat je toch niet luistert.

Ik zit alleen op Fok voor dit. Dus het is logisch dat het alleen hierover gaat. Met mijn omgeving wil ik hier niet over praten muv bese vrienden.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:12:35 #210
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135146358
Gewoon gaan dm'en met users uit het versieren topic en dan heb je zo beet.
we dan
  maandag 6 januari 2014 @ 15:13:14 #211
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135146387
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_135146388
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Heb daar niet op die manier bij stilgestaan.
Dat is dus precies wat zelfreflectie is he. Daarom zeg ik; je praat een hoop, maar zegt maar bar weinig.
pi_135146396
lkkr lkkr neuke
If not now, then when.
pi_135146466
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ken dat soort types; hebben meestal een leuk uiterlijk, zijn verleidelijk en winden mannen in 1e instantie behoorlijk makkelijk om de vingers. Maar daarna, als de man tot zijn positieven komt en merkt waar hij mee te maken heeft is hij niet meer geïnteresseerd. Het karakter is hol, intelligent zijn ze meestal niet, tikkeltje wereldvreemd en inderdaad narcistisch ingesteld en weinig empathisch vermogen, of een beschadiging in de psyche waardoor normaal functioneren binnen een relatie gewoonweg geen optie is.

Kortom, TS zal vast een lekker smoeltje hebben, verder is het geen relatiemateriaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 15:17:43 ]
pi_135146589
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ken dat soort types; hebben meestal een leuk uiterlijk, zijn verleidelijk en winden mannen in 1e instantie behoorlijk makkelijk om de vingers. Maar daarna, als de man tot zijn positieven komt en merkt waar hij mee te maken heeft is hij niet meer geïnteresseerd. Het karakter is hol, intelligent zijn ze meestal niet, tikkeltje wereldvreemd en inderdaad narcistisch ingesteld en weinig empathisch vermogen, of gewoonweg een beschadiging in de psyche waardoor normaal functioneren binnen een relatie gewoonweg geen optie is.

Kortom, TS zal vast een lekker smoeltje hebben, verder is het geen relatiemateriaal.
Toegegeven. Ik zie overeenkomsten in je reactie.
pi_135146602
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Ik zit alleen op Fok voor dit.
Ik heb je gemeet. Het was wel kort, ik heb je niet zo veel gesproken en na een keertje kan ik natuurlijk niet al te veel conclusies trekken, maar je bent IRL precies hetzelfde.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 15:19:11 ]
pi_135146652
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Toegegeven. Ik zie overeenkomsten in je reactie.
Kijk, ik ken je niet, weet verder niks van je en je interesseert me verder ook vrij weinig, maar ik ga af op je posts hier en in andere topics (waaronder het bzzzzzt topic :') ) en op basis daarvan trek ik deze conclusie.
pi_135146675
Oke.
pi_135146738
En alleen kom je er blijkbaar niet uit, dus zoek - zoals men hierboven al heeft aangegeven - professioneel hulp.
pi_135146818
I will. Bedankt voor jullie ongezouten reacties :)
pi_135146821
quote:
3s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef zarGon het volgende:
En alleen kom je er blijkbaar niet uit, dus zoek - zoals men hierboven al heeft aangegeven - professioneel hulp.
Mooie afsluiter. Slotje op het topic, TS gaat hulp zoeken en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:25:18 #222
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135146890
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk, ik ken je niet, weet verder niks van je en je interesseert me verder ook vrij weinig, maar ik ga af op je posts hier en in andere topics (waaronder het bzzzzzt topic :') ) en op basis daarvan trek ik deze conclusie.
Dat bzzzzzzzt is toch gewoon grappig? :')
ik ben eigenlijk alweer vergeten waarom ze dat deed
pi_135146912
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat bzzzzzzzt is toch gewoon grappig? :')
ik ben eigenlijk alweer vergeten waarom ze dat deed
Het was wel grappig maar tegelijkertijd ook erg sneu. Het was iig typerend voor de manier waarop TS omgaat met mannen.
pi_135146957
Waar moet ze precies professionele hulp voor zoeken dan? In de meeste gevallen vind ik dat altijd zo'n lam advies.
If not now, then when.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:29:46 #225
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135147053
Hoe knap is TS dan?
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')