abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135145144
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:39 schreef MaidensTower het volgende:
Heb er alleen weinig hoop bij. Maar goed, ik had ook niet gedacht dat ik uit mijn burnout zou komen en niet zou kunnen studeren, sporten, werken, socializen in de randstad tegelijk...
Dat komt omdat je het stiekem nog niet echt gelooft. Je zegt een hoop bullshit om de mensen hier te pleasen.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:41:47 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135145152
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Die gaat vast alleen over school... of niet?
In eerste instantie wel. Maar als je aangeeft dat de schoolprestaties hier onder lijden helpen ze je wel op weg. Overigens kost een psycholoog je enkel je eigen risico bij de meeste zorgverzekeraars...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 6 januari 2014 @ 14:42:17 #178
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135145182
Ah, zarGon en Scorpie in je topic
ff in de gaten houden :7
pi_135145201
Ik denk dus eigenlijk dat je veel meer problemen hebt dan je zelf toe wil geven en het alleen maar in de liefde is , maar een burn out krijg je niet zonder, het is ook niet echt gezond een heel forum met allerlei dingen onder kloons te doen.

Ik denk dat je kop eens uit het zand moet halen en in plaats van hier steeds je heil te zoeken , gewoon echt eens keihard aan jezelf moet werken.
pi_135145221
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef yats het volgende:

[..]

In eerste instantie wel. Maar als je aangeeft dat de schoolprestaties hier onder lijden helpen ze je wel op weg. Overigens kost een psycholoog je enkel je eigen risico bij de meeste zorgverzekeraars...
Dit is gewoon echt niet waar. Ik heb er zelf gelopen en het ging overal over maar niet over school.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:44:45 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135145262
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dit is gewoon echt niet waar. Ik heb er zelf gelopen en het ging overal over maar niet over school.
Ik ben indertijd ook bij de psycholoog van mijn uni geweest en daar was dat wel zo...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135145387
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:40 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb te vaak geprobeerd en ik ben niet ver vooruit gekomen.
Weet je nog wat je zei over afvallen? Kleine haalbare doelen stellen, en je motivatie zien groeien omdat je je doelen daadwerkelijk haalt.

Ik heb het idee dat je dat niet in je liefdesleven toepast. Je wil te veel te snel. Onhaalbare doelen, telkens een setback. Je misbruikt relaties om je volledig te voelen, en dat komt gewoon omdat je jezelf niet goed genoeg vindt. Je bent enorm onzeker over je eenzaamheid, dat je er alles aandoet om het niet te zijn en juist daardoor verder van jezelf af komt te liggen.

Je hebt anderen niet nodig om goed (genoeg) te zijn, een relatie is slechts een toevoeging en geen vervanging.

Of zo. Hm.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 14:48:26 ]
pi_135145460
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je nog wat je zei over afvallen? Kleine haalbare doelen stellen, en je motivatie zien groeien omdat je je doelen daadwerkelijk haalt.

Ik heb het idee dat je dat niet in je liefdesleven toepast. Je wil te veel te snel. Onhaalbare doelen, telkens een setback. Je misbruikt relaties om je volledig te voelen, en dat komt gewoon omdat je jezelf niet goed genoeg vindt. Je bent enorm onzeker over je eenzaamheid, dat je er alles aandoet om het niet te zijn en juist daardoor verder van jezelf af komt te liggen.

Je hebt anderen niet nodig om goed (genoeg) te zijn, een relatie is slechts een toevoeging en geen vervanging.

Of zo. Hm.
TS is veel te wanhopig bezig om niet alleen te zijn dat het afstraalt op de mannen die ze aantrekt.
pi_135145602
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

TS is veel te wanhopig bezig om niet alleen te zijn dat het afstraalt op de mannen die ze aantrekt.
Dat ligt meer door hoe ze het uit. Ze handelt gevoelsmatig en impulsief, en kan ze er niet mee omgaan als dat ontploft in haar gezicht. Ze vindt zichzelf zo leuk dat wat ze doet wel leuk moet zijn voor de rest, en ze wil er ook nog complimenten voor ontvangen.

En in de tussentijd heeft ze geen idee wat ze aanricht met haar gedrag, totdat het te laat is en zij weer gaat uitpluizen waar het dit keer verkeerd is gegaan. En dan focust ze ook nog eens op het allerlaatste wat er is gebeurd, terwijl het een opsomming is van al haar handelingen.

En dan gaat ze eisen en wild om haar heen slaan wanneer het niet gaat zoals ze wil.

Rinse, repeat.
pi_135145641
ZarGon, ik weet niet hoe liefde hoort en moet zijn. Heb altijd relaties gehad die snel ontstonden. Met mijn exverloofde kregen we wat op onze tweede date. Daarentegen is hij binnen een maandje na de breakup weer met een ander :') Mijn punt is: het is altijd zo geweest. Ik weet niet anders.

Waarom doen jullie leden alsof het geldt voor alle mannen. Er zijn genoeg mannen die me proberen te versieren. Die laten me koud. Ik hou niet van jagers. Ik val voor rustige mannen die er niet zo mee bezig (lijken te) zijn.
pi_135145645
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat ligt meer door hoe ze het uit. Ze handelt gevoelsmatig en impulsief, en kan ze er niet mee omgaan als dat ontploft in haar gezicht. Ze vindt zichzelf zo leuk dat wat ze doet wel leuk moet zijn voor de rest, en ze wil er ook nog complimenten voor ontvangen.

En in de tussentijd heeft ze geen idee wat ze aanricht met haar gedrag, totdat het te laat is en zij weer gaat uitpluizen waar het dit keer verkeerd is gegaan. En dan focust ze ook nog eens op het allerlaatste wat er is gebeurd, terwijl het een opsomming is van al haar handelingen.

En dan gaat ze eisen en wild om haar heen slaan wanneer het niet gaat zoals ze wil.

Rinse, repeat.
True, true. Eigenlijk zouden we kunnen stellen dat TS een chronisch gebrek aan zelfreflectie heeft en narcistische trekjes vertoont waardoor ze qua emotionele ontwikkeling gezien nog in de pubertijd zit.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:56:52 #187
179075 hugecooll
pi_135145755
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
pubertijd
Klassiekertje
pi_135145771
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hou niet van jagers.
Twee kapiteins op een schip, daarom.

Jagers spelen het niet volgens jou regels, jij moet het een beetje kunnen leiden wil het spannend voor je zijn. Een jager zou jou alleen maar onzekerder maken.
quote:
Ik val voor rustige mannen die er niet zo mee bezig (lijken te) zijn.
En daar kun je niet mee omgaan, omdat zij rustig zijn. Dat botst met jouw persoonlijkheid. Zij zijn minder impulsief en het kost tijd om ze echt aan je te binden. Maar dat duurt allemaal te lang voor jou.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 15:00:24 ]
pi_135145852
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Twee kapiteinen op een schip, daarom.

Jagers spelen het niet volgens jou regels, jij moet het een beetje kunnen leiden wil het spannend voor je zijn. Een jager zou je alleen maar onzekerder maken.

[..]

En daar kun je niet mee omgaan, omdat zij rustig zijn. Dat botst met jouw persoonlijkheid. Zij zijn minder impulsief en het kost tijd om ze echt aan je te binden. Maar dat duurt allemaal te lang voor jou.
Deze man weet.
pi_135145858
Ik doe al jaren aan zelfreflectie. Anders zou ik nu niet het e.e.a. hebben bereikt nu in het leven. Dit zijn de resterende issues waar ik gewoon niet uit kom. Ik weiger om mezelf de grond in te boren. Niets narcistisch aan. Ik vind mezelf een leuk mens. Mijn aanpak is alleen vaak impulsief en ongeduldig, waardoor ik mijn doelen op dit gebied niet bereik.
pi_135145866
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef MaidensTower het volgende:
ZarGon, ik weet niet hoe liefde hoort en moet zijn. Heb altijd relaties gehad die snel ontstonden. Met mijn exverloofde kregen we wat op onze tweede date. Daarentegen is hij binnen een maandje na de breakup weer met een ander :') Mijn punt is: het is altijd zo geweest. Ik weet niet anders.

Waarom doen jullie leden alsof het geldt voor alle mannen. Er zijn genoeg mannen die me proberen te versieren. Die laten me koud. Ik hou niet van jagers. Ik val voor rustige mannen die er niet zo mee bezig (lijken te) zijn.
Probeer echt een keer voor lange tijd niet bezig te zijn met mannen op relationeel gebied. Zoek gewoon een fuckbuddy zodat je niet seksueel gefrustreerd raakt. Je hebt namelijk geen relatie nodig voor de seks. :)

Geef mannen in je omgeving ook niet het idee dat je een relatie wil (ik beweer niet dat je dat doet) opdat je niet in de verleiding komt alsnog een relatie te krijgen.

Je bent verslaafd aan relaties. Je wil niet alleen zijn. Eventuele relaties zijn gewoon gedoemd te mislukken omdat je te graag wil.
pi_135145872
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Deze man weet.
Inderdaad. Zargon askadalar baaskadalar.
If not now, then when.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:00:30 #193
179075 hugecooll
pi_135145893
Eigenlijk probeert MT via een omweg zarGons hart te veroveren
rustige jongen dit dat
pi_135145913
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik vind mezelf een leuk mens.
Sorry to burst your bubble, maar je bent een leeg mens.
pi_135145920
quote:
Ik doe al jaren aan zelfreflectie. Anders zou ik nu niet het e.e.a. hebben bereikt nu in het leven. Dit zijn de resterende issues waar ik gewoon niet uit kom. Ik weiger om mezelf de grond in te boren. Niets narcistisch aan. Ik vind mezelf een leuk mens. Mijn aanpak is alleen vaak impulsief en ongeduldig, waardoor ik mijn doelen op dit gebied niet bereik.
En het terugkrabbelen is begonnen. Toch een record, zo`n 12 minuten, dat je veinsde dat je aan jezelf wilde gaan werken.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:01:24 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135145927
quote:
Moet je dan je zelfreflectie doen voor het oog van anonieme internetusers die daar ongezouten commentaar op leveren?
The love you take is equal to the love you make.
pi_135145938
quote:
Ik vind mezelf een leuk mens.
Sorry, maar je hebt helemaal niks om aan tafel te brengen voor een geïnteresseerde partij.
pi_135145966
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Twee kapiteinen op een schip, daarom.

Jagers spelen het niet volgens jou regels, jij moet het een beetje kunnen leiden wil het spannend voor je zijn. Een jager zou jou alleen maar onzekerder maken.

[..]

You got me. Oke, deze inzicht is nieuw.

Ja, jagers maken me onzeker, want dan heb ik geen controle en/of ben ik bang dat ik ze snel kwijt raak. Wie mij verovert, doet dat ook snel bij een ander vind ik.

En rustige mannen vang je inderdaad minder snel. Nou hapte mijn exverloofde snel toe, maar dat doet hij mij iedereen die verliefd op hem wordt. Dus eigenlijk heb ik hem niet eens gevangen. Hij wou bij voorbaat geliefd worden. Met wie deed er blijkbaar niet toe.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:02:28 #199
179075 hugecooll
pi_135145967
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moet je dan je zelfreflectie doen voor het oog van anonieme internetusers die daar ongezouten commentaar op leveren?
Zo dan, dat was wel heel indirect :D
pi_135146014
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zo dan, dat was wel heel indirect :D
Ben ik niet gewend van Lienekien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')