Daar is je antwoord.quote:
Nah deze situaties zijn tussen 2009 en nu gebeurd. Niet achter elkaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Je maakt alle mannen gek! Ze verliezen hun verstand!
Het is een vrij onmogelijke vraag.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nah deze situaties zijn tussen 2009 en nu gebeurd. Niet achter elkaar.
Ik heb het ook niet over gedrag. Ik heb het over verwachtingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg dat ik ze leuk vind en daarna gedraag ik me nog steeds hetzelfde. Niet ontwijken, moeilijk, verlegen doen etc.
Wat zou ze dan moeten verwachten?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over gedrag. Ik heb het over verwachtingen.
Wat zou iemand toch kunnen verwachten na het bekennen van gevoelens. Inderdaad 1 groot raadsel.quote:
Snap ik. Je kan alleen wel normaal doen toch? Laatste jongen die ik leuk vond, was niet gek op mij, maar bleef ook stabiel. Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle. Als ik iemand niet leuk vind doe ik normaal. Dat het niet wederzijds is, is niet mijn probleemquote:Op zondag 5 januari 2014 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Er zijn toch in alle 4 de voorbeelden duidelijke redenen die je zelf al aangeeft:
1. Gaat voor zijn relatie en wil die niet op het spel zetten
2, 3 en 4 hebben op dat moment geen behoefte aan relatie
Wat als hij een keer zei en daarna niets meer probeerde? Was afstand dan nog nodig?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef MangoLotion het volgende:
Als ik naar mezelf kijk, dan word ik bot en afstandelijk als iemand die ik niet leuk genoeg vind/die niet mijn type is opeens interesse laat blijken waar ik niks mee kan én wil. Dan doe ik bot en afstandelijk om dan duidelijk te maken dat diegene weg moet blijven.
Voorbeeld:
Jongen die mij al 3 jaar leuk vindt () en steeds moeite voor me doet/deed,
terwijl ik hem in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is misschien bot, maar op deze manier hou je mensen die niet je type zijn op afstand.
Het is toch duidelijk dat ze je alle 4 wel leuk vonden maar (op dat moment) geen relatie met je wilde.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Snap ik. Je kan alleen wel normaal doen toch? Laatste jongen die ik leuk vond, was niet gek op mij, maar bleef ook stabiel. Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle. Als ik iemand niet leuk vind doe ik normaal. Dat het niet wederzijds is, is niet mijn probleemTenzij iemand irritant wordt. Dan neem ik afstand.
Hij is gewoon mijn type niet en gaat het ook nooit worden. Dus wat hij ook doet, hij zal nooit een kans maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat als hij een keer zei en daarna niets meer probeerde? Was afstand dan nog nodig?
Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat ze je alle 4 wel leuk vonden maar (op dat moment) geen relatie met je wilde.
Ja, ik snap dat je t kut vindt, het is ook best aso, je kan op z'n mist even teruggroeten (doe ik ook met die ene). Maar besef wel dat iedereen daar anders mee omgaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!
Wil gewoon weten waarom? Ik kan het niet verklaren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je t kut vindt, het is ook best aso, je kan op z'n mist even teruggroeten (doe ik ook met die ene). Maar besef wel dat iedereen daar anders mee omgaat.
En die gasten vinden het blijkbaar wel nodig. Leer er mee leven.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!
sommige dingen moet je gewoon niet proberen te verklaren en gewoon accepteren zoals ze zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wil gewoon weten waarom? Ik kan het niet verklaren.
Vandaag liep hij de trap af richting de winkel in. Zijn gulp was open en hij was zijn bloese in zijn broek aan het stoppen. Toen ik dat zag keek ik gelijk omlaag en deed ik mijn hand voor mijn ogen. Vervolgens zei ik "I didn't see anything". Een normale iemand zoi erom lachen. Hij zei op een botte wijze: "Er was niks te zien". Naah. Normaal zou hij erom lachen. Everyone would. Wtf?!
Je schrijft alsof je een boek schrijft.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef MaidensTower het volgende:
Gesprek van gisteren. Voor iedereen die mijn bzzzttt topic heeft gevolgd:
Heb hem gisteren aangesproken. Vond het leuk geweest. Lekker mijn liefdesmail negeren enzo. Hij zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt en niet wist hoe hij erop moest reageren. Ik zei: "wat dacht je van zeggen dat je het heb gelezen en bedanken voor mijn compliment?" Hij: "ik ben helemaal niet bezig met deze dingen. Ik weet niet of je mijn sit... " Waarop ik onderbreekte met: "ja, dat weet ik sinds het begin. Ik wou het gewoon gezegd hebben." Daarna stak ik mijn hand uit en zei "Even goede vrienden! Fijne avond!" Hij glimlachte en zei "fijne avond" terug.
Het dikgedrukte is vaak al een subtiele hint dat men niet geïnteresseerd is.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef MaidensTower het volgende:
Gesprek van gisteren. Voor iedereen die mijn bzzzttt topic heeft gevolgd:
Heb hem gisteren aangesproken. Vond het leuk geweest. Lekker mijn liefdesmail negeren enzo. Hij zei dat hij zoiets nog nooit had meegemaakt en niet wist hoe hij erop moest reageren. Ik zei: "wat dacht je van zeggen dat je het heb gelezen en bedanken voor mijn compliment?" Hij: "ik ben helemaal niet bezig met deze dingen. Ik weet niet of je mijn sit... " .Waarop ik onderbreekte met: "ja, dat weet ik sinds het begin. Ik wou het gewoon gezegd hebben." Daarna stak ik mijn hand uit en zei "Even goede vrienden! Fijne avond!" Hij glimlachte en zei "fijne avond" terug.
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef MaidensTower het volgende:
Lieverd, hij praatte zelf graag met mij. Iedereen op werk. Ik ben het zonnetje op werk. Alleen hij doet kut tegen me.
door je professioneel te gedragen en geen grapjes meer met hem te maken. hij is er blijkbaar niet (meer) van gediend. Maar ik kan niet garanderen of dit nog goedkomt, want ik heb het idee dat hij een beetje is afgeschrikt van deze reeks acties.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:50 schreef MaidensTower het volgende:
Ik hoef geen relatie of close te zijn. Wil dat hij weer normaal tegen me doet. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik doe normaal namelijk.
Of ik moet hem ook lekker keihard gaan negeren ofzo.
Srsly, wat een mietje! Echtquote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
door je professioneel te gedragen en geen grapjes meer met hem te maken. hij is er blijkbaar niet (meer) van gediend. Maar ik kan niet garanderen of dit nog goedkomt, want ik heb het idee dat hij een beetje is afgeschrikt van deze reeks acties.
Is het heel misschien niet gewoon een idee om gewoon te zeggen dat je die jongen niets vind ?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef MangoLotion het volgende:
in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is miss
Heeft ie al gedaan door te zeggen dat hij niet met deze dingen bezig is en dat hij zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Daarmee wil hij subtiel zeggen dat hij het een aparte actie vindt en zich er verder niet mee bezig wil houdenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Srsly, wat een mietje! Echtk zou zoveel respect voor hem hebben als hij op mijn mail had gereageerd of in mijn gezicht had gezegd dat hij het niet prettig vindt.
Nogmaals iedereen gaat anders met zaken om...en je kan niet van iedereen dezelfde reactie verwachten. Je verwachtingen waren gewoon veel te hoog. Zit dit als een wijze les en ga verder met je leven. En om dit soort awkward situaties te vermijden, raad ik je aan om geen liefdesbetuigingen naar collega's te sturen.quote:Ik moet er juist achter komen in hoeverre een man sterk in zijn schoenen staat. En dit staat nu even los van zijn interesse. Het gaat mij puur om zijn gedrag en karakter die erbij hoort. Er is nog steeds niemand die mijn vraag kan beantwoorden. Ik lees aeen dat hij geen interesse heeft. Dat was me al wel duidelijk.
Blablabla. Hij wil je niet, move on.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Srsly, wat een mietje! Echtk zou zoveel respect voor hem hebben als hij op mijn mail had gereageerd of in mijn gezicht had gezegd dat hij het niet prettig vindt. Snap sowieso niet meer waarom ik er nog mee zit. Eigenlijk moet ik trots zijn op wat ik heb gedaan en blij zijn dat ik hem sneller heb leren kennen. Want als ik dit niet haf gedaan zou mijn beeld over hem positief ontwikkelen. Ik moet er juist achter komen in hoeverre een man sterk in zijn schoenen staat. En dit staat nu even los van zijn interesse. Het gaat mij puur om zijn gedrag en karakter die erbij hoort. Er is nog steeds niemand die mijn vraag kan beantwoorden. Ik lees aeen dat hij geen interesse heeft. Dat was me al wel duidelijk.
Zijn acties waren steeds indirect, hij heeft nooit direct tegen mij gezegd dat ie me leuk vindt, dus ik heb het ook iedere keer subtiel afgewezen. Maar hij blijf proberen...Ik voel het al aan door de dromende manier waarop hij me aankijkt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Is het heel misschien niet gewoon een idee om gewoon te zeggen dat je die jongen niets vind ?
Dat is voor iedereen een stuk duidelijker en voelt net zo rot voor diegene.
Auwquote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan door te zeggen dat hij niet met deze dingen bezig is en dat hij zoiets nog nooit heeft meegemaakt. Daarmee wil hij subtiel zeggen dat hij het een aparte actie vindt en zich er verder niet mee bezig wil houden
[..]
Nogmaals iedereen gaat anders met zaken om...en je kan niet van iedereen dezelfde reactie verwachten. Je verwachtingen waren gewoon veel te hoog. Zit dit als een wijze les en ga verder met je leven. En om dit soort awkward situaties te vermijden, raad ik je aan om geen liefdesbetuigingen naar collega's te sturen.
Dat weet ik natuurlijk niet. maar ik zou m gewoon met rust laten als ik jou was, dus ook geen grapjes maken. Gedraag je gewoon professioneel en benader hem alleen zo nodig voor werkgerelateerde zaken. Dat werkt voor jullie allebei het prettigst: Voor hem omdat hij eindelijk rust ervaart en voor jou omdat je er niet meer zoveel verwachtingen bij hebt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Auw
Zal hij altijd zo blijven?
K ga over een tijdje op werk zeggen dat ij iemand aan het daten ben of iets. Misschien doet hij dan normaal.
Waarom laat je hem niet gewoon met rust eigenlijk?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Auw
Zal hij altijd zo blijven?
K ga over een tijdje op werk zeggen dat ij iemand aan het daten ben of iets. Misschien doet hij dan normaal.
In dat geval snap ik wel iets beter dat je het niet gelijk zegt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zijn acties waren steeds indirect, hij heeft nooit direct tegen mij gezegd dat ie me leuk vindt, dus ik heb het ook iedere keer subtiel afgewezen. Maar hij blijf proberen...Ik voel het al aan door de dromende manier waarop hij me aankijkt.
Bijv: hij nodigt me uit voor zijn verjaardag (terwijl we elkaar niet eens kennen) en ik zeg dat ik niet kom. hij nodigt me uit voor een ander feest, ik kom niet opdagen. Zijn broer subtiel bij mij checken hoe het in de liefde is, ik zeg goed en geef aan op wat voor types ik val (compleet tegenovergestelde van hem)...het is nog steeds niet duidelijk...
Hij rijdt zonder reden door mijn straat, terwijl hij daar helemaal niet hoeft te zijn en schrikt zich kapot toen ik hem zag en ik kijk hem raar aan...
Ik wou het na een lange tijd doen. Tussen het voorjaar/zomer ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk niet. maar ik zou m gewoon met rust laten als ik jou was, dus ook geen grapjes maken. Gedraag je gewoon professioneel en benader hem alleen zo nodig voor werkgerelateerde zaken. Dat werkt voor jullie allebei het prettigst: Voor hem omdat hij eindelijk rust ervaart en voor jou omdat je er niet meer zoveel verwachtingen bij hebt.
En dat van daten is ook een slecht idee...en maak je ook een rare indruk...dan denkt hij vast: wat is dit? eerst krijg ik een hele liefdesverklaring en nu is ze met iemand anders aan het daten? Daarmee word je niet bepaald serieus genomen ook niet door je andere collega's
Waarom nou je hele levenssituatie met je collega's delen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |