Echt hè, ik dacht echt wtf?! natuurlijk zeg ik wel gewoon hoi als ik m zie, want hij is de broer van een vriend, maar daar blijft het dan ook bij. Hopelijk ontmoet ie snel een ander meisjequote:
IP adres van hem ook echt. Dat is best ziek van TS, denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Luxuria het volgende:
Omg als ik dit topic lees snap ik al helemaal waarom ze allemaal afstandelijk tegen je doen
KLB / Onhandigheid bij leuke collega (deel 2)
Wat zeur je nou?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle.
Je bent duidelijk nog niet toe aan een relatie. Misschien is het slim om je een jaar lang niet in een relatie te storten en niets met mannen te doen (enkel op vriendschappelijke basis). Dit zou nog weleens kunnen werken.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:07 schreef MaidensTower het volgende:
K ga hem vanaf nu keihard negeren. Me ff op andere dingen storten. Hopelijk ontmoet ik wat beters dan dit kansloze geval.
ja dat is het probleem denk ik in een notendopquote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Hij weet dat ik makkelijk aan aandacht kom.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Eigen ervaring:
1:
2009: Man heeft relatie..
2:
2010: voelt zich heel depressief en vermijdt liefde.
3: bang is om verliefd te worden.
4:
(recent)
2014: Man zit in scheiding . Hij zei dat hij er niet mee bezig is gezien zijn situatie. Weet nog niet wat hij voelt![]()
Dat hoort hem dus te vleien ofzo.![]()
Heel herkenbaar. Ik heb recent hetzelfde gehad. Heel enthousiast als ik haar met stappen tegen kwam, gezellige gesprekken maar vanaf het moment dat ik op facebook met haar in gesprek raakte (en later nog via app) komt er weinig respons meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef sausagin het volgende:
Alles is zo ingewikkeld.
Ik dacht ook dat een meisje mij leuk vond , zorgt in het echt regelmatig contact met mij op. Maar eens via Fb chat toont ze weinig initiatief. (Ik zie ze nu ook niet meer in het echt)
Pro tip; ga eens aan jezelf werken.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ja. Ben al een half jaar single. Vond het saai worden
Ik wel. Je bent niet zo boeiend. Leuk om af en toe mee te praten, leuk om je ego mee op te vijzelen want je doet moeite voor hem, maar verder niet zo heel veel interessants qua inhoud, dus dan kom je in het bakje 'leuk voor erbij' terecht.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wil gewoon weten waarom? Ik kan het niet verklaren.
Ze heeft wel een punt. Je bent een gestoorde kaketoe als je zo echt op je werk je gedraagt. 5 jarige kleuters zijn meer volwassen qua gedrag dan jij.quote:
Nee, je gaat ze porren en 'bzzzzt' roepen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg dat ik ze leuk vind en daarna gedraag ik me nog steeds hetzelfde. Niet ontwijken, moeilijk, verlegen doen etc.
Ik heb het er ook helemaal niet meer over ofzo.
'bzzzzt electricity'quote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je gaat ze porren en 'bzzzzt' roepen.
Misschien staan hier trouwens nog wat tips inquote:Op maandag 6 januari 2014 09:12 schreef MaidensTower het volgende:
Ja. Ben al een half jaar single. Vond het saai worden
Waarom vraag je niet wat dat over jou kan zeggen?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Wat als dat niet het geval is? Wat zegt dat over degene die afstand neemt?
Ik ben niet vervelend ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |