Naar aanleiding van mijn eerdere topics en reacties daarop, gesprekken met vrienden en wat zelfevaluatie zover het mogelijk was ben ik tot het besluit gekomen om bewust een jaar single te blijven (dus ook geen seks te hebben). Dit gaat mij helpen om uit de emotionele rollercoaster te stappen waar ik al jaren gevangen in zit. Daardoor hoop ik in de toekomst gezonde(re) relaties aan te gaan om de juiste redenen, maar vooraf wil ik leren om gelukkig te zijn met mezelf en mijn leven. Ik wil datgene wat ik zelf moet doen niet uit de weg gaan door me te storten op een man. Ik wil weten wie ik ben en kan zijn zonder een relatie. Dus zelfonplooiing is een belangrijke doel.
Mijn challenge is vorig week ingegaan en ik merk dat ik nu al last heb van afkickverschijnselen.
Graag wil ik personen die dit ook lastig vinden en mijn doelen ook willen nastreven uitnodigen om mee te doen.
Het uitwisselen van interessante ideëen, links, to-do lijsten zijn erg welkom.
Aub serieuze reacties. Ik ben niet uit voor aandacht, maar wil steun van lotgenoten en ervaringsdeskundigen.
Op moment hou ik me bezig met studeren, lezen, schrijven, sporten (fitness), lijnen, koken, uitgaan, nieuwe mensen leren kennen (op vriendschappelijke basis). Graag wil ik hier nog meer uit halen en mijn horizon verbreden. Ik ga op zoek naar een stage of bijbaan wat past bij mijn studie zodat ik over 3 jaar relevante werkervaring heb voor als ik ben afgestudeerd.
Alvast bedankt voor jullie reacties!