ik voel je broquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef Mike4Ever het volgende:
Ik houd deze challenge al 23 jaar vol
Ik ook. Wat verwacht je precies ervan, TS? Dat je in je eentje gelukkig kunt zijn, dat is genoeg?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel raar om zo'n challenge aan te gaan.
Nou, mijn single tijd was anders best errug leukquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Apotheose het volgende:
Ik zou blij zijn als er es iemand op mn pad komt! Single is kut.
Dat ik een nieuwe emotionele koprol wil maken en alles wat daarbij hoort.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef Scuidward het volgende:
Wat zijn de afkickverschijnselen dan?
Ok. Ik dacht meer aan zweten of rusteloosheid ... maar verder wel een geinige challenge.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Dat ik een nieuwe emotionele koprol wil maken en alles wat daarbij hoort.
Hahahahaha omg!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht meer aan zweten of rusteloosheid ... maar verder wel een geinige challenge.
Je zal ongetwijfeld meer bij je eigen 'ik' uit kunnen komen.
Door een jaar te zeggen heb je automatisch al een datum waarbij je kan denken 'dan mag ik weer'.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hahahahaha omg!
Ik hoop het. Heb je tips wat ik eventueel zou kunnen doen? Ik wil niet dat het een leeg jaartje wordt waarbij ik elke dag afkruis dat ik nog #-aantal dagen over hebDan heeft het allemaal geen zin. Ik heb wat tips gekregen van Canillas (een zeer gewaardeerde lid), maar ik hoop meer ideëen op te doen
ja de een kijkt er anders tegenaan inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, mijn single tijd was anders best errug leuk
Thanks! Hier kan ik wat meequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Door een jaar te zeggen heb je automatisch al een datum waarbij je kan denken 'dan mag ik weer'.
Ik ben zelf gewoon bewust/onbewust langer dan 1 jaar jouw challenge aan het doen. Leef je leven eigenlijk en meer is het niet. Cursusje, keertje fietsen, beetje andere dingen doen. Hangt een beetje van jezelf af. Wat je zegt over lezen, schrijven en relevante werkervaring op doen zal dan allemaal wel in je straatje passen. Als je libido verder wel extreem hoog is dan moet je wellicht wat tools aanschaffen? Veel mensen lijken niet meer op de persoon die ze pak hem beet 2 jaar geleden waren. Probeer vooral te genieten van je studententijd want ik hoor van veel mensen dat het de tijd van je leven schijnt te zijn. Zelf luister ik constant muziek, ook leuk tijdverdrijf / achtergrond.
Verder ben ik niet de doelgroep want ik het vind het dus niet lastig, eerder andersom. Te makkelijk ...
Goede onderbouwing ook..quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel raar om zo'n challenge aan te gaan.
Juist dat. Wanneer ik geluk heb dat ik een goede vis heb gevangen leer ik wel veel. Van mijn laatste ex heb ik veel geleerd. Maar hij paste totaal niet bij mij. Liever ontplooi ik mezelf zonder mezelf (en de ander) te kwetsen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:14 schreef Convergence het volgende:
[..]
Goede onderbouwing ook..
Zelfreflectie en zelfontplooing gaat niet lukken als je zoals TS zichzelf beschrijft volledig jezelf verliest in relaties.
Ik houd het al meer dan 33 jaar vol, na 2 mislukte relaties is de beslissing om vrijgezel te blijven een van de betere ooit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben al een jaar zonder opzet vrijgezel, is niks aan hoor. Na 3 maanden heb je het wel weer gezien.
'beslissing'quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik houd het al meer dan 33 jaar vol, na 2 mislukte relaties is de beslissing om vrijgezel te blijven een van de betere ooit.
Die 2 zijn dus een combo breker, of daarna alweer 33 jaar vrij?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik houd het al meer dan 33 jaar vol, na 2 mislukte relaties is de beslissing om vrijgezel te blijven een van de betere ooit.
Dit is mijn probleem dus ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik kan geen seks(relatie) hebben. Ben daar te emo voor als ik iemand leuk vind. Wanneer ik iemand niet leuk vind is de seks niets aan. Geen optie dus
Oxytocine en endorphine... niks aan te doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dit is mijn probleem dus ook....moet makkelijker kunnen soms zou je zeggen, maar realiteit is helaas anders dan dromen of wensen.
Geen idee waar die 2 voor zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oxytocine en endorphine... niks aan te doen
Het zijn 2 leermomenten geweest. Daarna had ik zoiets van: Dit nooit meer. Nu heb ik een gelukkig leventje, ik vind het allemaal wel prima zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die 2 zijn dus een combo breker, of daarna alweer 33 jaar vrij?
Liefdeshormonen..quote:
Tja, dat is zo ja....we zijn overgeleverd aan ons eigen lichaamquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oxytocine en endorphine... niks aan te doen
Kun je nog aan een leuke cv komen voor een leuk prijsje zegmaar??quote:
Dat kan ik vast welquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je nog aan een leuke cv komen voor een leuk prijsje zegmaar??
Deze is nu 11 jaar oud
Dit gaat wel erg offtopicquote:
Of je moet al een relatie met je ketel hebbenquote:
Op zich wel natuurlijk heerlijke warme douche met je leuter in je linkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of je moet al een relatie met je ketel hebben
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op zich wel natuurlijk heerlijke warme douche met je leuter in je linker
Okeuhquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:26 schreef cvboer het volgende:
[..]Zullen we het hier maar bij laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |