SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MaidensTower op 27-12-2013 23:53:59 ]
Omdat samenvatting door geobsedeerde fan is gemaakt, zie deel 1.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom praat je over jezelf in de derde persoon?
Lieve MaidensTower & alle meisjes/vrouwen die ook zo doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:41 schreef MaidensTower het volgende:
Drie minuten later reageerde hij. MaidensTower wil vervolgens afstand nemen. Ze wist even niet hoe ze zich moet gedragen tegenover hem dus ging ze hem vermijden. Gelukkig is dat niet moeilijk. Hij werkt boven, zij voornamelijk beneden. Alleen in de pauze(s) treffen ze elkaar (als die matchen), maar dan gaat ze wel even naar buiten. Ze wilde sowieso even de stad in. En in de ochtend hebben ze een minivergadering van 15 minuten, waar ze elkaar zien. Oogcontact vermijden lijkt haar een goed idee.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:44 schreef eend112 het volgende:
graag pas weer updAten als hij je heef geneukt
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
Hij heeft het niet gelezen! Ik zie nu ook welk toestel mijn site bezoekt! Samsung gt-n7100! Die heeft de dag dat ik m had toegevoegd op mijn pagina gekeken, vanochtend en een uur terug, maar hij ziet 404 error haha
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:44 schreef eend112 het volgende:
graag pas weer updaten als hij je heeft geneukt
Iedere man is een makkiequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:16 schreef MaidensTower het volgende:
Gaat lang duren. Hij is geen makkie
'Lekker kort' helaas niet van toepassingquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:48 schreef Grr. het volgende:
Dus hij heeft gereageerd op een bericht, maar later bleek dat hij die helemaal niet gelezen had? Goed verhaal.
Bzzzzt, electricityquote:
Godver, dit heeft al een deel twee?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:46 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Omdat samenvatting door geobsedeerde fan is gemaakt, zie deel 1.
Heus wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
'Lekker kort' helaas niet van toepassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |