Communist gespotquote:Op woensdag 25 december 2013 00:14 schreef MaidensTower het volgende:
Ik moet nu wachten tot donderdag
Ik wil weer werken!
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:19 schreef imikethat het volgende:
Ik zou het als compliment zien als man zijnde.
inb4 die fake foto in de sportschoolquote:Op woensdag 25 december 2013 00:08 schreef Internepper het volgende:
pics van jezelf ter beoordeling of je kans maakt
Hij lachte er niet omquote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef Montagui het volgende:
'andere mannelijke collega's deden er leuk over'......en hij?
Sterke humor daar bij jullie op de werkvloerquote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef MaidensTower het volgende:
. Daarna prikte ik in zijn bovenarm en zei "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel door had
Kantoorhumor, moet jou liggen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:46 schreef chroestjov het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel om die teringgrap.
Nee, als aids grappen kon maken dan zei het "bzzztt, electricity".quote:Op woensdag 25 december 2013 00:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kantoorhumor, moet jou liggen.
Bel hem op en zeg dat je wil neuken.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef MaidensTower het volgende:
Ik heb vandaag opgebiecht dat ik stiekem heb gegoogled naar hem. Ik zei dat ik veel mensen heb leren kennen de afgelopen week en tussen hen hem interessant vond. Daarna prikte ik in zijn bovenarm en zei "bzzztt, electricity". Hij moest hard lachen en zei dat hij dat wel door had (waarsch. omdat ik alleen heb toegevoegd op LinkedIn, want qua omgang was ik tegen iedereen hetzelfde).
We hebben nog wat gekletst totdat hij werd gebeld door degene die hem zou ophalen.
Damn, wat is hij leuk
Fucking hell, ik wil werkenKutkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |